Kdo neví, co je to beznaděj bílých lidí v rodném kraji, okupovaném hordou nepřizpůsobivých barevných přivandrovalců, mohl se včera zajet podívat do severočeského Litvínova. To, co jsme zažili, předčilo veškeré naše očekávání.
Kdo čekal vyjádření podpory místních občanů, byl jistě překvapen nadmírou této pozornosti. Každý z bílých válečníků včera poznal na vlastní kůži pocity osvoboditelů, s kterými sympatizuje většina utiskovaných civilistů na nepřítelem okupovaném území.
Ať už se jednalo ihned po příjezdu o zvednuté palce a slova uznání, o nadšený potlesk před vpochodováním na náměstí, ale i na něm, o vyjádření nenávisti k místnímu tyranovi v čele města, i k jeho uniformovaným gardám.
Ty skutečně s tím největším potěšením napadali na náměstí jak nás, tak právě i civilní bílé litvínovské obyvatelstvo, samozřejmě včetně starců, žen a dětí. Obdivoval jsem staré lidi, kteří se nebáli tváří v tvář realitě útlaku ze strany Systému sami slovně pustit do zasahujících policistů jak na litvínovském náměstí, tak i později v ulicích Janova. Všechna čest!
(Nebylo by na škodu prověřit informaci jednoho obyvatele, že onen starosta Milan Šťovíček (ODS), libující si v rozhánění davu ozbrojenou gerilou, stejně tak aktivně rozháněl 17. listopadu ‘89 s obuškem v ruce demonstranty v Praze..)
Vyjádření podpory pokračovalo i po brutální akci těžkooděnců na náměstí, kdy jsme se jali přesunout na sídliště Janov, abychom místní barevné lůze ukázali, že jsou pouze dočasnými, a hlavně nezvanými hosty jak zde v Litvínově, tak v celé naší zemi.
Lidé nám mávali a zdravili nás, místní dívky nám z vlastní iniciativy ukazovali nejschůdnější cestu k Janovu i s varováním, kde číhají těžkooděnci a s radou, kudy se jim můžeme nejlépe vyhnout. Všude byli vidět postávající bílí lidé, Češi jako my, kteří v nás viděli svou jedinou spásu, jedinou sílu, která přijela zkrotit teror šířící místní barevnou lůzu.
V očích se jim zračila ona špetka naděje, že po letitém nezájmu ze strany úředníků obce, města, kraje i státu, po nezájmu ze strany bezpečnostních složek se alespoň pro dnešek něco změní. Že alespoň ten jeden den pocítí barevná, necivilizovaná chátra stejnou úzkost, jakou tito obyčejní, slušní bílí lidé zažívají stále dokola, den za dnem, rok za rokem. Jejich “díky”, vyjádřené pohledy i slovy, v nás utvrzovaly myšlenku nad konáním dobré věci. A i když nakonec Systém protentokrát uchránil své pijavice od spravedlivého hněvu bílých, i tak si odnášíme z Litvínova novou zkušenost:
Ano – včera jsme všichni poznali, co je to BÍLÁ SOLIDARITA!
Díky všem za účast! Vítězství bude naše! ODPOR!

pěkný článek škoda jen že cigáni nedostali co si zaslouží snad příště!
ODPOR!
By: Radikál on říjen 19, 2008
at 13:06
Myslím si, že je to velice zdařilý článek, jen je opravdu velká, škoda, že sme jim nemohli ukázat, co si doopravdy myslíme, nebyla nám tentokrát dána příležitost, ale stále pevně doufám, že naše síla a hrdost jednou zvítězí…ODPOR!
By: Whitestrog on říjen 19, 2008
at 13:33
Ikdyz jsme se nemohl zucastnit,hodnotim celou akci jako velice vydarenou…ani lokajove systemu nas nezastavili a ukazali jsme se jako bílí bojovnici a sklidili velky respekt pred bilym obyvatelstvem…jen tak dal,Narodne-Socialne..ODPOR
By: Komotau14 on říjen 19, 2008
at 14:40
Jen ať všichni vidí, na čí straně stojí bezcharakterní s.áči a zrádci, kteří na sebe navlékli modrý lokajský postroj. Hanba jim. Přeji pevné nervy a hodně štěstí všem bílým občanům této země. Budou ho potřebovat. Bezpáteřní politici a jejich sluhové v modrém se jich nezastanou, my ano. ODPOR!
By: NordicSoul on říjen 19, 2008
at 14:44
Jednou to rupne a bude to. Už je nezachrání ani policie.
By: Ortvar on říjen 19, 2008
at 16:03
To co jsem měl možnost vidět včera na mainsreamu byl hnus. Nevěřil jsem vlastním očím. Zaměstnává policie vůbec lidi české příp. slovenské národnosti? Silně pochybuju, poněvadž není možné aby fízlové tak tupě a nadšeně mlátili lidi z vlastního národa za halasného veselí černých cikánských tlam, kteří ač ozbrojeni bodnými a sečnými zbraněmi si mohli v klidu stát a fízly to nevzrušovalo. Z toho je vidět koho vlastně považuje státní moc za nepřítele. Příště by se měl přepad cigošských ghet provádět s větší průpravou a mnohem větší razancí. Cigánští azijatští cizáci si musí uvědomit kdo je tady pánem. A těm robocopům co mlátili vlastní lidi bych chtěl vzkázat: nechte se vyšetřit u psychiatra protožev hlavě to nemáte evidentně v pořádku…
By: NordEastBohemia on říjen 19, 2008
at 16:09
Jo dobré je dobře že cikány de nekdo vymlátit.Tu akci v litvínově schvaluju i když z nketerými aktivisty neosuhlasím v nekterých otázkách.
Planeta Opic:Už po třetí se tě ptám na otázku na ktero smi ještě zapoměl odpovědět.Trápí tě svědomí že zatím si nevážíš naší pracně vybojované ČSR za kterou bojovali a umírali čeští nacionalisté?
By: Dizident on říjen 19, 2008
at 16:43
zdar následovníci moji, škoda, že jsme se minuli v čase, dovedli bychom válku a genocidu k úspěšnému konci, čest vaší práci
By: adolf on říjen 19, 2008
at 18:55
Akce byla super a ten pocit,kdyz vas lide zdravi jako osvoboditele je k nezaplaceni.Mel bych jedinou vyhradu k te akci a to,ze kdyz se nekteri z nasich dozvedeli,ze jsou cigosi ozbrojeni secnymi zbranemi,tak se nekam vyparili a kdyz jsme dorazili do Janova,tak nas mohla byt tak polovina puvodniho stavu.Mrzi me,ze nas v tom nechali,protoze v jednote je sila.
By: Fyrfos on říjen 19, 2008
at 18:55
Této akci dávám 9/10 bodu, solidarita bílých lidí byla přímo příkladná, naši mocipáni klidně před davem běžných občanů příkladně ukázala tvář policejního státu a kdo koho vlasně kryje!!! My- pronárodní aktivisté jsme předvedli obyvatelům naše pevné odhodlání zastat se bílých lidí. Opravdu jsem v lidském řetězu, stojícímu tváří v tvář opancéřovaným katům systému, připadal jako hrdina v očích bílých lidí. Média příkladně ukázala svoji tvář lhářů a poslušných pejsků systému!!!
Bohužel, i tato akce měla své negativa:
to Fyrfos: byl jsem mezi lidmi co se do Janova nedostali, ale ta skupinka podlehla lži několika lidí vracejících se z lesa ze tam akorát zapadli do bažiny, vraceli jsme se tedy na náměstí (podotýkám že tam opravdu žádná rozbitá výloha nebyla ani jsem po cestě nenarazil na rozbité auto) po cestě jsme potkali několik dalších aktivistů co se ztratili či co?… najednou nás bylo cca 40, když jsme dostali echo že jsou naši už i v Janově, bohužel bylo pozdě, podpora nebyla možná, nebot se na nás přilepila policejní auta a udělat krok zpět směr Janov, nemělo žádný význam… nepovažuju to za omluvu, jen ti to chci představit z mého pohledu…
By: E.V.Thorner on říjen 20, 2008
at 11:47
Eště jsem zapoměl dodat že jsem se výborně bavil zprávou že cikáni napadli “áčka” opravdu dokonalá prezentace černého rasizmu v praxi
) soudruzi z antifa si z toho hlavu dělat nemusejí. lepší to zamlčet…
By: E.V.Thorner on říjen 20, 2008
at 11:53
PLANETAOPIC: „Kdo neví, co je to beznaděj bílých lidí v rodném kraji, okupovaném hordou nepřizpůsobivých barevných přivandrovalců, mohl se včera zajet podívat do severočeského Litvínova.“
Chtěl bych přece jenom pro upřesnění doplnit, že původních obyvatel Oberleitensdorfu / Litvínova je v Litvínově dnes jako šafránu. Po vysídlení Němců došlo k nastěhování Čechů z vnitrozemí, lidí ze Slovenska ( podíl slovenské národnosti na Ústecku dnes činní ca 8%) a Cikánů. O rodném kraji může bohužel většina nynějších obyvatel Litvínova mluvit ve stejné míře jako tamější cikáni. To je bohužel fakt.
By: Hilmar on říjen 20, 2008
at 14:47
Máte někdo víc fotek? Když tak mi je pošlete na mail.. Dík Polit
By: Polit88 on říjen 20, 2008
at 15:11
pro fyrfos:nemyslim ze by mel nekdo strach ale jakmile sme utekli z namesti na sidliste tak nejak hned v pocatku jeste kdyz za nama bezeli tezkoodenci tak nejaci mistni kluci zabehli bokem a volali na nas at bezime za nima.predpokladam ze ty si zustal v ty nejvetsi skupine co pak na ne jeli kone v janove.tak se nas par odtrhlo hned z pocatku od hlavni skupiny.ty kluci nas dostali hned mimo fizli.po ceste se k nam pridalo jeste par lidi co vas nestihalo.dosli jsme az na janov a stali u barykady primo naproti vam ale bylo to hrozne daleko.z vaseho pohledu jeste kus za cigosema.bylo nas dost ale ne tolik aby sme mohli utocit.tak sme aspon znervoznovali fizli.byli jsme tam o dost driv protoze sme to nemuseli celi obchazet.kdyz jste se konecne objevili a zacal ten rachot tak sme tleskali,skandovali ale to jste samozrejme nemohli videt na tu dalku v tom rachotu.v janove sme tedy prisli ze dvou cest a cigani sevreni uprostred.do toho nas povzbuzovali lidi z oken.parada.myslim ze na namesti zustalo uplny minimum lidi jen sme se rozdelili na dve skupiny o cemz asi vetsina lidi z ty velky hordy co utocila vubec nevi
By: ssup on říjen 20, 2008
at 15:12
Nepatřim k žádnejm “extremistum” ale v tomhle s váma souhlasim a stojim za váma je potřeba s cikánama už něco dělat když to policajti ani město nedělá ty zmrdi stojí za menšinama a z zmrdama který pak nadávaj mrdky český, ale národnost jim byla dobrá aby tady mohli žít. Doufam že to nezůstane jen u tohohle jednoho pochodu a bude jich víc.
By: Martin on říjen 20, 2008
at 21:40
ssup:V tom pripade se omlouvam,ale i tak jsem slysel o nekolika lidech,kteri vzali kramle a odjeli z Litvinova.Kazdopadne,kdyz povidas,ze jsme meli cigose v sachu,tak je vazne velka skoda,ze se nam nepovedlo probit az k nim a ukazat jim kdo je v tehle zemi panem.Cetl jsem clanek na Antife a nejak pozapomeli informovat o tom,ze jejich soukmenovce cigosi napadli,kdyz je sli podporit.Hrozne rad bych to videl:)
Moc lituji tech lidi co tam musi zit.S nekolika z nich jsem se bavil a je to opravdu chmurny pohled,kam az to muze diky soucasnemu systemu zajit.Moc bych si pral jim pomoci,ale za soucasneho stavu nasi spolecnosti to neni mozne.Lidi se mozna probudi,az bude cela Ceska republika vypadat jako Janov.
By: Fyrfos on říjen 20, 2008
at 21:48
četl jsem si článek na antifě…to co ty špíny poslední dobou chrlí z té své stoky stojí za to….
Jen tak dál “soudruzi”, pokud to tak půjde dál zahrabete i trnky brnky
By: Radicalboy on říjen 20, 2008
at 22:09
Hilmar: Máš pravdu. Ale většina bílých se tam narodila, narozdíl od nepřizpůsobivých Cikánů, kteří se tam stěhují poslední roky z Čech i Slovenska. Ti také stojí za oním terorem.
By: PLANETAOPIC on říjen 20, 2008
at 22:42
Na ty antifě furt ty samí vymyšlenosti zapoměli že jejich ubohé hnutí se skládá z narkomanů,zlodějů,kurev,výtržníků,asociálů a tak dále
ani se nedivim že nenapsali o těch cigánech co jim dali do těla to by přece poškodilo jejich nehynoucí lásku k nim tak rači pro tu lásku sem tam nějákej kopanec si dát nechaj
no jo no život negromila je těžký
By: Radikál on říjen 20, 2008
at 23:06
18. jsem v Janově nebyl, nicméně jsem se účastnil první akce (tedy nasazení OS-DS 4.10.) a můžu k tomu říct toto: měl jsem popravdě obavy jak sobotní pochod na Janov dopadne, ale vypravění kamarádů kteří se účastnili mě přesvědčilo že šlo o úspěch. Snad alespoň litvínovští pochopili, kdo je na jejich straně a kdo je nepřítel. Nerad bych byl přehnaně optimistický, ale i výsledky DS ukázali, že spoustě lidem už nevadí nálepka “neonacismu”, ale že jsou ochotni podporovat národní a sociální myšlenky. Věřím, že jich bude stále víc. Situace přestává být pro Systém udržitelnou. Snad i naše první návštěva v Janově, kdy se cikánský rasismus odhalil všem v celé své hnusné nahotě, byla příspěvkem k probuzení obyčejných lidí. Myslím že karty jsme rozdali, kostky byly vrženy. Alea acta est. Je jen na nás, co z toho vyplyne.
NATIONALER SOZIALISMUS – JETZT!
NATIONALER SOZIALISMUS – JETZT!
NATIONALER SOZIALISMUS – JETZT, JETZT, JETZT!
By: aussiger on říjen 21, 2008
at 01:44
Souhlasím s DS a mohu za sebe i ostatní místní obyvatele říci, že je potřeba zajistit bezpečí v janově a všude v naší České vlasti a to , jakýmkoliv způsobem.Lidé opravdu vítali a souhlasili s Dělnickou stranou, která přišla do Janova.Nepřizpůsobivá”menšina”rómů, tak si oni říkají, zjistila, že my češi se umíme také bránit a to radikálně.Číše již přetekla!
Bohužel policie ČR je nástroj a musí někdy i naoko být poslušná rozkazům, byť i když s nimi většina nesouhlasí.To co říkají příslušníci PČR v soukromý je každému jasné, i oni by raději stály na druhé straně barikády v duchu českých tradic a historie, samozřejmě pomíjím historii komunismu a jeho pádu.
Starousedlík a názory všech co znám a není jich málo.Přeji hezký den.
By: místní občan on říjen 21, 2008
at 11:49
PLANETAOPIC: Jasně, já vím že si jseš toho vědom Chtěl jsem to jenom připomenout, protože jsem měl nedávno zážitek s jedním zaměstnancem v naší firmě, kterej bydlí v Ústí a posteskl si nad tím, že je škoda že „na cikány Áda nějak zapomněl“. Musel jsem mu teda jen připomenout, že tam v té době nebyli a vysvětlit jak se tam octli.
Cikanizace Čech a Moravy je vůbec jedno z největších barbarství v dějinách národa, s její následky se naše země musí nějak efektivně a jednou provždy vyrovnat. Ale nemělo by se zapomínat na to, že příčinně úzce souvisí s jiným kulturním barbarstvím, a to bylo vysídlení německých Čechů a Moravanů po roce 1945. Vysídlení bylo již od počátku neskrývaným cílem „odboje“ a jeho provedení bylo nedomyšlené, protože „vyprázdněné“ území bylo necitlivě zaplněno i kulturně nepřizpůsobitelným cikánským etnikem a lidmi, kteří k nově získanému majetku a k tamějšímu kraji kulturnímu dědictví neměli žádný vztah . Čechy a Morava se tak tímhle „etnickým přeoperováním“ a nahrazením Němců za Cikány posunuly jaksi ze střední Evropy na východ a usnadnila se tím bolševizace země v roce 1948. Cikanizace není jenom dílem komunistů ale i nedůkladných a nedomyšlených plánů „očistky“ Čech a Moravy od Němců.
Dnes se ale musíme spíš zabývat tím, jak vzniklý problém efektivně vyřešit a jaké kroky podniknout a cíleně krok za krokem dosáhnout definitivní řešení téhle otázky.
By: Hilmar on říjen 21, 2008
at 12:33
fyrfos:jj je jasny ze to nekdo zabalil driv.skoda.to si pis ze sme cigose meli v sachu.nebejt fizlu zmacknem je ze dvou stran.kdyz sme sli na zpet zastavovalo nas spousty lidi co nam dekovalo.u nasi barikady rvali lidi z panelaku na fizli co nas nechteli pustit dal jaktoze jim nevadi neohlaseny schromazdeni ozbrojenejch cigosu a na nas miri vodnim delem.zacli nas prichazet podporovat mistni a za chvili jich bylo mnohem vic jak nas radikalu.aspon jedno mesto otevrelo oci.ta situace tady na severu zacina pekne zavanet pruserem.lidi ve mestech jako chomutov,usti n. labem,bilina jsou kazdy den ve stejny situaci jako cesi v janove.jsou tu ctvrti kam vubec cesi kvuli cigosum nechodi.kez se i v tehlech mestech zvedne vlna odporu a janov je jen zacatkem konce tech smejdu.
By: ssup on říjen 21, 2008
at 15:19
Som síce Slovák,ale normálny chalan žijúci v Usteckom kraji a v Moste 2 roky.To čo sa tu ale deje nd ti by sa Mala Europa zamyslieť a dozvedieť čo znamená policajný teror…..
ZOBER ZÁKON DO SVOJICH RÚK A CHRÁŇ SI SVOJU HRDOSŤ A ČESŤ!!!!
By: FREEDOM on říjen 21, 2008
at 16:35
Jedno je jisté, Janov procitnul ! A obyčejní lidé si začali uvědomovat kdo je lhář a nepřítel.
, a k tomu všemu si nakreslil samotný Janov. Samozřejmě jeho představivost měla daleko pravdě (Autor byl asi sfetofavý asociál). Systém občany Janova zvrhnul stejně jako svoje nepřátele a Antifa opět ukázala že není na straně lidu ale na straně stávajícího prohnilého systému.
Největší korunu tomu nasadil Pan starosta.
Na akci jsem nebyl soudím pouze z toho co jsem viděl ve videích.
Dnes jsem ve svojí třídě objevil malůvku jednoho antifašisty. podle něj jsou minojiné jsou emaři fašisti
A když už není o čem psát vytáhnou “trik” s pouličními kamerami které tam zločinný kapitalismus který tak horoucně podporují namontuje.
Pokrok se nedá zastavit a je to tak.
By: Radicalboy on říjen 21, 2008
at 20:29
Dnes jsem četl “ultimátum- otevřený dopis starostovi litvínova” … no myslim že pan Šťovíček se pěkně zapotí až se to k němu donese… nebo doneslo… myslím že z představy že se ve městě opět sejdou rozhněvaní bílý lidé, nebo bude muset zapojit svojí veškerou moc, lépe řečeno- plnit svojí povinnost za kterou už nejaký ten rok pobírá celkem hezkou sumičku!!!
By: E.V.Thorner on říjen 21, 2008
at 22:06
Byla to tam paráda,akorát škoda,že jsme se k těm černejm ku.vám nedostali….Supr atmosféra a skvělí lidi.Takovouhle akci bych dělal každej tejden…
By: Manieczki on říjen 21, 2008
at 22:47
Parádní akce..Nikde jinde v evropě se s nima nes…u,to jenom tahle krásná zaslíbená česká země,vlastně vláda,pardon…Nejsem rasista,nevadí mi Vietnamec,Kubánec ani Eskymák ale ta černá pakáž leží v žaludku asi každýmu.Jsou to jenom paraziti..nic víc.
By: Miky on říjen 22, 2008
at 00:26
very nice action
i hope Ondrej Cakl recovers not so fast
best greetings from germany
zorro
By: zorro on říjen 22, 2008
at 03:10
Ste primitivove…je mi vas lito. Max mate mindrak z toho ze vase mame romum dava za penize….nejste taky z casti jako oni?
By: xasd on říjen 22, 2008
at 09:00
Pro xsad- Primitivové a ako ten Tvoj príspevok ti príde na úrovni??? Ked chceš písať o primivizme tak sa zamysli nad sebou!!!!
By: FREEDOM on říjen 22, 2008
at 10:36
nemyslite ze je to trochu moc,nejsou vsichni cikani stejni,ano cikani jsou takovy ze kradou,jsou to fetaci,spiny, a nevychovani ale ne vsak vsichni.
jsou taci kteri chodi poctive do prace ,slusne se chovaj a vedou sporadany zivot proc teda stehujou cikani ze c´vsech mest nebo i ze slovenska a stehujou tu verbes do janova.
Pripdada mi to jako za valky ze radikalove to tam prisli vycistit ,vyhladit uz nevspominate co bylo.
By: Johny on říjen 22, 2008
at 11:17
rikate ze vam tleskali kcemu,proc ze jste prisli to tam vyhladit.myslite ze vam bude lip.
dobre at bilej nebo cernej nebo zlutej snad musite soudit cloveka podle chovani a charakteru cloveka.Nejsou zly jen ty cerni cikani.Jo je pravda ze jich jsou vetsina romu to nepopiram.
snad se nad sebou zamyslite a uvedomite si tou valkou na cikani nic nevyresite jen to jsou divadla a ostuda pro čr.nic jineho.
By: obcan on říjen 22, 2008
at 11:21
Co delaji nacionalisti taky delaji bordel to vam nevadi jde treba 30 kluku sfetovany ozrali jdou do hospody nebo na diskoteku a neumi se chovat kazdeho by tam mlatili co je to
By: obcan on říjen 22, 2008
at 11:24
Gauneři, násilníci, stupidní uřvanci nevyrovnaní jedinci, kteří se hojně účastní „proticikánských protestů“ a chápou konfrontaci s policií jako adrenalinový sport, nesmí mezi národními socialisty nic pohledávat. Bohužel, dává se jim k tomu hodně prostoru. Vím, že mezi NS je sposuta inteligentních lidí a doufám, že ti se časem prosadí a image NS se podstatně vylepší a dojde k jakési vnitřní očistě. NS boj musí být v první řadě inteligentní ideový boj, přívrženec NS by měl v první řadě uznávat jisté morální, etické, fyzické atd. ideály a snažit se podle nich žít.
By: Hilmar on říjen 22, 2008
at 12:30
to obcan: no, když jsem videl fotky těch cikánů, co nám tam meli tvořit uvítací výbor se sekyrama, tyčema, mačetama a japonskými meči… ihned jsem z jejich vzezření odhadl že tak připitomělý výraz mají proto že celý týden dřeli od nevidím do nevidím. Prohlédni si ty fotky- rozhodně nevypadali ani slušne ani pracovitě!!! i ty nasady od lopat nejevili známky opotřebeni
))
By: E.V.Thorner on říjen 22, 2008
at 14:50
Výborná akce, výborný článek… 14!
By: Panadol88 on říjen 22, 2008
at 17:19
dnes ráno ve snídani s Novou – vaříme s židovskou kuchyní. upekli nějáký nekvašený chleba nebo co to bylo (vypadalo to jako spálená bramborová placka). Pan reportér – Vaše víra je úžasná, a vaše jídlo ještě lepší.
Na kolaboraci v přímem přenosu jsme si již zvykli.
By: Radicalboy on říjen 22, 2008
at 18:02
Špíny z antify hodili na svoje stránky link na tento článek.
Jsem zvědav jestli se nějaký “soudruh” připojí do diskuze (jestli toho bude vůbec schopen)
By: Radicalboy on říjen 22, 2008
at 18:20
Radicalboy: tak je jasné kdo tady psal ty tuposti:D
Kromtoho ty ochránci menšin tam mají nějáký blábol napsaný:Osvoboditelé, nebo napostá ztráta soudnosti? Posuďte sami…
prej napostá:D
By: adam on říjen 22, 2008
at 19:36
KAŠLI NA ČEŠTINU TVŮJ SKATE JE VÍC NEŽ NÁROD…VYPATLANCI !
By: Radicalboy on říjen 22, 2008
at 19:41
to obcan : ostuda národa je především antifašistická akce. To že je tam cikáni mlátili to jim nevadí. A nebo spíš nesmělo vadit. Víte oni sami nepochopí jak “gadža” může být proti “gadžovi”.
Na romea.cz napdají dělnickou stranu ale je potřeba aby jste si v těch vašich vyhulených hlavách uvědomili, že byli to ti hodňoučcí romové kteří vyhlásili válku bílým, a nadali jim do českých k…v atd.
Kdo je větší primitiv? Ten kdo je sám proti sobě (proti bílé rase) a nebo ten kdo stojí za útočníkem (tedy za cikány)?
(Slovo cikán je ve slovníku českého pravopisu, jako název těchto zvířat ale rom nikoli).
Je to odemne možná trochu zlé ale přál bych vám aby vám dali trochu do těla a okradli možná ale jenom možná by vám to otevřelo oči (to by jste ovšem nemohli být věčně “zhoubovaní” nebo “skouření”)
Možná že pravdu zjistíte, možná procitnete až bude pozdě.
Jste jen nástroji v židovských rukou !
By: Radicalboy on říjen 22, 2008
at 20:02
TAK ROMEA JSOU CIKÁNSKÝ NOVINY TO UŽ MLUVÍ ZA VŠE TO NEMÁ SMYSL VŮBEC ČÍST SPÍŠ MĚ ZARÁŽEJÍ TY ÚDAJNĚ ČESKÉ MÉDIA UŽ JSEM SICE OD NICH JAKO KAŽDÝ ZAŽIL SPOUSTU POLOPRAVD LŽÍ SKRYTÝCH SITUACÍ ATD TAKŽE JSEM NEPŘEDPOKLÁDAL ŽE BY MĚ MOHLI JEŠTĚ PŘEKVAPIT ALE TO CO JSEM OD NICH ČETL I VIDĚL V TV O TY SITUACI V JANOVĚ NAD TÍM SKUTEČNĚ ZŮSTÁVAL ROZUM STÁT JEŠTĚ ŽE UŽ DNES JE DOBA KDY NENÍ AŽ TAK VELKÝ PROBLÉM SI ZJISTIT PRAVDU A PODÍVAT SE NA URČITÝ STRÁNKY NA NEZKRESLENÁ VIDEA A NEBO PŘEČÍST NĚJÁKÝ ČLÁNEK AKTIVISTY KTERÝ BYL NA MÍSTĚ A ZAŽIL TEN POLICEJNÍ TEROR A TU BEZNADĚJ OBYČEJNÝCH LIDÍ
By: Anti-Cigán on říjen 22, 2008
at 22:08
Byl jsem na náměstí v Litvínově a zažil jsem ten masakr. Myslím si, že od roku 1989 jsem nic horšího nezažil. Chápu, že policie má své pravomoce a musí chránit občamy, bez rozdílu barvy, ale ti indočechové nebyli na náměstí, byli v Džanově a to je asi 5 kilometrů. Na náměstí nebyl ani jeden cikán. Nikdo nebyl na náměstí ohrožený. Takže ten zásah policie, která brutálně napadla místní občany, byl úplně zbytečný. Byla to jen demonstrace moci a objednávka starosty. Kdyby policie v klidu přehradila silnici u Delvity, tak se do Janova nikdo nedostal. Byl jsem i v Janově, mluvil jsem s policií, neměli žádné informace o tom, co se v Litvínově dělo. Kdybych tam přišel s klackem v ruce, byl bych okamžitě odzbrojen. Cikáni však měli své zbraně, klacky, obušky, bejsbolové pálky, nože i samurajský meč jsem tam viděl. Byli v centru mezi hernami, v hloučku, jako zajíček v své jamce, posraný strachy. Bylo dojemné, jak tleskali a skandovali “Policie, děkujem.” Jsem majitelem muzea v Mostě, proto jsem se zachoval tak, jak by se muzejník měl zachovat a po boji v Litvínově a Janově jsem vysbíral místa bojů. Získal jsem zbraně policie i cikánů, cikánské transparenty i štíty Dělníků. V krátké době udělám z těchto věcí výstavu v mém Válečném muzeu Sudety. Zpracoval jsem mnoho fotografií a videí a vše je k nahlédnutí na odkaze: http://www.jmsieber.cz/muzeum/index.php?id=1994&lastid=154&level=2
By: Maruška on říjen 23, 2008
at 06:05
to Radicalboy “Vaše víra je úžasná, a vaše jídlo ještě lepší.” NO TEDA! Asi bychom meli stvořit nějaké NS koláčky ať jsme také tak úžasní a nebetyční:o)) … jenže bez pejzů a “slušivého” nosu se naše pečivo nikdy nebude rovnat jejich
)
By: E.V.Thorner on říjen 23, 2008
at 10:41
E.V.Thorner : já nevím jak vy, ale my každé vánoce pečeme perníky se svastikou
to Maruška : na čí straně jste? doufám že budete ve své expozici informovat objektivně a pravdivě.
By: Radicalboy on říjen 23, 2008
at 14:46
Super akce, priste to A.C.A.B. Neudrzi Lieh!
By: Luc4SS on říjen 23, 2008
at 14:51
No když jste evidentně blbej, inu co se dá čekat od propagátora neonacistických stránek, že?! Jinak řečeno,jak říká můj dobrý kolega, chytrý pochopí a blbej ( Vy v roli nácka a Vám podobní kreténi ) zůstane blbým! Toť vše. Víc se s Vámi mazat nehodlám. Ještě na vysvětlenou, ten článek nebyl myšlen ironicky, ten jen reálně popisoval stav toho, co máte ve svých palicích!
By: martin on říjen 23, 2008
at 16:19
to martin : JO SEŠ ZLEJ CO?
Nadávky to je jediný argument antifašistů. Naše myšlenky jsou na tolik čisté že nemáte jediný argument proti nim.
Jste jen ubožáci stojící sami proti sobě!
O tom jakou šéínu mají antifašisté ve svých hlavách se bavit nebudeme každému to je jasné jak se věci mají.
By: Radicalboy on říjen 23, 2008
at 16:51
Radicalboy: Já jsem majitel muzea, já musím být nestranný a nad věcí. Já se budu snažit udělat tu expozici o 18.10.2008 objektivně, tak jak jsem jí já viděl a zažil. Já si myslím, že policie zbytečně zasahovala na náměstí. V Janově policie nepracovala vyrovnaně. Nejprve měla odzbrojit cikány a ne jim nechat zbraně. O útoku policie na demonstranty v Janově se dá říci jen to, že je to jejich práce. Oni měli za úkol, aby se oba tábory nedostali do střetu a to se jim povedlo. Je pravdou, že demonstranti byli bojovnější a proto na ně policie zaútočila. Cikáni se báli a nic kromě bubáka nedělali.
By: Maruška on říjen 23, 2008
at 18:09
to Radicalboy: může se eště zeptat na jakých že stránkách má levota link na tento článek? Na centralním webu antifa jsem ho nenasel?
By: E.V.Thorner on říjen 24, 2008
at 08:32
CO JSTE SE VSICHNI ZBLAZNILI VZDYT NACIONALISTI TO TAM PRISLI NORMALNE VYHLADIT,CO JE TO VALKA CIKANI SE JEN BRANILI RIKATE CO MELI ZA ZBRANE BEJZB.PALKY,SEKERY NOZE A SKINI MAJI CO DOKONCE I PISTOLE CO JSTE SLEPY NEBO CO.
MELI BYSTE SE STYDET VDYT DEJCHAME VSICHNI STEJNEJ VZDUCH ZAMYSLETE SE NAD SEBOU
PRY SUPER AKCE A JAKA POLICIE SE ZACHOVALA ¨JAK SE ZACHOVALA SLA PROTI TEM CO SE CHOVAJ JAK PRASATA NEVYCHOVANY, CIKANI JE STALI A PAK SE ROZESLI ZADNY UTOKY NA VAS NIC NEBYLO . CESKY OBCAN
By: obcan on říjen 24, 2008
at 10:52
AHOJ RADICAK BOY ON – JO MAS PRAVDU VILDA TO TAM POSRAL ALE ON NEMLUVI UA VSECHNY CIKANI NEJSOU SNAD VSICHNI CIKANI STEJNY JSOU TAKY CIKANI SLUSNY KTERI CHODI POCTIVE DO PRACE MUJ OTEC PRACUJE OD SVYCH 14 LET A JEMU 53 LET A JA TOTEZ MYSLIM ZE JA NAS TAKOVYCH MALO ANO JISTE ALE SNAD SI UVEDOMITE ZE NESMITE CIKANI HAZET DO JEDNOHO PYTLE
By: obcan on říjen 24, 2008
at 10:56
to Obcan: To je jasný, že jen stáli a pak se rozešli, když jich neni 70 na 10, tak už takový hrdinové nejsou. Ty si tykáš s “Vildou” jo? Tak to je mi jasný, jaká sorta “českého občana” jsi. Teď najednou se vám hodí, neházet všechny do jednoho pytle, jste opravdu k zblití. Jo a když už pokládáš za vhodné nás tady obohacovat svými moudry, tak si alespoň vypni CapsLock, bolej z toho oči
By: NordicSoul on říjen 24, 2008
at 11:30
Omg Obcan Meles tu hovna bez se raci zakopat prosimte……………..
By: Luc4SS on říjen 24, 2008
at 13:20
LOL miluju celý vesmír, ale nesnáším nácky
typická antifa
NESMÍTE cikány házet do jednoho pytle….
Jo a české ku.vy a jiné být můžeme co?
Nacionalisti to tam prisli vyhladit – Hej uvědom si kdo koho vyhlazuje denně už několik let.
“Skini” měli pistole – kdyby je měli už dávno sedí že jste je měli vy to nikomu nevadilo.
Musíš si ty podčlověku uvědomit, kdo se chová a vypadá jako prase a kdo je obět. Chceš mi snad říct že bílí si to začali? Jedině tak že odmítali kupovat cikánům cigarety. Jde o to že ty útoky směřovaly na české obyvatelstvo nikoli na nás (nak označuješ nacionálně smýšlející občany). Pokud by ty cikány stříleli vsadím se s tebou že obyčejní lidi kteří pracují by přispívalo na náboje a někteří by si chtěli i střelit. To že tvůj otec pracuje (živí se pouličními krádežemi) to se není opravdu čím chlubit.
Prosím uvědom si Kdo je tady doma a kdo se MUSÍ chovat jako host.
O tom jak do bílých naráži si přečti na romea.cz a potom něco říkej.
Vy patříte mezi to nejsvinštější etnikum které existuje když jste sami skloníte hlavu když jste ve skupine okrádáte staré občany (tím myslím občany ne podlidi) a nebo samotnou hezkou bílou holku kterou znásilníte a samozřejmě okradete.
Nebojte se váš čas příjde…a tentokrát pocítíte co je to HNĚV LIDU !
WHITE PRIDE WORLD WIDE.
By: Radicalboy on říjen 24, 2008
at 15:09
Oni těm cikánským dobytkům radí ať organizují domobranu! Tohle je vrchol !
A co my? Můžeme taky založit domobranu? Težko !
Snad se dožijeme doby kdy tu ta špína nebude…
By: Radicalboy on říjen 24, 2008
at 17:02
snad jednou příjde ten vysněný den o kterém se píše tady na Odporu: http://www.odpor.org/index.php?page=clanky&kat=&clanek=885
By: Radikál on říjen 24, 2008
at 17:56
obcan: cikáni kteří se zastávají svých kriminálnických soukmenovců už v jednom pytli s nimy jsou. Dnes v noci jeden z vašich zavraždil mladého Čecha. To je mír po vašem?
By: F on říjen 25, 2008
at 17:09
http://praclovek.blog.cz/0810/demonstrace-v-litvinove
By: PraCLOVEK on říjen 25, 2008
at 17:30
nájmy se zdražují,není práce a když je není dostatečně zaplacena romové a ted i většina čechu který znám žijou v hrozný bídě a vy řešíte takoví hovadiny.asi ste strašně nespokojeni tak si to vybijíjite tím to spůsobem.mám rodinu v anglii ,ve španělsku kteří opravdu pracují můj švára dokonce 12 hodin denně a jsou nesmírně štastný vždyt bud te na romy horší aspon je donutíte aby byli v jiné zemy štastnější a vy dobře víte že všude je práce líp placená než zde a vy si tady žijte klidně v přepichu dál
By: monita on říjen 25, 2008
at 23:28
do dses se mluví o světovích válkách o hitlerovi pořád jsem si myslela že to všechno je snad vymyšlený co to byli za zrůdy- ale když si čtu ve vaších zprávách je mi hrozně opravdu se mi chce zvás zvracet gde se ve vás v téhle době bere taková nenávist ty námáš co jíst umíráš hlady co tě ktomu vede psát takoví zprávy já také romy nemám moc vlásce ale tohle co si vy dovolujete napsat to je ubohý a měli by ste se léčít
By: monita on říjen 25, 2008
at 23:40
a ještě malí dodatek asi nemáš doma televizi ty hovado podívej se na zprávy co vy bílí vyvádíte a nevíbíjej si vztek na druhých máte vstek na romy a nemůže te se smířit stím že se někteří romové mají líp než vy ale polovina romů jsou v cizině to nevíš ty negramote
By: monita on říjen 25, 2008
at 23:52
to monita -proboha jak dlouho si smolila tuhle stoku? Vidím že minimálně půl hodiny. To si alespoň mohla opravit ty pravopisné chyby…ale pokud si měla houby nebo si hulila nedivím se.
Na tenhle link ses dostala skrz odkaz antifašistické akce že. Nenadávej mi do prasat ty primitivní osobo akorát dokazuješ svoji inteligenci (která je opravdu dosti nízká).
Takže ty tvrdíš že vztek na cikány (ty říkáš romy ačkoliv se tohle slovo ve slovníku českého pravopisu nenachází) není oprávněný? A že si to obyvatelé janova vymysleli? Proč tam ti cikáni nadávali té holce do k***v špinavých českých? Kolik lidí tam okradli? Proč to není ve zprávách?
Kdo je větší rasista? Kde se v nich bere tolik nenávisti v zemi která není jejich?
Máš pravdu na televizi se nedívám (všichni víme co je to cenzůra a že se do zpráv dostávají jenom věci které se jim hodí), v ní tvrdili že v janově aktivisté svobodného odporu mlátili lidi, ničili výlohy, a rozbíjeli auta. Stalo se něco takového? Nikoli! Policie mlátila a házela dělobuchy které se nesmějí používat na obyčejné lidi – děti, důchodce, maminky atd.
Lidé nám tleskali, pomáhali kde se dalo…a cikáni se jim za to pomstili..To je skutečná pravda.
To že se mají cikáni líp mě štve protože lidi které okrádají je a zabíjejí je, je musí živit.
Mojí prababičku okradli a zmlátili. Kdyby tohle udělal bílý cikáně tak je z toho neuvěřitelná kauza a ten člověk by šel sedět na 8 let. Tohle je v pořádku mi chceš říct?
Možná jsem negramot…ale pro hlupáka každý hloupý jak říkala Forestova maminka.
Pamatuj žádná nenávist nepramení z nicoty lidi v Janově by ti měli co povídat.
Jestli jsem zrůda to nechám na tobě.
http://www.youtube.com/watch?v=JX7RE3wGCig
By: Radicalboy on říjen 26, 2008
at 02:19
monita:ten Vas prispevek stoji vazne za to.Jestli my si zijeme v prepichu,tak je to jen a pouze nase zasluha.O nas se nikdo nepostara na rozdil od cikanu.Nikdo prece cikanum nebrani v tom,aby si rozsirovali vzdelani a pak si mohli najit zamestnani,ktere by jim zabezpecilo slusne zivobyti.Jenze cikani na to nemaji a az na vyjmky jsou zavisli na socialnim systemu.Ona vysoka mira nezamestnanosti a kriminality je soucasti cikanske “kultury”od dob kdy prikocovali drancovat evropu.Proto meli zakazany vstup do mest a nekdy je pod prisnymi tresty vyhostili ze zeme.
Jestli se nekteri cigosi maji lepe nez my,tak to neni v dusledku jejich inteligence nebo pracovni moralky,ale je to dusledek jejich cinnosti v podsveti,ve kterem se vetsina bohatych cikanu pohybuje.
Byl bych moc rad,kdyby se diky nasim akcim cikani vzdali momentalniho parazitovani v nasi zemi a odesli by vysavat zase nekoho jineho.NAM SE PO NICH STYSKAT NEBUDE!!!
By: Fyrfos on říjen 26, 2008
at 10:19
monita: Nejsem nacionalista, ale tradicionalista. To jen pro pořádek.
Krása světa spočívá v pestrosti. Člověk může jet do jiné země a nechat se inspirovat, nebo inspirovat druhé, ale zároveň respektovat rozdíly. Dovedu si představit u nás jiné rasy jako turisty, stejně tak si dovedu představit, že bych si poseděl někde v jižní Americe s pralesními indiány u ohně, kde si poslechnu jejich písně například. Co si ale rozhodně nedovedu představit je, že bych ty domorodce nutil k tomu, aby se vzdali části svého území, aby povinně žili se všemi rasami a museli se jim přizpůsobovat. V takovém případě bych si od nich asi vysloužil otrávenou šipku mezi oči – a právem. Pokud to vemu obráceně, tak je třeba si uvědomit, že tady je ten náš kousek “lesa” na který máme právo. Pokud tohle někdo nebude respektovat musí odejít. Víc k tomu nemám co dodat.
By: F on říjen 26, 2008
at 10:20
Tak jsem zjišťoval více o slovu cikán – čerpal jsem z pravidel českého pravopisu – školní vydáni Schválilo MŠMT ČR č. j. 12502/93-22 k zařatení do seznamu učebnic pro ZŠ a SŠ ISBN 80-901 373-6-9
Vydáno 1993, nakladatelství Pansofia
Lepší učebnici jsem nesehnal protože moji rodiče netisknou peníze ani nekradou a ani nedostávají sociální dávky.
Zato cikáni dostávají zadarmo všechno. Stojí fronty u kabinetu a každý z nich odchází s novým báglem ve které má nové učebnice (na střední škole je to cca 3000 kč za nové pomucky, z antikvariátu platíte i 2 tisíce není tam totiš úplně všechno) Tato akce trvá už strašně dlouho, je vždy na začátku školního roku (solidarita s romskými spolužáky). Každý rok nové pomůcky – kdo to dnes má?!
Já jsem tam ze srandy šel. Všichni cikáni měli na sobě zlaté řetězy, měli drahé mobily, jeden mi dokonce nabízel nokii k prodeji (neměla nabíječku – toho dne v rozhlasu hlásili že se stratil zrovna tenhle typ N70 nebo nějak tak)
Někteří po mě řvali : hej gadža a ještě něco tou jejich opičí rečí. Monito je tohle slušné chování? Asi se chováš naprosto stejně jinak bys tohle netvrdila
Přišel jsem konečně na řadu.
Paní výchovná poradkyně – co tu ty chceš. Já si jdu pro účebnice.
Ale ty nejsi rom, řekla. Já ji odpověděl – paní poradkyně, romské občanství již neexistuje, a v dnešním moderním liberalismu nerozlišujeme barvu pleti, přeci nejsme rasisté.
Poradkyně – Já ti to nemůžu dát.
Já – Víte o tom že je to protizákonné zvýhodňovat určitou skupinu lidí na úkor té jiné? A jaký máte důkaz že těm kterým jste již ty pomůcka dala jsou romové, a že já rom nejsem?
Paní poradkyně – Vypadni !
Já – Tohleto je rasismus, soudíte pouze podle barvy pleti. Kolik lidí bojovalo proti rasismu a xenofobii ! Vy jste se veřejně přiznala k rasistické ideologii!
Pak jsem si vyslechnul pár nadávek a odešel jsem.
Na druhý den pohovor v ředitelně – nikoli o tom kdo je rasista ale že si dělám šoufky z paní poradkyně a že beru romským spoluobčanům pomůcky které si tolik zaslouží.
Samozřejmě že jsem tal šel s tím že mi nic nedají bílá už je out (kolik bílých holek chodí s cikány kteří se k nim chovají naprosto příšerně!)
Do bílých lidí se mlátí obuškama, hází zakázané dělobuchy, střílí , nadává – to vše od policie (ochránců systému nikoli lidí – komu dnes záleží na ostatních) a cikánů.
Ujišťuji vás že taková místa jako Janov je ve státě spousty a systém to neustále popírá.
Kolik je cikánských bossů, Vilda Matěj je jenom jedním z mnoha.
KDYŽ SE DNES OBJEVÍ NÁZOR, OPOZIČNÍ MYŠLENKA NAZETÍŽENÁ PROSPĚCHEM A NAMÍŘENÁ PROTI STÁVAJÍCÍMU SYSTÉMU A JEHO PŘEDSTAVITELŮM, VELMI BRZY NÁSLEDUJE LAVINA TZV. HISTORICKÉ PRAVDY, KTERÁ MÁ TENTO POSTOJ ZLIKVIDOVAT VE ZNAMENÍ STRAŠIDLA MINULOSTI.
DL Ročník VI. , číslo 18
By: Radicalboy on říjen 26, 2008
at 13:58
Radicalboy: Jo, jo když nejsou skutečné argumenty, přicházejí “argumenty” typu – Vypadni. Paní výchovná poradkyně mi připadá jako soudružka učitelka z vyprávění mého otce. Pohlavkovala ho před celou třídou, protože byl syn “kapitalistů”. Podotýkám, že jsme měli obchod s několika zaměstnanci. Některé typy lidí holt nacházejí uplatnění pořád.
By: F on říjen 26, 2008
at 20:53
http://antifa.cz/200-mzdomova-sidli-te-janov-tyden-pote.html
soudruzi? co to chrlíte?
By: Radicalboy on říjen 27, 2008
at 03:16
TOHLE JE UKÁZKA MYŠLENÍ ANTIFAŠISTŮ
Zkrátka, “neonacisti” jsou všude v policii, v armádě, v bance čsob, v zubní pastě colgate, v mycím prostředku žabka, v lidlu a ve většině obchodních domů.
(…za fašity kteří neustále napadají romy v ulicích. A za občany ktří se rovněž chovají rasiticky – jde o důchodce kteří ze svojeho už tak dost velkého důchodu odmítají pomoci těm kteří to nejvíce potřebují. Jde převážně o ty co zažily dobu okupace pod fašisticko-kapitalistickou nadvládou a byli příslušníky kuratoria a jiných fašistických organizací. Ale 88% obyvatelstva se zachovala hrdině – každý se účastnil odboje, každý schovával ve svém sklepě nebohé židy, utíkajíci před hydrou nacismu.
Neonacisti ovládají tento fašistický systém všemi směry, policie je rovněž pod jejich rozkazy.
Stupňují se útoky na naše nejmilejší etnikum které vždy bylo terčem diskriminace a my jim toho ještě hodně dlužíme. Měli by jsme se stydět za svoji pleť, a především za fašity ve vládě kteří neustále snižují dávky chudákům romům kteří nemůžou za to že je magistrát ubytoval v rozpadlých domech a teď jim vzali i uhlí na zimu!!
Pamatujme na antifašisty hrdiné atentátníky na Heydricha, kteří málem nemohli utéct z místa činu kvuli kolaborujícímu obyvatelstvu které jim zastoupilo cestu.
Heydrich si uplácel především dělnictvo a to tím že schválil přídavky na děti, boty každému pracujícímu a nejlepším jízdní kolo a zvýhodněné bydlení.
Sami dobře víme že takovéhle vymoženosti byly pouze a jedině v Sovětském svazu.
Fašističtí uchvatitelé neustále tvrdili jak se v SSSR špatně žije, vrchol toho byla kniha bývalého čsl. zástupce kolaboranta Krychtálka v níž kritizoval poměry v SSSR – od dokonalého socialistického systému až po zacházení se zrádci lidu a míru. Za to dostal co si zasloužil každý z fašitů – kulku do hlavy.
Dík hrdinné rudé armády byl nacismus poražen a byl nastolen mír.
Fašistické nebezpečí hrozí neustále na každém kroku.
Postavte se fašismu všemi prostředky.
ANTIFA
Nedovolte aby bylo ublíženo nebo jinak křivděno romům, nezapomeňte my jim toho ještě moc dlužíme. Nedovolte druhý Janov!
ANTIFA ZNAMENÁ ÚTĚK
By: Radicalboy on říjen 27, 2008
at 15:53
jsem čech a už několik let žiju z romkou a jsem nesmírně štastný moje první manželka byla češka která mě podvedla z jiným a můj život sní nestál za nic . Dnes jsem štastný a můj život má konečně smysl a těším se na každý den sní . a ted mě vysvětlete co mám dělat hrozně se za nás stydím co vy vyvádíte , jak se chováte.Nejsem sám který má za manželku romku a naopak a kdyby něco ,budu stat při ní.
By: monita on říjen 29, 2008
at 09:41
l
By: monita on říjen 29, 2008
at 09:45
monita: Tak ted mi vysvetli, s kým že to vůbec máme tu čest, osobní údaje mě nezajímají, spíš zda-li jsi ž0enská nebo “český občan co má za ženu romku” (se vší úctou už pro mě nejsi ani chlap ani čech) to že si holt nenajdeš slušnou ženskou je věc první, to že si místo nevěrnice namluvíš cikánku je věc druhá. Tvoje žena má zjevně i nějakou dávku rozumu, nebo též lidově řecčeno vychcanosti. Pracovitého čecha po boku, takže aby měla co do huby nemusí krást sousedům slepice a zároveň pro ní nadále platí všechny krásy a výhody pozitivní diskriminace. Pak už je otázka po kom budou mít děti více zvyků. Nejspíše se budou cítit jako idol moderní doby…jako dílo otce který nedal na varováni, odkopl přírodou daný pud sebezáchovy a stal se symbolem tolerance, lásky, obětavosti a bla bla bla… zkrátka ukázkový výtvor New World Order
By: E.V.Thorner on říjen 29, 2008
at 14:17
monita je podle všeho člověk trpící rozdvojenou osobností – “pořád jsem si myslela že to všechno je snad vymyšlený”
a teď “jsem čech a už několik let žiju z romkou…bla bla bla”
By: Radicalboy on říjen 30, 2008
at 16:34
to Radikalboy : no schizofrenie (tusim ze tak se toto postižení rozdvojené osobnosti nazývá) není až tak neobvyklá duševní democ, ale že dosahuje takových rozměrů že človek ztrácí vedomí o své národnosti, rase a dokonce i pohlaví… NO TO ČUMIM!
)
By: E.V.Thorner on říjen 30, 2008
at 16:53
Dovolujeme si upozornit na vznik nových internetových stránek zabývajících se židovsko-zednářskou problematikou a světovou politikou s katolickým zaměřením. Jsou na nich zveřejněna dosud téměř nedostupná díla, většinou cizojazičná (v českém překladu). Odkazujte dále na tyto stránky! Stránky tématicky navazují na Židy zlikvidovaný Týdeník Politika! Adresa:
http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com
By: VOLF on říjen 31, 2008
at 00:19
VOLF alias Julius alias Anonym alias jine nicky:
Začíná mě vážně nebavit tvé spamování. Takže tě teď slušně požádám o zanechání této činnosti, která s diskuzí ohledně daného článku nemá vůbec nic společného. Pokud toho nenecháš, budu tě považovat za židovského provokatéra a taky tak s tebou podle toho jednat.
By: PLANETAOPIC on říjen 31, 2008
at 00:31
PLANETAOPIC: musím se přiznat, že nerozumím
Vaší nelibosti ohledně toho že tady doporučuji
stránky z výše uvedenou literaturou! Vím že to
nemá tématicky s tímto článkem nic společného,
ale snažím se pouze aby se o výše uvedených
stránkách dozvědělo co nejvíce lidí! To je vše!
Vaše varování mě opravdu zarazilo – protože jsem
se domníval že šíření této literatury je i ve Vašem
zájmu!
By: Volf on říjen 31, 2008
at 00:41
Chyba. Pokud mi sem každý z těch, co má stránky, bude dávat dnes a denně odkazy, budou diskuze zahlcené pouze linky – čemuž se dnes říká spamování. Mám spočítat množství tvých odkazů?
Nehladě na to, že jsem byl už jednou od tebe označen za “gojímského blba”, protože “zcela nechápu satanské pikle židovstva”, což mě ohledně tvého spamování a jeho výchovného vlivu taky nepřesvědčí..
By: PLANETAOPIC on říjen 31, 2008
at 00:54
PLANETAOPIC: že bych na těchto stránkách (kromě
toho evidentního provokatéra “Dizidenta”) musel někoho označovat za gojímského blba, to si opravdu
nevzpomínám! Domnívám se totiž, že na těchto
stránkách mají lidé o židovské otázce jasno! Čili,
že by zde někdo hájil Židy, apod (jedině tak si umím
představit že bych takto reagoval) to opravdu nevím!
By: Volf on říjen 31, 2008
at 01:23
nebudu se vám vyjadřovat ,kdo jsem a vaše urážky mě ani nepřekvapují hovado zůstane hovadem celí život . už jen to že strašíte nevinné děti které za to nemůžou a vůbec nechápou co se děje ukazuje o vaši zrůdnosti . Vím ,že Janov je hrozný.že děti jsou venku do půlnoci,že neumí udržet pořádek že jsou agresivní, ale ne všichni proč si policie nedá trochu práce a tyto děti kontroluje a třeba rodičům sníží sociální dávky a věřte že se to změní k lepšímu, vy jste vykoupily jejich lukrativní byty v litvínově a okolí Litvínova a nastrkali-jste je na jednu hromadu tak kdo potom vytvořil Janov ? stovky nepřízpůsobivých lidí jste dali dohromady co asi může vzniknout. bordel ,neklid a nepořádek. i nám některým romům se tady žije špatně a jako naschvál jste jsem přistěhovali desítky romů z jiných krajů už je to k nevydržení měli by jste hledat viníky kdo tohle způsobil , když dáte 100 nepřízpusobivých čechů co vznikne? mysli !
By: monita on listopad 11, 2008
at 08:28
pro E.V.Thornera co jsi o sobě ty bílá vymaštěná hlavo myslíš jsem moniity švagr a moji ženu a děti neurážej a neber si je do huby ty bezcitný hajzle co si o sobě myslíš že jsi nějakej nadřazenej krypl asi si hodně neštastný možná žane stebe udělala paroháče nebo tvoje dcera- víš co nebudu tě urážet ani tvoji rodinu možná ani nevědí jaký si parchant .a ty mi nestojíš za to aby jsem si ničil tak krásný den.
By: monita on listopad 11, 2008
at 08:46
Tohle je naše země naše hrdost, nikdo nám ji neveme! Jejich byty? TOHLE JE NAŠE ZEMĚ !
Bílá vymaštěná hlavo? S kým se to bavíš? Takhle se bav s podlidma a prasatama tam u vás v Chánově. Ano jsme nadřazení ve svojí zemi a vždycky budeme.
Kdyby bílé lidi pustili na cikány tak se u nás stanou vyhynulým druhem. Otázka je proč?
Pramení nenávist z nicoty?
Chci se tě zeptat je obrana zrůdnost? Po celá staletí jsme bránili svoji rasu před takovými jako jsi ty. Ubráníme ji i teď.
Uvědom si kdo je více omezený. Svými sprostými slovy ukazuješ svoji inteligenci – vám cikánům nebyla dána to musíme uznat
By: Radicalboy on listopad 11, 2008
at 16:59
ty musíš být velkej magor ty ani nevíš ,že jsme v evropský unii ,že každý má právo žít v kterékoli zemi pokud si najde zaměstnání víš vůbec v který době žiješ ,dvacátýprvní století ti nic neříká ? byl jsi někdy vůbec v jiné zemi ? musel jsi si všimnout kolik různých národnosti žije v jednotlivých státech .Jestli jste chtěli být jedna rasa v jedné zemi neměli jste vstupovat do E.U. V Praze je to samí cizinec ,v teplicích Albánci Turci,Karlovy Vary Rusáci a takhle bych mohla pokračovat dál možná za několik let to bude horší podle toho jaká bude ekonomika u nás v zemi. nedávno jsem byla ve Španělsku a věř tomu že jsem si místama myslela že jsem v Ekvádoru nebo Mexiku bylo to hrozný netroufla jsem si večer vyjít ven . a věř tomu že jsou o hodně horší než cikáni. Co budete dělat až tady budou jiní a horší národy to chcete pořád bojovat . prosím tě přestan už kydat tu snůžku nesmyslů protože se musím smát s kym mám tu čest, něco víš z knih ale o životě víš hovno .taky je to můj poslední komentář a z blbama nemluvím jsem nadřezená hrdá bohatá a krásná a život miluju aco ty ?
By: monita on listopad 11, 2008
at 20:18
monita:Nejlepsi bude,kdyz se vsichni nebili,docasni obyvatele evropy sbali a vrati se tam odkud prilezli.(predstavitele EU si muzete vzit sebou i s jejich ideou bezprobleblemoveho multikulti sveta)Cikany nejlepe do indie,tam si stezovat na rasismus a nepochopeni nebudete.A my budeme taky v klidu,protoze se v NASICH evropskych zemich budeme citit opet bezpecne.
Nastolit narodne-socialni rad,zabavit se vsech barevnych a zavest trest smrti pro vrahy-idealni svet.
By: Fyrfos on listopad 11, 2008
at 21:49
trest smrti pro vrahy-ideální svět souhlasím ,ale podívej se do věznic kdo dostal doživotí ,roma tam nenajdeš.
By: LENKA on listopad 11, 2008
at 22:12
LENKA
no z 10 milionov tam može byť niekto
ale aby to bolo z 300 tisícovej menšiny ???
aaa zas by to bolo rasisticke obvinenie
biely za vraždu dostane doživotie
cigan ? 25 rokov, maximalne
aj u nas je to už na nevydržanie trebalo by povstať ako bratia Češi
Držím palce
By: okookooko on listopad 18, 2008
at 18:17
okookooko
co takto netliachat a GOOGLOVAT
Tibor Polgári
http://images.google.sk/images?hl=de&q=Tibora+Polg%C3%A1riho&btnG=Bilder-Suche&gbv=2
Ondrej Rigo
http://images.google.sk/imgres?imgurl=http://tmp.aktualne.centrum.sk/soumar/img/1023/74/10237474-ondrej-rigo.jpg&imgrefurl=http://aktualne.centrum.sk/domov/kauzy/clanek.phtml%3Fid%3D1146415&usg=__srHe9dbPoHf_4VHSSuiE7Lxjj1Y=&h=150&w=201&sz=5&hl=de&start=10&tbnid=C7u3CZhsEx82wM:&tbnh=78&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3DOndrej%2BRiga%26gbv%3D2%26hl%3Dde%26sa%3DG
dvaja najvaedsi vrahovia na SK a tusim aj v CSSR ;-/
By: blbost on listopad 19, 2008
at 17:22
okookooko sorry to bolo pre LENKU.
dvaja najvaecsi vrahovia na SK boli cigani! Co je to vlastne romovia?!?
By: blbost on listopad 19, 2008
at 17:27
monita – ty tvoje komenty stoji za to
By: Radicalboy on listopad 19, 2008
at 18:07
nech pracujúci ľudia a podnikatelia v meste prestanú platiť dane mestu, za pozemky, budovy, smeti a iné poplatky a bude to pre mesto vačší masaker, treba sa len dohodnúť a spojiť, veď aj oni obyčajný biely ľudia si môžu vyskúšať ako sa dobre žije keď netreba nič platiť, potom sa uvidí kto z koho. A mesto by si asi hneď uvedomilo, kto ho vlastne živý!!! Je to maximálny hnus, držím Vám tam všetkým palce.
By: juraj on listopad 19, 2008
at 22:36
pro Juraje vy si udělejte pořádek u vás na slovensku ,protože romové od-vás už ani nejsou lidi a akorád nám tady dělají ostudu my někteří romové jsme se přizpůsobili době a za slovo cigán se musíme někdy stydět a negramote ty mi chceš říct že za ekonomiku v čechách můžou romové nebo co? špatná ekonomika je nyní celo světová , tak si vaše mindráky a zlost léčite na romech . a posloucháte ty holí lebky který to nemají v hlavě v pořádku ani navědí pořádně za co bojují jen si chtějí užít protože se nudí a chtějí se tím to způsobem bavit proč neřeknou že chtějí něco řešit ., ale furt chtějí bojovat.
By: LENKA on listopad 21, 2008
at 13:34
pro Lenku, kde ja bývam tak máme slušných, ale na východe to je iná káva. Ty mi chceš povedať, že tý ľudia z Litvínova si to vymýšlajú, veď vlastne všetci cigáni sú poriadkumilovný, čistotný a pracujúci. Ja len hovorím, že silou sa nič nevyrieši, a tak oko niektorý cigáni využívajú systém u nás aj u vás, prečo by to nemohli začať zneužívať aj biely? Je to problém a treba to riešiť od detí, lenže http://www.novinky.cz/clanek/154918-deti-se-zloutenkou-demoluji-nemocnici-lekari-zavolali-policii.html a potom sa divíš, že sú ľudia na vás agresívny. Za ekonomiku je zodpovedná vláda a príživníci systému. Ďalšia vec ktorú som si všimol, u nás v meste žije asi 8 rodín a všetci sú v pohode, ale ak by ich bolo 200 rodín už sú ako besný, čím to môže byť??? Ste neprispôsobilý, bohužial je to fakt aj keď nie všetci.
By: juraj on listopad 21, 2008
at 17:00
to Lenka alias Monita : Nauč se psát opice.
Opice, chtěl jsem se tě zeptat, když jde tvých 16 bratranců po městě a okrádají lidi..kolik tak vydělají?
Doufám že vypadneš do Kanady. Český člověk procitá, a vy opice jste konečně zjistili že vás tu nechceme! VY PRASATA OKRÁDÁTE BEZBRANNÉ LIDI, A JAKO VRCHOL POVAŽUJI KDYŽ TY VAŠE ŠPINAVÉ DĚCKA KTERÉ JSTE VY.RALI Z PRD.LE PLIVOU PO STARŠÍCH OBČANECH, PO OBČANEK KTERÉ OKRÁDÁTE A A KTEŘÍ VÁS ŽIVÍ.
STOP ČERNÉMU RASISMU !
ANO CIKÁNSKÉ GENOCIDĚ
By: Radicalboy on listopad 21, 2008
at 17:19
a co máme dělat my romové kteří celí život pracujem a učíme naše děti k lepšímu životu jak my ktomu příjdem aby se na mě bílá dívala přes prsty jak já k tomu příjdu a moje děti proč jsem je celí život učila . vy si myslíte ,že my to tady máme lehký také se hadám z romkamy ale nikdy se nedám. TAKÉ JSME BYLI ZA STAROSTOU CO SE TO DĚJE JAK TO ŽE SEM DAVAJÍ TOLIK ROMŮ ANI JE NEZNÁM JE TO HROZNÁ LŮZA TO SNAD ANI NEJSOU LIDI NEHÁZEJ TE JE SNÁMY PROSÍM DO JEDNOHO PYTLE. ČESKO MILUJI A KDYBY MY V JINÉ ZEMY NABÝZELI BŮH VÍ CO NIKDY BYCH Z ČECH NEODJELA NARODILA JSEM SE TADY A TADY JSEM DOMA
By: LENKA on listopad 21, 2008
at 20:55
my romové vám moc děkujem aspon máme ted dost důkazů abychom mohli opustit tuto fašistickou zkorumpovanou zemi. Podívej se ty hovado na zprávy co vyvádíte jak se na vzájem vraždíte okrádáte a ty my něco říkej o romech všechny firmy vám postupně krachujou a čí je to vina naše ? už máme letenky do Irska A já pevně doufám že tady chcípnete hlady protože se navzájem vyvraždíte už ted pomalu věčina lidí nemá na nájem . a vy si vaši zlost vybíjíte na romech . ze srdce vám fašistům moc děkujem konečně můžem jít za lepším máme dobrou taktiku jen na to jsme čekali. PROČ BYCHOM U VÁS DŘELI ZA PAR KORUN V IRSKU NEBUDEM BEZ PRÁCE ANI MINUTU TOMU VĚŘ. JEŠTĚ JEDNOU VÁM ZE SRDCE DĚKUJEM CELÁ RODINA JAK TY ŘÍKÁŠ S 16 .BRATRANCEMA.
By: Jiřina on listopad 23, 2008
at 16:53
není zač Jiřko
kšá-kšá, huš-huš
By: h core on listopad 23, 2008
at 20:46
náš stát má dostat dotaci od E.U. 150 000 000 na problematiku romů . kam doopravdy peníze půjdou ? bude se vůbec něco řešit ? Vy češi ste tak blbej národ že to ani není možný ! podívej te co svámi udělal Čunek taková ostuda jeho výmluvy byly k smichu a kde je dneska !!!! nechtěli by ste řešit opravdické problémy? že jsou u nás některé produkty dražší než kdekoliv jinde a to ne mluvím o jejich třikrát větších mzdách. postavily jste nějakou pořádnou budovu (nemocnici ,sanatoria atd.) ne !!!!!! všude samé markety a ničíte okolí měst. že člověk k terý celí život pracoval musí u lékaře platit 30korun jak žebrák ,aby byl vůbec ošetřen!!!!!! tohle řešte magoři.ted jste trochu romy postrašily to je dobře aspon se nad sebou trochu zamysleli ,že nejsou v téhle republice samy.
By: Jiřina on listopad 24, 2008
at 10:24
A VY SI MYSLÍTE ,ŽE KDYŽ OD TUD VYŽENETE VŠECHNY ROMY MŮŽETE JEZDIT NA DOVOLENÝ KAM BUDETE CHTÍT A ČESKÝHO ROMA NEPOTKÁTE NO UVYDÍTE CO TAM SVÁMY UDĚLAJÍ ABY VÁM TO JEDNOU NEVRACELI I Z ÚROKY RADĚJI BYS TE MĚLI STRÁVIT DOVOLÉNÝ U MÁCHOVÉHO JEZERA . NEBO SI MYSLÍTE ,ŽE ROM ZAPOMENE NA ÚRÁŽKY A STRACH KTERÝ V TÉTO ZEMI MÁ . VY TAKY NEROZLIŠUJETE ROMA DOBRÉHO A ZLÉHO . URÁŽÍ TE NÁS JAKO CELEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
By: Jiřina on listopad 25, 2008
at 10:45
to Jiřina: Milá příslušnice odporného etnika. Pokud jste tak slušná, jak tvrdíte, jste pouze pověstná vyjímka potvrzující pravidlo. Při vší úctě, v této věci je prostě potřeba generalizovat. Každý národ má svůj bohužel vlastní odpad, se kterým se musí vyrovnat, proč si tedy zemi svinit odpadky jako jste vy a vybírat 1% přizpůsobivých? Nevim jestli rom zapomene na urážky, každopádně bilý člověk určitě ne. I když vypadnete, tak si budu dál jezdit k moři, protože já jezdím zásadně do bílých civilizovaných zemí. Nedělejte si iluze většina evropy vás má za méně než nudli z nosu a pochybuju, ze si vámi nechají svinit turistická centra
Mimochodem, jestli to nevíte i vy máte vlastní zemi, jmenuje se Indie. Sice by jste byli i v této chudé a nerozvinuté zemi za póvl, což už je co říct, nicméně máte komu předvádět svou pracovitost a lásku. Přeji šťastnou cestu.
By: NordicSoul on listopad 25, 2008
at 15:17
NordicSoul:naprosty souhlas,tleskam vam.Prisahal bych,ze se krome ruznych liberalnich a zidovskych spolku nikomu po cigosich styskat nebude.Chce to vice akci,aby vsichni cikani i dalsi odporni vandraci zjistli,ze v tomto narode nejsou vitani.
By: Fyrfos on listopad 25, 2008
at 20:55
NEVIM SI RADY DEN CO DEN PŘEMYŠLÍM JSEM S POLA ROMKA MOŽNÁ TO NA MĚ ANI NEPOZNÁTE MÁM SVĚTLÉ VLASÝ A ZELENÉ OČI OPRAVDU SE MOC TRÁPÍM A NEVÍM CO MÁM DĚLAT MOJE BABIČKA JE TMAVÁ A VELMI TOLERANTNÍ ŽENA A VELMI JI MILUJI A ROMY NENÁVYDÍM ALE BABIČKU MILUJU PORAD TE MI NA JAKOU STRANU SE MÁM DÁT
By: Jiřina on listopad 25, 2008
at 21:42
JSEM 40.LETÁ ROMKA ANI NEVÍM JESTLI JSEM .MOJE MAMINKA JE ROMKA A OTEC ČECH . PŘÍSAHÁM ROMY NENÁVIDÍM ALE PŘED MAMINKOU TO NEDOKÁŽU ŘÍCT , CO MÁM DĚLAT PORAD TE MY !!!!!!!!!!!!!! NA JAKOU STRANU SE MÁM DÁT ??????????? MÁM MALOU PROSPERUJÍCÍ FIRMU A DAM VŠECHNO JEN ABY BYL V NAŠI ZEMI KLID A POŘÁDEK . NEUMÍM SNÉST TEN NÁTLAK POŘÁD NA TO MYSLÍM BOJÍM SE CO BUDE DÁL V TOM NEJHORŠÍM BUDU MYSLET NA TO NEJHORŠÍ A CELOU MOJI RODINU OTRÁVÍM I Z MOJEMA DĚTMA!!!!!!
By: LENKA on listopad 25, 2008
at 22:01
VY MOŽNÁ ANI NEVÍTA K ČEMU TO VŠECHNO SPĚJE UŽ DÁVNO NEJSOU TY ROMOVÉ CO BYLI ZA UMRTÍ JEDNOHO ČLENA V RODINĚ SE DOKÁŽOU VELMI MSTÍT I KDYBY HO TO STÁLO ŽIVOT . DOBŘE PŘEMYŠLEJ TE CO DĚLÁTE .
By: LENKA on listopad 25, 2008
at 22:27
Lenka:Nebojte,PRITVRDIME!!!!Nebudeme se v nasi zemi schovavat pred cikanskym povlem!
By: Fyrfos on listopad 25, 2008
at 22:57
to Lenka: Problém je, že oni (vy) se dokážou brutálně a v přesile mstít i za naprosto triviální věci, jako je například nevpuštění na diskotéku. Již nelze ustupovat. Je mi z vás špatně a ujišťuji vás, že tady výhružky nepadnou na úrodnou půdu!
By: NordicSoul on listopad 27, 2008
at 10:25
Pane ministře,
mám dva syny, je mi 45 let. Bydlím ve vesnici u Teplic. Nemám ve svém okolí žádnou romskou rodinu. Jsem šťastná, že nemusím žít v beznaději jako obyvatelé Janova. V roce 1989 jsem byla na všech demonstracích v Teplicích a v Praze a moc jsem si přála demokracii a svobodu. To, co se teď tady na severu děje je horší než tenkrát.
Svoboda nekončí tam, kde začíná nesvoboda druhého, Policie chrání (sprominutím) grázly před slušnými lidmi.
Copak je to nesplnitelný sen – chci, aby ten, kdo nechce pracovat, klidně umřel hlady.
Ten, kdo si zničí byt, uřízne topení, ať zmrzne. Co se stane mě a mým dětem jestliže:
Nebudeme pracovat.
Nebudeme platit nájem.
Budeme na romy vykřikovat rasistická hesla.
Budeme kolem sebe dělat bordel a ničit své okolí.
Budeme obtěžovat romské rodiny hlukem, smradem.
Budeme krást.
Uřízneme si topení a rozbijeme okna.
My – budeme bezdomovci, chcípající hlady. Vyčíslí nám dluhy za zničený byt a na krku budeme mít trestní oznámení za honobení té jejich slavnévrasy.
A budeme se za vše stydět.
Oni – tmaví a ukřičení – dostanou nový byt, sociální dávky, nové zařízení bytu a ochranu policie. A budou vykřikovat jak pro ně stát nic nedělá.
Náš slavný státní rozpočet nemá peníze na cetra pro slepé, vozíčky pro postižené, lůžka pro staré a nemocné. Kolik peněz z naší práce stojí taková normální romská “rodina”?
Nestydíte se, páni a dámy tam “nahoře” kdo o nich rozhodujete. Kdo Vám dal právo určit, že z mých daní budu živit dvě cigáňata a soused od vedle si bude shánět sponzory na výcvik psa pro svého postiženého syna?
Asi tedy jsem rasista. Tohle už přeci není možné !!!! Cítím obrovský vztek a beznaděj. Proč jsem vlastně tenkrát chtěla tu demokracii a svobodu?
Aby se Ti, kteří poctivě pracují a žijí měli dobře. Čeho jsem já a mě podobní dosáhla?
Ti kdo poctivě pracují a žijí, živí líné, sprosté a primitivní prasata a ještě se bojí, aby jim nebylo vyčteno , že je živí špatně.
Příští volby jsou pro mě jasné – DS, Národní odpor, kdokoliv, kdo stímhle “bordelem” tady zatočí, ano budu volit i neonacisty. A píšu to s plným vědomím odpovědnosti za tuto mou volbu. Před rokem 1989 byli utlačovaní lidé za své názory, ale dnes jsou utlačovaní za to, že chtějí pracovat a žít slušně.
Před rokem 1989 policie chránila politiku jedné strany. Dnes chrání ty, co by měla sama trestat a zavírat.
Je mi z té naší slavné demokratické společnosti a z našich “nerasistických” politiků na zvracení.
Na další shromáždění v Litvínově pojedeme. Já, manžel, synové, jejich kamarádi, naší známí….LIDÉ, kteří žijí jako LIDÉ tuto naši podporu potřebují vidět.
A vůbec nečekám, že se cokoliv změní. Naši politici mají teplá místečka a za zády EU.
Ale na každého se vaří voda ………….Jednou, pane Langer, Topolánku, Paroubku a ostatní mocní, budete i Vy a Vaše děti žít v takovém ghettu.
JEJICH životní prostor se totiž bude neustále rozšiřovat a práv přibývat.
Kdybych vylovila zlatou rybku, přála bych si, aby jste se toho dočkali brzy. A Vaše ženy se z nákupu vraceli uličkou černé v ě t š i n y, po pokálených schodech a zavřely za sebou počmárané a poničené dveře. Pak, aby jste stáli oba za rozbitým oknem, poslouchali hluk, nadávky a řvaní – toto lidové umění naší utiskované menšiny a pozorně hlídali, kdy se za rohem objeví Vaše ratolest, plížící se se strachem ze školy. Opravdu si to neumíte představit, nebo máte pocit, že Praha je daleko?
Co takhle detektor lži a otázka pro Vaše muže, kteří v Janově zasahovali?
Kolik z nich, myslíte, bylo přesvědčeno o správnosti svého jednání? Kolik z nich by šlo bydlet do služebního bytu, který by byl v Janově?
Děkuji za JASNOU odpověď jaký rozdíl je mezi právy a povinnostmi “bílých” a “černých”?
By: Ricardo on listopad 30, 2008
at 22:39
to Ricardo : Smekám
By: Radicalboy on prosinec 1, 2008
at 16:19
Monito, Jiřino, Lenko – nehraj tady prosím to divadlo. Ty hovna psala jedna a tentýž osoba, a víš proč? U všech výše zmiňovaných je jeden awatar – tudíš jedna emailová adresa. Měl(a) by ses chovat slušně, a nenadávat českým lidem kteří tě živí. Ale neboj váš čas příjde, těším se až budete v + 30 celsia stavět české silnice v rámci “poděkování za péči” v letech minulých. Moc bych si přál být u toho, jak budete pracovat. Hned bych si to nafotil a pustil třeba na animal planet, nebo něco do national geografic – pracující zvířata
By: Radicalboy on prosinec 1, 2008
at 16:25
Doporučuju k přečtení článek a diskuzy na dnešních Altermediich Republiku si rozvracet nedáme o Lad. Malýho. My sme mládež nová, mládež Vandasova.
By: Pozorovatel on prosinec 1, 2008
at 21:27