Jako národní socialista si nebudu stěžovat na fakt, že současný režim potírá svou opozici. Dělá to každá moc, ať sama sebe nazývá demokratickou, či totalitní. Existují však očividné paradoxy, které je lépe zveřejnit dříve, než se i tyto stránky a jejich autor stanou obětí “demokratického boje proti terorismu”.
První paradox. Politická opozice je zatýkána na základě domněnek, že by se mohla po převzetí moci pokusit omezit demokratické principy společnosti. To je v “demokratické společnosti” nepřípustné a proto je proti politické opozici třeba zakročit všemi prostředky.
Jak by však takové omezení vypadalo? Zastrašování politicky nepohodlných lidí? Jejich zatýkání? Obvinění z terorismu, aby bylo možno snadněji rozpustit nepohodlné politické strany? Říká ještě dnes někomu něco případ národně-socialistické aktivistky Milady Horákové, která byla ze stejného “terorismu” proti “demokratické” společnosti obviněna?
Pokud je současným demokratickým principem myšleno sedět doma v koutku a tiše si stěžovat tak, aby mě náhodou nikdo neslyšel, potom nám zde tyto “demokratické principy” vládnou od pravěku. Takto “demokraticky” se mohl člověk vyjádřit i proti papežské stolici v dobách katolické inkvizice.
Ale demokracie by asi měla být o něčem jiném, než jen o bojácném držení úst a poslušném kývání hlavou na vše, co nám režim a jemu podřízená média namluví..
Druhý paradox. Zatýkaná politická opozice prý sympatizuje s nacistickým režimem Třetí říše. To je v “demokratické společnosti” nepřípustné a proto je proti ní třeba zakročit všemi prostředky.
Není nám známo, že by kromě schvalování nebo ospravedlňování údajných nacistických zločinů proti lidskosti bylo ve znění zákona i něco o schvalování nebo ospravedlňování národní a sociální politiky Třetí říše; není nám ani známo, že by někdy nějaké oficiální stránky politické opozice či její představitelé oficiálně schvalovaly a ospravedlňovaly údajné zločiny nacismu. Nicméně se zeptáme – nemluví se v tom samém paragrafu zákona i o komunismu?
Jak společensky nebezpečná je Dělnická strana, která se k německému nacismu nehlásí, ani neschvaluje či neospravedlňuje nějaké nacistické zločiny? A jak společensky nebezpečná je Komunistická strana, která se svými sympatiemi ke komunismu nikdy neskrývala, a to dokonce ani v dnešním názvu strany? Není náhodou tato strana v Parlamentu ČR? Nesedí její zastupitelé v poslanecké sněmovně, v senátu, ve vedení měst a obcí? Nerozhodují o našich životech? Není současná Komunistická strana tou samou Komunistickou stranou, která zde vládla před listopadem 1989 a komunistické zločiny páchala? Nebyli jejími členy i ti pánové, kteří dnes pod rouškou “demokracie” perzekvují své politické protivníky?
Proč nikoho netrápí existence třetí nejsilnější strany v České republice, která už jenom svou existencí propaguje předlistopadový komunismus? Proč nikoho netrápí bývalí komunisté v čele dnešního státu? Dočkáme se “demokratické” perzekuce i v tomto případě? Jak by se dnešním “demokratům” líbil český premiér, který by byl kdysi členem NSDAP?
Třetí paradox. Zatýkaná opozice prý obhajuje myšlenky, které vedly k obrovským ztrátám na životech. To je v “demokratické společnosti” nepřípustné a proto je proti ní třeba zakročit všemi prostředky.
Jenže. Jaké myšlenky? Národně socialistické? Ty měla i už zmíněná Milada Horáková. Jaké jiné myšlenky ta “zlá” opozice obhajuje, či propaguje? Dozvíme se to? Patrně nikoliv. Nikdo občanům neřekne, co ta “zlá” politická opozice propaguje konkrétně špatného.
Obvykle však uslyšíme obecné – “neonacismus”. To slovo u lidí přirozeně ihned evokuje nacismus a nacismus vyvolá vžitou představu válečných záběrů a hromady mrtvol. Výsledkem je premisa: “Národní opozice si přeje válku a hromady mrtvol”. Proti tomu samozřejmě demokratická společnost musí bojovat všemi prostředky.
I když je tato premisa evidentním, ničím neprokázaným a pouze emocionálně manipulujícím nesmyslem, znovu se zeptáme: Co komunismus? Nebyl to komunistický režim, který způsobil smrt milionů lidí při ukrajinském hladomoru v době, kdy Hitlerův nacismus ještě nebyl u moci? Nebyl to komunistický režim, který povraždil statisíce obyčejných lidí kvůli třídnímu původu nebo politickému smýšlení? Proč není dnešní komunista “demokratickou společností” obviněn z propagace komunismu? Proč se denně nevysílají záběry z Ukrajiny na hromady mrtvol, proč se denně neukazují záběry z gulagů? Proč není veřejně odhalována spojitost komunistů s komunismem??
Čtvrtý paradox. Zatýkaná opozice má prý sklony k násilí. To je v “demokratické společnosti” nepřípustné a proto je proti ní třeba zakročit všemi prostředky.
Nedávno se na jistých stránkách objevil článek, ve kterém bylo oslavováno zlynčování údajného sympatizanta politické opozice. Tato glorifikace násilí byla doplněna obrázkem zbitého, zkrvaveného mladého člověka. Stránky sami o sobě vyzývají své čtenáře a příznivce k boji proti politické opozici “všemi prostředky”.
Zaujatého čtenáře ihned upozorním, že zmíněné stránky nejsou “neonacistické”, jak by se mohlo podle zaběhlých předsudků ve společnosti zdát. Zmíněné stránky dokonce slouží jako zdroj informací pro dnešní totalitní režim. Pro jeho mediální, politickou i bezpečnostní sféru. Tyto stránky “kupodivu” zcela bez problémů fungují na serveru české lokalizace a zveřejňují podrobné seznamy osob z prostředí české politické opozice, aby tak usnadnili identifikovat cíl jak lehce zmanipulovatelným teenagerům z ulice, tak represivním složkám státního aparátu.
Nad otevřenými výzvami k násilí proti “reakcionářskému” nepříteli, totožných s těmi z dob komunistických převratů, a sadistickou zálibou ve vystavování záběrů zbitých lidí, kteří se stali obětí štvavých kampaní těchto pro-režimních stránek, se samozřejmě káravě zvednutého obočí z řad “demokratické společnosti” nedočkáme. Pokud se i ministerstvo vnitra chlubí, že policejní složky využívají materiály zveřejněné na tomto serveru k následnému potírání politické opozice, vidíme jasně nový public relation starých a osvědčených Lidových milicí.
Milada Horáková by dnes byla těmito stránkami označena za “aktivistku, patřící do úzkého okruhu vedení národně-socialistické strany, velice inteligentní a tudíž i velice nebezpečnou”.
Ovšem, pak tu máme druhou, tu “špatnou” skupinu. I když oficiální vyjádření na stránkách, v tiskovinách, či ve verbálních projevech proti-systémové opozice nikdy žádné výzvy k násilí neprezentovaly, přesto je jí tento aspekt politické činnosti neustále předhazován a je na jeho základě perzekvována a denuncována v očích veřejnosti. Což se velmi dobře projevilo třeba při demonstraci proti spoluúčasti ČR na válce v Iráku, 10. listopadu 2007. Tehdy stát, média i stránky Lidových milicí vyzývaly občany ke komplexnímu odporu vůči politické opozici, která prý “nemá žádné právo” vstoupit do některých pražských ulic. Následné lynče na sympatizantech proti-režimní opozice byli “demokraty” prezentovány jako “zasloužené”.
Nikoho však nepřekvapí, že Milada Horáková a její národní socialisté byli rovněž obviněni z rozpoutávání násilí. Česká Wikipedie k procesu Milady Horákové a spol. uvádí:
..Žaloba je vinila z toho, že z nenávisti k lidově demokratickému režimu připravovali protistátní puč a různé teroristické akce..
Jak nadčasové. Stejně tak nikoho nepřekvapí, že proti Miladě Horákové stál režim, média, i “veškerý demokratický lid”. Který ji nakonec nelynčoval v ulicích, nýbrž v rozsudku..
Pátý paradox. Opozice je prý krajně nesnášenlivá vůči jiným občanům, prý podporuje mezilidskou nenávist. To je v “demokratické společnosti” nepřípustné a proto je proti ní třeba zakročit všemi prostředky.
Dojemné. Zatímco odpůrci dnešní politické opozice sami sebe nazývají pokrytecky “demokraty, humanisty a ochránci lidských práv”, neváhají volat doslova “po krvi”, slyší-li slovo “neonacista”.
Jak ale můžou někoho obviňovat z nenávisti, když sami v sobě mají nenávisti na rozdávání? Neumíme si představit někoho z našich “demokratických” oponentů, jak za námi přijde, podá si s námi ruku a bude s námi chtít vést konstruktivní rozhovor. Tedy – demokratickou diskuzi. Viz případ nedávného zákazu přednášky a následné perzekuce politického aktivisty Davida Dukea, který sám vehementně nenávist a násilí odsuzuje.
Ne. Místo toho se nám vyhýbají a vyzývají buďto “lid” k otevřenému násilí, či alespoň k “razantnímu” zásahu bezpečnostních složek Systému vůči našim strukturám, k našemu vyhlazení. Proč? Trpí slepou nenávistí? Bojí se argumentů? Jsou hloupí a primitivní?
Dnešní režim i jeho poskoci neskrývají hlubokou nenávist vůči nám, skutečné politické opozici. Přitom tu samou nenávist hledají pokrytecky u nás, a žalují důvěřivým občanům, že neumíme jednat demokraticky.
Vážení humanisté, vážení demokraté, vážená intelektuální elito tohoto státu. Proč nám neukážete, jak se chová skutečně lidsky a demokraticky smýšlející člověk?! Proč nám neukážete, jak má skutečně vypadat vaše slavná demokracie?! Proč nám neukážete, jak umíte demokraticky uznat a hájit právo na existenci skutečné opozice?!
Ono nazývat se demokracií je věc jedna, chovat se jako demokracie je věc druhá. To první jde tomuto režimu na jedničku, to druhé evidentně neumí, a ani umět nechce.
A něco k zamyšlení. Nelíbí se vám, jak se chovají někteří naši jedinci? Nedivte se.
Vždyť se tomu naučili od Vás, od “demokratů”..


Bude seriál pokračovat článkem “paradoxy současného národně socialistického hnutí v českých zemích”? Mám pár tipů
.
Veřejně se distancujete od vlastního jádra a přehlížíte lži, proti kterým údajně tak bojujete (“žádný Národní odpor ani neznám”).
Nadáváte na dekadenci Západu a zároveň hostujete své weby a blogy skoro výhradně na serverech bašty Západu.
Nadáváte na dekadenci Západu a zároveň jsou vám americká svobodná fóra častým zdrojem informací souvisejících s u nás zakázanými tématy.
S oblibou citujete strýčka Dolfiho a přitom většině z vás naprosto schází jeho buldočí povaha i ideologická nekompromisnost.
Opojeni heslem “nepřítel mého nepřítele je můj přítel” se zastáváte blízkovýchodních muslimů, ačkoliv to budou jejich příbuzní, kdo za pár desítek let založí první islámské republiky v po staletí křesťanských evropských státech.
Etc.
Ne, vážně, PO, pokud tebe zašijí do kriminálu, máš u mě pár pětek na obhajobu. Přiznávám, že tu jsem každej druhej den. Mám slabost pro extremistické intelektuály
.
By: ishka on říjen 26, 2009
at 05:35
Milada Horáková:
V roce 1939 byly vdané ženy ve stáních službách ze zákona penzionovány pro uvolnění míst pro lidi odsunuté z území připojeného k Německé říši a musela proto odejít ze zaměstnání. Skrze ŽNR organizovala sociální pomoc nejen v souvislosti se světovou ekonomickou krizí ale nyní i uprchlíkům z pohraničí ČSR v roce 1938. Po roce 1939 se zapojila do odbojové organizace Petiční výbor Věrni zůstaneme (PVVZ) a Politické ústředí, pro které aktivně vyhledávala na struktuře bývalé ŽNR nové ilegální pracovníky, zajišťovala tajné byty, získávala zpravodajské informace. Patřila mezi klíčové osobnosti PVVZ a podílela se na formulování jeho prvotního programu.
Neušla však pozornosti gestapa a 2. srpna 1940 byla zatčena společně s manželem avšak za práci v ŽNR. Po zjištění napojení na odboj byla tvrdě vyslýchána a bita, avšak pro gestapo bez úspěchu. Dva roky byla zadržena na Pankráci a Karlově náměstí, po atentátu na Heydricha je převezena do Malé pevnosti v Terezíně, kde později obětavě vedla oddělení tamější „marodky“, což ji umožnilo relativně volný pohyb po lágru. Zde se znovu setkává se svým vzorem Františkou Plamínkovou, později popravenou. Soud s Horákovu se konal v Drážďanech v říjnu 1944, kde se sama hájí v němčině. Prokurátor ji navrhl trest smrti, který soud nakonec změnil na 8 roků káznice. Ten si odpykávala do dubna 1945 v ženské věznici v Aichachu u Mnichova, v blízkosti Dachau. (wiki)
- jinak receno, byla vzorem demokratického politika, zavrazdit ji chteli naciste, povedlo se to az komunistum. dalsi indicie toho jak jsou si oba totalitni rezimy podobne..
Je k smichu kdyz nackove volaji po svobode. Kazdemu je jasne o jakou “svobodu” tu jde: svobodu mlatit, svobodu upalovat, svobodu zastrasovat, zkratka svobodu k tomu znicit svobodu vsech ostatních, kdo s nimi nesouhlasi. Takova svoboda je ale v demokracii nepripustna, takze vsechny ty pokrytecke kecy v clanku jsou sice pekne, ale uplne mimo. Stejne mimo jako zastitovani se Horakovou…
By: fedr on říjen 26, 2009
at 15:03
Výborně napsané,jako vždy. Chci se zeptat,jaké čekáš tresty pro naše politické vězně,je vůbec možné že by jim dokázali tzv.terorismus? zdar!
By: Conflikt on říjen 26, 2009
at 19:09
Výbornej článek, děkuji za něj
By: Bon apetit on říjen 27, 2009
at 02:37
fedr:
Výkřik v podobném duchu jako od autora stránek “spiknutí proti církvi”.. Dochází argumenty?
Conflikt: Uvidíme.
By: PLANETAOPIC on říjen 29, 2009
at 17:44
Fedr: “V roce 1939 byly vdané ženy ve stáních službách ze zákona penzionovány pro uvolnění míst pro lidi odsunuté z území připojeného k Německé říši a musela proto odejít ze zaměstnání. Skrze ŽNR organizovala sociální pomoc nejen v souvislosti se světovou ekonomickou krizí ale nyní i uprchlíkům z pohraničí ČSR v roce 1938. ”
Z území připojeného k Německé říši nebyli žádní lidé “odsunováni” nebo “vyháněni”. Odcházely rodiny státních zaměstnanců, kteří byli do pohraničí dosazováni po roce 1918 v rámci plánované čechizace, tito zaměstnanci – např. železničáři, četníci atd – odcházeli ze strachu, že nebudou mít v pohraničí profesní uplatnění.
Naproti tomu ze Slovenska a z Těšínska byli Češi do slova a do písmene vyháněni, tisíce jich pak muselo hledat uplatnění na zbytkovém území Čech a Moravy.
Už v “okleštěném” Česko-Slovensku však začaly tisíce občanů hledat lépe placenou práci v Německu. Bývalá československá vláda nebyla schopna nezaměstnanost vyřešit.
By: Hilmar on říjen 30, 2009
at 10:26
Slovo opozice má jiný význam než jak se tu uvádí. A podle mých informací vyčtených z (Systémových) médií se nezavíralo pouze za názory. Zavíralo se za propagaci hnutí směřujícímu k porušovaní lidských práv a svobod a za organizování ilegálních militarizovaných oddílů (vojenský výcvik, zbraně). Zdá se, že ani demokratická společnost si kálet na hlavu nenechá.
Jak si každý všimne, u nás je presumpce neviny, takže záleží na důkazním řízení a obžalovaní se mohou hájit. Naopak v Říši existovala presumpce viny, která se často vztahovala na celou rodinu obžalovaného. A neexistovalo ani právo na to mít proces.
Jinak pořád se řeší, jak je to s tou svobodou slova. Říká se, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. Svoboda tedy nemůže být tzv. absolutní v tomto smyslu. A pak je společnost na oběti nacismu speciálně citlivá.
By: NoNazdar on listopad 3, 2009
at 23:12
Slovo opozice tu má naprosto přesný význam.
A že se nezavíralo pouze za názory? Ale jdi. Vždyť v případě Milady Horákové oficiálně také ne. Také byli objeveni “teroristé”, kteří se snažili zničit lidově-demokratické zřízení Československé republiky. S pomocí imperialistických armád Západu. Bratři Mašínové nebyli první, kdo se se zbraní v ruce postavil poúnorovému režimu. Formoval se odboj a plno lidí utíkalo na Západ s tím, že se v třetí světové válce, proti komunismu, se západními armádami vrátí vítězně do ČSR. Proto zahynulo tolik Čechů v Indočíně..
Ale i přesto se jednalo o perzekuci opozice.
I dnes se jedná o perzekuci opozice. Pokud je tu souhrnně vedena kampaň proti jedné straně a existuje úporná snaha vládnoucího režimu ji zakázat s využitím všech legálních i nelegálních prostředků, je to stejný případ, jako zápas národní socialisté vs komunisté po únoru 1948. Jen se dnes už nepopravuje (a to ani v Bělorusku, pokud by chtěl někdo argumentovat “demokratickým přístupem”). Cíl režimní kampaně – zákaz a diskreditace nepohodlné strany a jejích členů – má být ale zachován, stejně jako před šedesáti lety.
K těm nepravdám o “presumpci viny”:
Kdysi jsem četl jeden anarchistický článek o radikální anarcho-syndikalistické skupině v předválečném nacistickém Německu, která měla za cíl zničit NS-stát a za tím účelem formovala odboj. Tresty pro desítky zatčených – po roční vazbě několik propuštěných, zbytek s tresty od několika měsíců do šesti let. Naopak, v předválečných “demokraciích” – nestřílelo se v nich na obyčejné, neozbrojené stávkující dělníky? Kteří nechtěli zničit stát, ale chtěli pouze důstojnější podmínky k životu?
Záměrně uvádím, že to byl anarchistický článek, tedy silně subjektivní, který NS režim v žádném případě neobhajoval, právě naopak.
Pokud dnes sedí skupina lidí už pátý měsíc na vazbě jen kvůli tomu, že měli zajistit občerstvení či odvézt skupinu na koncert, který policie oficiálně po jeho skončení označila za bezproblémový a proběhlý v souladu se všemi zákony, kde je demokracie a její tzv. presumpce neviny? Nebo se jedná o nedemokratickou perzekuci režimu nepohodlných lidí?
Co dva roky vězení za držení transparentu? Který byl označený za závadný až po demonstraci? Demokratické? Až vyhrají komunisté, bude se “demokraticky” zpětně odsuzovat za 17.listopad 1989?
A jak je to se svobodou slova? Zeptej se režimu, co KONKRÉTNÍHO říká opozice “závadného”. A hlavně – proč je to závadné.. Taky si to rád poslechnu.
A argumentovat citlivostí na nacismus, když tu vítáme s obrovskou pompou papeže po staletích náboženských válek a útlaku od církve, je směšné. Co by asi na to řekl Jan Hus, kdyby žil? A neříká se o bitvě na Bílé hoře, že byla naším národním neštěstím? Pokud vím, proběhla tu po ní taková vlna germanizace, že dnešní čeština musela být obnovena uměle.. Třeba Němcová nebo Smetana se česky učili až v dospělosti.
A to se nebavím o citlivosti vůči komunismu, jehož představitel je šéfem současné vlády, která nebyla demokraticky zvolena (jako ta poúnorová) a která vládne totalitními praktikami (jako ta poúnorová). A ta komunistická strana, která zlikvidovala Miladu Horákovou a desetitisíce lidí obrala o svobodu, důstojnost a o majetky, je dnes beztrestně zastoupena v obou komorách parlamentu, pod shodným názvem. Ta zřejmě “demokracii” nebezpečná nebyla, není a nebude..
By: PLANETAOPIC on listopad 4, 2009
at 00:26
To rozhodně není jenom proti jedné straně. Osobně ty údajně zavřené neznám, zadal sem jejich jméno do vyhledávače – a co nevidím. Fotky hajlujících členů DS spolu s Národním Odporem, účasti na neonacistických koncertech. Takže si můžu vybrat komu budu věřit, zda hajlujícím holohlavým a jejich interpretaci o nesvobodě nebo Systému. A komu asi občané uvěří?
Presumpce viny se uplatňovala různě , např. ve filmu Der Ewige Jude jsou všichni Židé viní tím, že se narodili a jsou určení k likvidaci stejně tak jako všechny krysy jsou určeny k likvidaci. A naše úřady to dobře chápou. Heil Hitler je jenom první krůček k návratu starých časů přesně podle tohoto filmu.
Hus, Bílá Hora – slabá argumentace. Několik století zpátky, převážně lokální problém a o několik řádů míň mrtvých. Osobně si myslím, že s nacismem se bude společnost vyrovnávat několik století než se to pro všechny stane jenom historií, která je nijak nevzruší.
By: NoNazdar on listopad 4, 2009
at 17:34
NoNazdar:
“..To rozhodně není jenom proti jedné straně..”
A proti kolika politickým stranám se tu dělá takováto komedie? Třeba proti komunistům?
Vypiš mi ty jména zavřených “hajlujících členů DS spolu s Národním Odporem”, co jsi našel ve vyhledávači. Předem dík.
“..Takže si můžu vybrat komu budu věřit, zda hajlujícím holohlavým a jejich interpretaci o nesvobodě nebo Systému..”
Čemu věřit? Že páchají holocaust? Že staví za Prahou plynové komory a vozí tam malé Židy?
Neměl jsi mi náhodou vyvrátit, že by byli stíháni pouze za své názory? Svoboda slova se nevztahuje na to, co se ti honí v představách, ale na to, co kdo říká veřejně.
Takže znovu: Co KONKRÉTNÍHO řekli zástupci opozice závadného? Předem díky za KONKRÉTNÍ odpověď.
To, že se někdo hlásí k virtuální organizaci národního odporu proti současnému režimu, je asi tak hrůzné, jako se hlásit k odporu proti globalizaci. Svoboda by měla znamenat právo na názor i právo na nesouhlas. S čímkoliv.
Až bude někdo konkrétně někomu vyhrožovat újmou na zdraví nebo smrtí, pak ať ho postihnou zákony. V tomto případě se tak nedělo.
“..Presumpce viny se uplatňovala různě , např. ve filmu Der Ewige Jude jsou všichni Židé viní tím, že se narodili a jsou určení k likvidaci stejně tak jako všechny krysy jsou určeny k likvidaci..”
Dotaz. Nechceš se na ten film podívat, než tu budeš psát své závěry? Zadej si na YouTube Věčný Žid.
“..Heil Hitler je jenom první krůček k návratu starých časů přesně podle tohoto filmu..”
A co je zpívání Internacionály na Letné? A mávání rudými vlajkami a poplácávání se s Miloušem Jakešem po zádech? A pozice třetí nejsilnější strany ve státě, s faktickou mocí na krajské úrovni? Paní Horáková by asi tleskala radostí, hm? To vše asi návrat ke starým časům nepřinese a proto nemusíme mít obavy..
“..Hus, Bílá Hora – slabá argumentace..”
Slabá argumentace? Pán je zřejmě odborník na dějiny
Za husitských válek byla vypleněna většina země, narozdíl od kulturně a hospodářsky vzkvétajícího Protektorátu. Po Bílé hoře se oficiálně uvádí exodus 10-30% obyvatelstva českých zemí do zahraničí, drtivou většinou české inteligence. Proto se zbytek inteligence až na vyjímky rychle germanizoval a teprve s národním obrozením se opět etabloval jako etnicky český.
“..Osobně si myslím, že s nacismem se bude společnost vyrovnávat několik století než se to pro všechny stane jenom historií, která je nijak nevzruší..”
Jak vidíš, hodně lidí dnes ani nevzruší zvěrstva, která páchali židovští komunisté v Rusku a jinde v Evropě. A to pouhých dvacet let před WWII. A kupodivu, hodně lidí dnes ani nevzruší fakt, že to nebyl Hitler, kdo vyvolal WWII. Proč asi? Není to náhodou dílem propagandy vítězů? Koho vzrušuje dnešní řádění Židů v Palestině?
Proto se dnes zavírá za názor. Proto dnes funguje perzekuce opozice a nefunguje svoboda slova – nesmí se narušit propaganda. Aby lidi věděli, kdo je veřejný nepřítel. Stejně jako po únoru 1948..
By: PLANETAOPIC on listopad 4, 2009
at 21:22
Na internetu se psalo, že zatčený je třeba Patrik Vondrák. Zadal jsem toto jméno do Googlu a hned první odkaz pojednává o jeho osobě a má tam fotku, kde se hajluje.
Já nic vyvrátit nebo prokázat nemůžu, mám jenom indície jako je máte vy. Jen sem zde veřejně napsal svůj názor, že obžalovaným vzhledem k okolnostem nevěřím. Propagace neonacismu není jenom názor, je to aktivita podporující protiústavní Systém. Hajluje jako nacista, tak myslí jako nacista, ne? Tak se to dneska chápe státními orgány.
Věčný žid – viděl sem velkou část. Mluvil sem o přirovnání Židů ke krysám. Pak sem provedl úvahu, že pokud krysy zabíjíme, tak s Židy bychom měli podle filmu dělat totéž. To se ve filmu narovinu neříká, ale každý pochopí, že to Hippler naznačuje. Je to jasná výzva – na to nemusím být Dr. Mareš. Pochopil sem ho špatně?
Komunismus apod.: A není to tím, že zvěrstva Bolševiků se dělala převážně interně v SSSR a 2. sv. válka rychle následovala první? Stalin zemřel v roce 1953, VKSB “umírala” ještě dalších 40 let během kterých dělali komunisté prolidové “reformy” a zločiny své minulosti odsoudili. Navíc jak všichni víme, tak dnešní komunisti jsou demokrati, co by třeba Stalina nikdy nevolili. Jsou prostě chytří, převlíkli povětšinou kabáty a znají hranice zákona a jak se po nich pohybovat.
Zločiny kohokoliv nemohou být omluvou pro zločiny konkrétní osoby. Ten zlý komunista, Žid, Husita, korupčník. Ne! Takto to v právu nefunguje.
No je škoda, že členové Odporu nemohou cestovat časem a zkusit si v podzemní továrně o hladu monotovat V2. Krásně byste zhubli na 25kg a vůbec se ideově posílili. On když člověk řeší, jestli najde v “polévce” alespoň kus shnilé zeleniny, aby přežil dalších 14 dní, tak ho myšlenky na nějaké hajlování ani nenapadnou.
By: NoNazdar on listopad 4, 2009
at 22:24
“..Zadal jsem toto jméno do Googlu a hned první odkaz pojednává o jeho osobě a má tam fotku, kde se hajluje..”
A hajluje tam konkrétně PV? Nehajluje. Divné? Nikoliv. Ne každý, koho tak režim označí, musí být vyznavačem Hitlera..
“..Jen sem zde veřejně napsal svůj názor, že obžalovaným vzhledem k okolnostem nevěřím..”
Tvůj veřejný názor ti neberu. Mám mnohonásobně větší smysl pro svobodu, než tento “svobodný a demokratický” režim a všichni jeho “svobodomyslní a demokratičtí” zastánci. Jsem zvyklý na kritiku a dokážu se bránit argumenty. Proto nepotřebuji cenzuru. Nemám totiž co skrývat a nikoho záměrně neoblbuji. Každý má možnost mi tu mé názory vyvrátit jako mylné.
Zatím se ti ale nepodařilo mi ani náznakem vyvrátit, že tento režim postupuje s názorově nepohodlnou opozicí stejně, jako totalitní režim před šedesáti lety.
“..Propagace neonacismu není jenom názor, je to aktivita podporující protiústavní Systém..”
A co je “propagace neonacismu”? Srry, ale tyhle fráze z TvNova mi už přijdou směšné. Neznám neonacismus, nevím, co propaguje a hlavně nevím, co KONKRÉTNÍHO je na neexistující “propagaci neonacismu” závadného. Za chvíli bude kritika kroků Izraele vůči palestinským civilistům označena za “neoantisemitismus” a bude se zavírat i za ní..
A ještě dodatek – není náhodou “protiústavní systém” ten, který je řízen občany řádně nezvolenou vládou a který zavírá politickou opozici, aniž by svým občanům řekl, čeho závadného se KONKRÉTNĚ dopustila?
“..Hajluje jako nacista, tak myslí jako nacista, ne?..”
A jak myslí nacista? Kde postaví plynovou komoru a kolik dětí si usmaží k večeři?
Já myslel, že jsi proti plošnému, kolektivnímu obviňování a proti “presumpci viny”. Budeme tedy zavírat každého, na koho ukážeme prstem, protože močil jako nacista a proto myslí jako nacista? A až budou všichni za mřížemi, dáme hlavy dohromady a vymyslíme definici, “jak myslí nacista”? A za to je pak odsoudíme? I ty jeden svobodomyslný a demokratický kujóne!
Ad Věčný Žid. Podívej se na ten film celý.
“..Komunismus apod.: A není to tím, že zvěrstva Bolševiků se dělala převážně interně v SSSR..”
Ne, je to tím, že kdyby se řeklo: židovští komunisté páchali zvěrstva a Hitler pouze nechtěl, aby se tento mor šířil dál v Evropě, řada lidí by pak měla na Židy stejný názor, jako má řada lidí dnes názor na “nacisty, co páchali zvěrstva” a Hitler by jim tolik nevadil. Proto existuje propaganda a proto se děje to, co je popsáno v článku i v mých komentářích. Účelová perzekuce opozice, která by mohla lidem říci pravdu..
“..dnešní komunisti jsou demokrati, co by třeba Stalina nikdy nevolili. Jsou prostě chytří, převlíkli povětšinou kabáty a znají hranice zákona..”
No teď jsem se málem rozbrečel dojetím. Já měl za to, že je to pokrytecká banda, co se pomalu, ale jistě sune k vrcholné moci, a oni to jsou zatím demokraté, co chytře převlíkli kabáty a znají hranice zákona. Panečku, hned vím, koho volit..
A ta pohádka o polévce je stejně dojemná, jako o těch hodných demokratech v převlečených kabátech. Nevadí ti, že německý voják neměl v té době na frontě ani tu komunistickou propagandou vybájenou ubohou polévku? A že ta bída byla důsledkem nesmyslné války, kterou nevyhlásil Hitler?
To, že je dnes opozice perzekvována za režimu nepohodlné názory a je proti ní postupováno stejně systematicky a metodicky jako před šedesáti lety, jsi nevyvrátil. Stejně tak, jak vidíš, nedokážeš ani konkretizovat, za co vlastně jsou dnes tito lidé potíráni a za mřížemi. Argument “myslí jako nacista” bych možná s nadsázkou bral od jasnovidce s telepatickými schopnostmi, ale ne od tzv. “demokratického a právního” státu.
By: PLANETAOPIC on listopad 4, 2009
at 23:51
Pro NoNazdar – 1) Zákon o tzv. propagaci hnutí, směřujících k potlačení práv a svobod člověka a bla bla – Když si myslím, že liberální demokracie (čti komunismus) je svinstvo, smýšlím pronárodně a vlastenecky, odmítám multikulturizaci, konzum, požaduji řád a pořádek a přeji si sociální spravedlnost pro Čechy, jsem podle tebe neonacista? A měl bych za tyto názory podle tebe jít do vězení? Asi ano, protože přesně tyto NÁZORY jsou považovány za tzv. propagaci hnutí. Ano, čteš správně – názory! A konkrétně, mohl bys mi napsat, čím konkrétně NÁZORY potlačují svobody člověka? Nepotlačuje naopak práva a svobody člověka současný liberálně-demokratický Systém, když zakazuje shromáždění nacionalistů, snaží se už podruhé zrušit opoziční politickou stranu a dokonce zavírá mladé lidi do vězení za názor? Zajímavý paradox, že? Režim porušuje své vlastní zákony a “lid” tomu ještě tleská.
2)Tzv. zakázané militarizované oddíly – Skutečně úsměvné označení pro tréninky sebeobrany. Nebo mi chceš říci, že člověk nemá v “demokracii” ani právo na sebeobranu? Hraji airsoft a dělám karate, mám očekávat nad ránem zásahovku, která mi zdemoluje byt, bude šikanovat mou rodinu a odvede mě jako nejhoršího kriminálníka? Nevadí ti (případně současnému režimu) spíše to, že se sebeobraně učí i “ideově závadní jedinci” – nacionalisté?
3)Nacionalismus, případně národní socialismus není automatickým rovnítkem k sympatiím v Adolfa Hitlera. A ne každá zvednutá pravačka je rovnítkem k hajlování – pozdrav zvednutím pravice totiž pochází z mnohem starší doby, praktikoval se mimojiné ve starém Římě, ale byl také zdravicí NOF generála legií Gajdy, mimojiné svého času ostře protiněmeckého politika, takže si pořádně rozmysli, než na základě fotky ze stránek feťáků označíš někoho za “neonacistu”.
A i kdyby zvednutí ruky mělo znamenat obdiv k Adolfu Hitlerovi, připadá ti v pořádku, že za to hrozí 8 let kriminálu? Navíc Patrik Vondrák ani tu ruku zvednutou neměl, je obviněn z výroby samolepek, těžký to zločin proti lidskosti. Stejně tak ve vazbě sedící další obvinění nacionalisté rukou nemávali, nýbrž se dopustili takových arcizločinů, jako je odvoz kapely z letiště či koupě letenek. A je také vcelku zajímavé, že údajní teroristé (tréninky sebeobrany v lese) byli propuštěni na svobodu, zatímco ve vazbě zůstávají před nadcházejícím politickým procesem s DS 2 její činitelé za výrobu samolepek. Nepřijde ti to divné?
By: Lukáš Švestka on listopad 5, 2009
at 08:05
Vondrák ruku zvednutou neměl, ale měl politicky nevhodné tričko a fotil se v partě s hajlujícími. A teď prosím sborově brečet, jak se mu hrubě ubližuje… Toto je samo o sobě minimálně na podmínečný trest odnětí svobody. Je vidět, že je politicky hloupý. Nechat se takto chytit a vyfotit, navíc je obviněn z White Justice…
No vidíš to, pozdrav Heil Gajda bude zajímat Davida Jandu z protiextrémistického. Právník ti takovou obhajobu rozmluví, nejlepší je dělat asociála, co ho mlátili rodiče a má deprese.
90% příznivců Odporu (pracovně jim říjkejme Hooligans) žádná svoboda slova nezajímá, analytiky BIS nepřesvědčíte a skoro nikdo jiný to tady nečte.
A kolik očekávám tresty? Tak 5-10 let za ty tábory? Když 2 roky nebo kolik byly za transparent s propagací… Nevím. Osobně si tipnu, že když podepíší spolupráci a předvedou dobré chování, půjde ven o pár let dřív.
By: NoNazdar on listopad 5, 2009
at 12:42
NoNazdar:
Víš chlapče, pokud neumíš číst, je to s tebou těžké. PV nebyl zatčen za WJ, ale za svůj nesouhlas s tímto režimem – a dosud se nachází na vazbě. Ti “teroristé” z WJ byli naopak všichni propuštěni. To už sis nevygooglil?
Mimochodem, ta fotka je hodně, hodně stará.
To, že dokážeš napsat, že “mít politicky nevhodné tričko” je “minimálně na podmínečný trest”, ukazuje tvoji hlubokou naivitu a rozumovou nevyzrálost. Milada Horáková a její národní socialisté byli pro režim taky “politicky nevhodní”. A představ si, i tehdy byli chytráci jako ty, co si poslechli rozhlas a hned věděli, kdo je nepřítelem lidu. A nezajímalo je, zda má režim pravdu.. A ejhle, tričko s rudou hvězdou koupíš dnes bez problémů rovnou v centru Prahy.
Ale pamatuj si, že časy se mění a tak by ses jednou mohl i ty ocitnout na “závadné” fotografii s “politicky nevhodným” tričkem. A všeználci jako jsi teď ty, ti budou jízlivě vypočítávat délku pobytu ve vězení. Konec debaty.
By: PLANETAOPIC on listopad 6, 2009
at 00:23
Doufejme, že je pouze nezletilý a proto mu připadá rozumné postihovat lidi za jejich názory.
V zemi, kde otevřeně působí komunisté, kteří byli pravou příčinou vzestupu nacismu a zkázy planetárních nadějí na lepší příští krvavou diskreditací oprávněných požadavků na lepší život a spravedlivější redistribuci bohatství, zejména v době technického pokroku.
Něco podobného pochopitelně “mezinárodní obchodníci” nemohou potřebovat, a proto potírají každý pokus o ohrožení své vlády již v zárodku a bezelstně ( či spíše drze ? ) to hlásají i veřejně – ano, žalářujeme lidi za jejich názory, někdy i naprosto inkvizičním způsobem (tzv. popírání holocaustu) – ale děláme to protože coby kdyby a aby se cosi neopakovalo.
Na tom se opravdu dá vystavět svobodný demokratický ráj to na pohled…
I těm nejomezenějším by pak měl otevřít oči vřelý vztah vyvolenců k ČLR (a u nás k jejím dealerům a spojencům, vietnamským kolonistům), kde situace dospěla do kýženého kapitalistického snu, investičního eldoráda, diktatury nad proletariátem …
By: Plk on listopad 7, 2009
at 14:46
Pravou příčinou nástupu nacismu nebyli komunisté. To panu Plkovi autore vysvětlete. Byla to špatná hospodářská situace v Německu po 1. světové válce a xenofobie vůči cizincům, kteří byli obviňováni z rozkrádání národního hospodářství. To by totiž znamenalo, že když zrušíme komunisty, tak nacisté zaniknou automaticky. Tak snadné to nebude.
Za názory v ČR nikdo postihován není. Jste tu nový, tady byla debata o lidech, co jsou stíhání za propagaci nacismu, násilí proti skupině obyvatel a teroristické útoky (White Justice).
ČLR je na speciální článek. Jsou tam velké rozdíly podle měst a provincíí.
By: NoNazdar on listopad 10, 2009
at 23:41
NoNazdar:
Ještě jsi nedodal jediný důkaz o “propagaci nacismu”, ale budeš z ní ostatní permanentně obviňovat. Nehledě na to, že žádný zákon proti “propagaci nacismu” ani neexistuje.
Lidé jsou zde skutečně postihováni za své názory.
PS: Pokud někdo chce vyhazovat do vzduchu elektrárny, vem ho ďas. To není politický aktivista, to je politicky impotentní osel.
By: PLANETAOPIC on listopad 11, 2009
at 00:01
“Pravou příčinou nástupu nacismu nebyli komunisté. To panu Plkovi autore vysvětlete. Byla to špatná hospodářská situace v Německu po 1. světové válce a xenofobie vůči cizincům, kteří byli obviňováni z rozkrádání národního hospodářství. To by totiž znamenalo, že když zrušíme komunisty, tak nacisté zaniknou automaticky.”
Příčinou vzestupu národně-socialistického hnutí v německu byla prapodivně prohraná 1.sv.váka,Versailská dohoda a její důsledky(demilitarizace,ekonomické zruinování,okleštění o území atd..),které byly komunisty,zejména jejich “židovskými” vůdci a sponzory nadšeně podporované,koneckonců jako vše proti-německé (proti-národní).Logická odpověď na to musela přijít v něčem pro-německém(pro-národním),proti-Versaillském a radikálním.
Italský fašismus byl také přímou odpovědí na vzrůstající komunismus.Fašismus a nacionální socialismus jsou totiž jediné protipóly komunismu,ať se ti to líbí nebo ne.Demokracie je jeho “rozmazlený” sourozenec,nikoliv soupeř.
A vyvozovat z toho – pokud nacismus vznikl jako reakce na komunismus,tudíž po zrušení komunismu zmizí i nacismus – to je demagogie nejhrubšího zrna.
Za prvé – komunismus nikdo nezrušil,jeho základy stojí dál a jeho učení se dál přednáší – liberální multikulti není ničím jiným,než metastází marxistického rovnostářství,stejně jako rasová a ekonomická globalizace je nástupcem internacionály.
A za druhé – to že se někde už léta nevyskytuje tubera neznamená,že se proti ní přestane očkovat.NS je systém,který bude právě fungovat na 100% po porážce nepřátel,to není jen momentální síla protilátek,ale především přirozená činnost zdravého organismu.
By: Kostroun on listopad 19, 2009
at 08:50