Toto je reakce na jistý pořad na Čt24, kde se probírala pomoc chudým v Africe. Nejsem nijak zvláště krutý člověk a chápu, že ne každý měl to štěstí narodit se v civilizované zemi jako civilizovaná lidská bytost. To ovšem neznamená, že kvůli tomu budu zanedbávat vlastní rodinu a na úkor svých dětí živit někoho, o jehož budoucnosti mám i přese vše nevalné mínění.
To se bohužel děje dnes. Systém a jeho poskoci – naše pěstounská rodina – se od jisté doby stará více o životy Afričanů, než o nás – své svěřence. Pokud bychom byli zabezpečeni pro brzkou budoucnost a neměli se čeho obávat, pochopím jistou sentimentalitu těchto naivních humanistů. Ale to bohužel vůbec není pravda a naši pěstouni toto moc dobře vědí.
Evropa vymírá. Kapitalismus zanechal na evropském dědictví hlubokou ránu. Jedni se slepě ženou za vidinou zlata, druzí obracejí každou korunu v ruce. Jen málo z nich se odhodlá k založení rodiny. Ano. Jsme civilizovaní a máme zodpovědnost. Paradoxně je toto zároveň naším neštěstím..
Je to jednoduché. Zatímco my si děláme hlavu, jak uživit potomky a proto si pořídíme jedno, maximálně dvě děti, tzv. chudáčci si jich pořídí od pěti výše. Vidíme to u našich, českých „afričanů”, a vidíme to i na západ od nás. Sociální opatření, která by – nebýt těchto příživníků – jistě postačila pro Evropany, jsou však díky multi-kulti politice takovou ranou pro státní kasu jednotlivých evropských zemí, že zvyšování daní je nezbytným opatřením pro přežití státu.
Ale! Je to zase jen bílý člověk, který musí tyto daně zaplatit a zároveň zapomenout na další dítě – a je to zase jen barevný parazit, který si z těchto daní lebedí doma u televize a dál rozmnožuje svou už tak početnou rodinu.
Je to na hlavu padlé, ale je to tak. Kocourkov in real-time.
A aby toho nebylo málo, z našich daní – světe div se – živíme i stejně hloupá stvoření s potkaní mentalitou ve „třetím světě”, nejvíce v Africe.
Afrika je opravdu smetištěm, a kdo se někdy pohyboval mimo turistické teritoria, dá mi za pravdu. Přelidněný kontinent. Kmenové války, šířící se AIDS, hladomor. Následek potkaní mentality – teď se rozmnožovat a potomci? Ty se o sebe nějak postarají. I černí v JAR vám dnes potvrdí, že apartheid byl rájem proti tomu, co je tam dnes.
Pomoc Africe tedy dnes spočívá v tom, že uměle udržujeme tento kontinent přelidněný a zcela zbytečně zde Systém utápí naše peníze. Ty nám chybí k tomu, abychom zachránili vlastní kmen před vymřením. Navíc smečky hladových potkanů neustále atakují Evropu, ve víře v hloupost jejích vůdců, která jim zaručí stejně bezstarostný živit jako hordě parazitů před nimi.
Afrika má dnes šanci dostat se až k nám, smést naši historii a vymazat bílou rasu z povrchu Evropy. Nechápu, jakou výhodu v tom vidí humanistický politik. Zda se po vzoru středověkých pánů chystá tomuto krachu čelit za hradbami opevnění a bláhově se domnívá, že potkaní mentalita nahradí uvědomělou mysl – kdo ví. My ale čekat nesmíme a pokud půjde náš pěstoun proti nám a naší budoucnosti, musíme jít my proti němu. Nemáme co ztratit, můžeme pouze získat právo na život pro naše pokolení..
Video zde


Opět dokonalé, díky
By: JS on červen 16, 2008
at 16:17
Je jasné,že to je jeden z plánů,prostředek,jak nás zničit,HUMANISMUS!Jinak video ok,muzika též,tu kapelu neznám.
By: rob on červen 16, 2008
at 19:12
Díky. To poslední video bylo trochu uspávající, tak jsem se to teď snažil trochu oživit
Hudební kulisa je od výborných Titkolt ellenállás..
By: PLANETAOPIC on červen 16, 2008
at 19:55
Jo Titkolt znám,dokonce jsem na nich někde byl,ale ta hlava
By: rob on červen 16, 2008
at 21:08
Zdravím…nejsem žádnej hipík, ani levičák ani pravičak, ale ten text je podle mně úplně o ničem…článek o tom, že Tě sere že musíš platit daně, že Tě sere že někdo ze své iniciativy podporuje kohokoliv jinýho…jsou to bláboly, prostě Tvůj názor – jeden z miliónů…nic extra…
By: Mirek on červen 17, 2008
at 15:10
No, ten text je o tom, že my Evropané vymíráme a naše vlády v EU to řeší pouze verbováním imigrantů namísto podpory demografického růstu bílých evropských lidí. Ovšem neustále živit geometrickou řadou se rozmnožující černoušky, to nikomu z nich nevadí. Pokud tedy já živím stát, měl by se stát v prvé řadě postarat o mou budoucnost a ne o někoho, kdo s dotyčným státem nemá nic společného – kulturně, ani historicky.
Podpora porodnosti bílých je tedy v nedohlednu, ale za naše peníze se podporuje porodnost jinde. Nezlob se na mě, ale živit bez jakéhokoliv výsledku miliony černoušků, aby si je zachránil před smrtí hlady a oni tak mohli dělat další miliony černoušků – to je logika shodná s prodáváním auta, aby bylo na benzín..
By: PLANETAOPIC on červen 17, 2008
at 16:32
Ano, na té myšlence neustálého živení geometrické řady “hladové armády” je určitě něco, s čím souhlasím. Ale celkové vyznění článku mi přijde jako “zahubme africkou populaci a využijme všech peněz, kterými budeme disponovat ve velkém množství, po té co NAŠE peníze nebudou vyhazovány (pozor ironie), aby nám bylo lépe”.
Je to určitě můj subjektivní pocit z článku, ale docela rád bych věděl, jak by jste tento problém teda řešil, když se současným postupem nesouhlasíte.
By: DarkO on červen 17, 2008
at 22:18
O čem článek má být, bylo napsáno výše. A řešení afrického problému? Proč to nenechat na přírodě, která si s ním lehce poradí?
By: PLANETAOPIC on červen 18, 2008
at 01:22
Co dodat… skvělé
díky.
By: MCB on červen 18, 2008
at 06:57
Tohle má být nějaká alternativa?! Vždyť to je konformita nejhubšího zrna, jako u všech ostatních: antisionismus, altermédia, beo a jiné. kdybych sledoval jenom tento druh médií, nevěděl bych vůbec nic. Že vás to všechny pořád baví neustále psát o zlých židech, imigrantech, zednářích a já nevím o čem ještě. Je to pořád jedno a to samé dokolečka. Jeden by se z toho zbláznil. Jestli nějaké sionistické spiknutí existuje, tak existence tohoto a jiných “alternativních médií” je jasným důkazem toho, že se mu jeho činnost DAŘÍ! protože takto se nemusí jeho nepřítel uměle vytvářet, vytvoří se sám od sebe, nemusí se ani nějak cenzurovat jeho prezentace, zdiskredituje se sám a bude sám sebou poražen.
A ještě jedna věc: ve do odkazů si přidejte taky Národní odpor, jenom pro úplnost, přece se nebudete distancovat od těch správných bojovníků za národ, rasu a Evropu.
By: frreka on červen 18, 2008
at 15:38
Aha, tak Národní odpor už tam máte. tak nic.
By: frreka on červen 18, 2008
at 15:40
Ale měl bych jednu otázku, kterou mi nikdo z narodních socialistů, fašistů, konzervativců atp. nebyl a není schopen odpovědět. Když jsem ji položil na altermédiích, cenzurovali mě (a prý svobodná média bla bla):
Když tedy Židé mohou za valnou většinu zel v Evropské a světové historii, když jsou za vším a ovládají všechno, proč se tedy tak strašně distancujete od Hitlerova konečného řešení? Proč pořád říkáte, že to není pravda, nebo že mrtvých Židů bylo mnohem méně, že vyhlazovací tábory buď neexistovali, nebo nebyly schopny zlikvidovat tak velké objemy lidí. Proč?
Vždyť jako antisionisté přece s ideou konečného řešení musíte souhlasit, jejím cílem bylo odstranit židy z veřejného života, co víc chtít?!
Všechny ty antisionistické weby sledují jediný cíl: dokázazt, že židovské etnikum se svými organizacemi je nemocí lidstva, něco, čeho musí být Evropa zbavena. A tedy, jestliže Židi jsou primárně zlí a mají vůli nám škodit a ovládat bílou rasu doslova v genech, potom musíte přinejmenším připustit, že jejich fyzická likvidace je jedním z možných řešení tohoto společenského problému. Proč to tedy neuděláte? Proč neřeknete: politika Třetí říše ohledně židovské otázky byla DOBRÁ (bez ohledu na to, v jakém rozsahu apod)?
Proč to na plnou hubu neřeknete a místo toho neustále jenom něco naznačujete, že “Židi dělaj tamhleto”, “Židi ovládají tamto”??! Co to je za pitomou hru na schovávanou?
Vy nedůvěřujete tomu, o čem píšou weby typu odpor, altermédia, zvědavec, Israel watch? Vždyť to jsou ti hledači pravdy, to jsou ti správní! Tak proč veřejně neprohlásit, že idea konečného řešení byla ve své podstatě správná? Proč nepřiznat, že Hitler, i když byl šovinista, o tomhle se svými lidmi uvažoval dobře a dobře to dělal?
Dozvím se nějakou konkrétní odpověď aspoň tady? Nebo mě tu místo toho začnete osočovat z levičáctví, případně moje komenty smažete, abych tady nedělal trable?
By: frreka on červen 18, 2008
at 15:59
“Proč pořád říkáte, že to není pravda, nebo že mrtvých Židů bylo mnohem méně, že vyhlazovací tábory buď neexistovali, nebo nebyly schopny zlikvidovat tak velké objemy lidí. Proč?”
To netvrdíme my,ale vědci,historici,chemici,revizionisté,kteří se přez noc stali ke své nelibosti neonacisty,protože kdo nad něčím takovým bádá,nebo jen přemýšlí,jak se to mohlo technicky stát,je nacista.:-).
By: rob on červen 18, 2008
at 18:27
To samé platí i k tvému stupidnímu závěru, že pokud kritizuji Židy, měl bych hned povinně dodat, že musím cosi schvalovat..
..mimochodem je tvůj poslední komentář právně napadnutelný, protože nabádáš celkem dost otevřeně ke schvalování “nacistických zločinů”. A vzhledem k tomu, že tento i jiné weby sleduje jistá složka ministerstva vnitra a ty sám funguješ neanonymně, pro příště bych ti doporučil se podobným vyjádřením obloukem vyhnout..
By: PLANETAOPIC on červen 18, 2008
at 18:50
Ani ano, ani ne. Zase nic, jako vždy. To je obecná charakteristika vás všech. Potom ale ostatním nevykládejte o cti a odvaze.
By: frreka on červen 18, 2008
at 22:57
U tebe je ctí a odvahou říct, že Židé mají být fyzicky zlikvidováni??
By: PLANETAOPIC on červen 19, 2008
at 00:47
“Když tedy Židé mohou za valnou většinu zel v Evropské a světové historii, když jsou za vším a ovládají všechno, proč se tedy tak strašně distancujete od Hitlerova konečného řešení? Proč pořád říkáte, že to není pravda, nebo že mrtvých Židů bylo mnohem méně, že vyhlazovací tábory buď neexistovali, nebo nebyly schopny zlikvidovat tak velké objemy lidí. Proč?”
Pretože tu ide o pravdu. Osobne mi to nevadí, keď sa dokáže, že ich plynovali atď. Lenže prečo inklinovať k niečomu, čo má značné logické medzery a vôbec nemusí byť pravda ?
By: Paľo on červen 19, 2008
at 15:11
Panetaopic: Ne, u mně je ctí a odvahou vyjádřit jasné stanovisko k danému problému a stát si za ním, i kdyby to mělo znamenat prezekuci, kriminál nebo smrt. Nějaké náznaky, obviňování, okliky, a polovičaté ukazování, jsou podle mého názoru výrazem zbabělosti, v zájmu zachování si svojí uprděné existence. Logicky to z toho vyplývá, jestliže přijmeš tezi, že zájem rasy, vlasti a národa je nadřazen zájmu jednotlivce. Potom se takové polovičaté a opatrnické chování dá nazvat zbabělostí – vůči vlasti, rase a národu.
Paľo: já v tomto případě nehovořím o tom, co se skutečně dělo, ale o ideji, kterou nepochybně musela politická reprezentace Třetí říše zastávat, a kterou v nějaké latentní formě (nevraždit, ale třeba jenom vyhnat) musí dnes zastávat i ti, kteří se všemožně snaží dokázat, že Židi jsou škůdci. Proč by to jinak dělali? Co by je k tomu vedlo? Jestliže se na někoho snažím veřejně ukázat, musím proto mít taky nějaký záměr, jinak to přece nebudu dělat.
A neberu takové hry typu altermédia: “vykračuju si po webu a co nevidím: Židi udělali to a to!” takhle to nefunguje. ve skutečnosti nějaký Adam Kovář nebo někdo takový v zájmu určité ideje úporně prohledává všechny zdroje, aby něco, co tuto ideu podpoří, našel a ne, že mu to samo leze pod ruku.
A já se ptám: proč tuto ideu nedemonstruje? Proč ukazuje veřejnosti jenom jednu polovinu celého toho problému? Proč současně s tím neřekne: “tyto mé články jsou důkazem toho-a-toho a proto je třeba s těmi lidmi udělat to-a-to, aby Evropa byla svobodná”?
Protože to je právně napadnutelné a protože by z toho mohl mít oplétačky? Sám káže o tom, že zájmy vlasti a národa jsou nad zájmy jednotlivce – CO je napsáno v záhlaví altermédií: Blaho vlasti budiž nejvyšším zákonem! Tak proč neodhalí celý ten problém i za cenu perzekuce a kriminálu? V tomto okamžiku mě napadá pouze to vysvětlení, že na to má sám sebe moc rád a že teda radši ne, protože i když se bílá Evropa řítí do pekel, tak ten Židy a zednáři dirigovaný život zas tak špatný není. Což je potom paradox, protože svým příznivcům nejde příkladem, jeden neví, co o něm soudit, jestli se tím jenom baví, nebo to myslí vážně, nebo je magor, nebo vlastně co.
A jestliže se ten problém antisionismu řeší jenom nějakým ukazováním bez toho, aniž by se odhalil i záměr, proč to lidi dělají, tak potom se nelze divit tomu, že se jim globálně nevěnuje pozornost a že jejich teze nenalézají přílišnou odezvu.
To je právě ta odvaha, čest a obětavost, o které se neustále žvaní, ale která tady prostě chybí.
By: frreka on červen 19, 2008
at 17:43
Hm. Tak koukám, že máš docela velký mindrák z altermedie. Mě tam taky moc nemusí, ale to tě asi neuklidní
Jinak pouze chytrácky plácáš. Mysli si o kom chceš co chceš, je mi to srdečně jedno. Ale tvá stupidní logika a vysoké ego asi trošku narazí. Co říkáš na partyzány, příslušníky odboje či disent? Myslíš si, že se jim třeba žilo v nacismu perfektně a měli se rádi a proto nenašli odvahu a čest chodit po ulici s tričkem “ano, já jsem slavný příslušník odboje” ?! Proč se atentátníci na Heydricha schovávali a hned po útoku se nešli hrdě přihlásit na gestapo?! Co mi na to řekneš, ty odvaho a cti?! Asi hodně čteš o al-kaidě a sebevražedných atentátnících. Ty se na tvou představu odvahy a cti a přezírání vlastního života hodí dokonale. Jenže já se narodil jako Evropan a mým zájmem je bojovat tak dlouho, dokud si mne Systém sám nenajde.
Stupidita a lá “tady mě máte, tady jsem” nebo “huráá, bum!” jdou mimo mě. Tečka.
By: PLANETAOPIC on červen 19, 2008
at 19:54
Ty urážky si laskavě nech od cesty. Uvědom si laskavě, že tím, že budeš někoho urážet, ho o pravdivosti svého názoru prostě nepřesvědčíš. Další obecná charakteristika “vlastenců”.
Nemluvím o generacích minulých, ale o generaci současné, lidem jako jsi ty, kteří využívají výhod demokratického systému k propagaci ideologií, jejíchž cílem je demokracii omezit, svrhnout, zkurvit. Budou řvát o živení Afriky, o parazitujících Židech o deviantních homosexuálech, ale to je tak všechno. To je taky to jediné, co umí. Protože na to, abyste skutečně bojovali a vzdali se podstatné části svého života i sebe samých ve prospěch své ideje, skončíte u toho, že svý vlastní prdele máte raději než národ který “tak potřebuje” abyste ho zachránili.
Prostě je to všechno lež. Ty nebojuješ. Ty totiž na to nemáš a tyto tento tvůj blog je toho důkazem. Ty máš akorát na to si vzahraničí založit trucweb, kam si budeš vypisovat svoje ukřivděná moudra jako veliký guru všeho evropanstva a ostatní ti tady budou zobat z ruky. Ale na to já ti seru. Jsi zbabělec jako ostatní, a proto nezvítězíš.
By: frreka on červen 21, 2008
at 12:50
Já ti řeknu, proč pomáhat lidem v nouzi. Víš co by mělo za následek, že by Afričani nemohli žít ve své zemi? Začali by od tam utíkat. Myslím, že je ti jasné, co by to mělo za následek.
Nejdřív jim dáme jídlo, a pak jim dáme vzdělaní, aby používali prevenci proti AIDS, aby se snížila kriminalita atd.
Daně neplatí jen bilí lidi. Nenech se vysmát. Afrika není přelidněný kontinent počtem lidí, ale životním prostorem. Na takové Sahaře se vážně žít nedá. “Živení geometrické řady hladové armády, jak je z tvého “hodnotného” vyznívá, je právě to, čím se humanitní pomocí snaží předejít. Vím, že tumu teď nerozumíš, ale kdybyses na to nedíval jenom pohledem opilého nacisty, tak bys pochopil, že humanitní pomoc se snaží udělat podmínky, aby se o sebe lidé v Africe dokázali postarat časem sami.
Nejspíš ti nic neříká Geografie, ale to od někoho jako ty ani nečekám, takže to neber, jako osobní urážku.
2) Humanitní pomoc náš rozpočet zas až tak nezatěžuje. Ale souhlasím s tebou, že by se o nás stát měl starat líp. Situace v české politice se nelíbí ani mě, ale to jsme už zase jinde.
By: -reder- on červen 21, 2008
at 14:53
“humanitní pomoc se snaží udělat podmínky, aby se o sebe lidé v Africe dokázali postarat časem sami.”
Jsou tedy podle tebe nesamostatní,tedy nesvéprávní,nejsou na úrovni bílých,pokud se o ně musí starat někdo jiný?Kdyby se někdo z nás dostal se svojí rodinou do nějaké tíživé situace(stráta zaměstnání,stráta bydlení….),”náš”stát by ho nechal chcípnout na ulici,ale zároven odesílá nemalé částky zemím 3 světa,připomíná mi to jednu švédskou pohádku(divím se,že ji nezakázali),je o jedné švédské holčičce a o jedné africké,té švédské je od mala tvrzeno,že musí pomáhat dětem v africe,tak ta švédská holčička si odpouští různé dobroty,které by si mohla za peníze od rodičů koupit,střádá penízky,které pak posílá holčičce do afriky,ta holčička v africe ví,že nemusí dělat nic,protože se oní švédská holčička postará,tak jenom čeká,neví ani,kde Švédsko je.
Jinak by mě zajímalo,co si myslíš o vyhánění bílých farmářů z afriky,zabavování,plenění a devastace jejich majetku na farmách,které místním černochům dávali záruku práce a obživy,dále devastace zdravotnictví které bylo vytvořeno též bělochy,ale zničeno černochy,dovedeš vysvětlit čím to je?
By: rob on červen 21, 2008
at 18:46
1)”Jsou tedy podle tebe nesamostatní,tedy nesvéprávní,nejsou na úrovni bílých,pokud se o ně musí starat někdo jiný?”
To jsi pochopil špatně. My se snažíme zavést v Africe sekundarní sféru (tzn. továrny, elektrárny…), prakticky jim pomáháme rozvinout průmysl.
Storojové obdělávání polí, aby měli vetší produkci a časem přestali být závislí na dováženém jídle.
2)”dovedeš vysvětlit čím to je?”
To nedokáže nikdo ,a ten kdo říká, že ano tak lže. Ale může to být tím, že si myslí, že jim bílí berou práci. Je to stejné, když banda nácků zmlátí Romy, protože si myslí, že jim berou peníze. Kdybys řekl KONKRÉTNÍ případ, tak se ti to pokusím vysvětlit lépe.
3) Jak se ta pohádka jmenuje??
By: -reder- on červen 22, 2008
at 13:30
pro mě osobně nemá smysl mlátit nějaké”romy”,protože vím,až se jednou někdo,nějaká generace,které zbývá hrdost na svůj původ,nevím jestli zrovna ta má, postaví tomuto systému na odpor a smete ho,pak “romové”zmizí zároven se systémem,je to jako s tasemnicí cizopasící v nějakém těle,pokud tělo nemá živiny zahyne,s ním i tasemnice,která na těle cizopasila,není zdroj,není škůdce,nevým,jestli jsi to pochopil.
Tady je jeden KONKRÉTNÍ případ,snad dokážeš vysvětlit čím to je?http://www.europskenarody.info/Sklamany_doktor_hovori.html
By: rob on červen 22, 2008
at 14:51
Ja musím smutne podotknúť, že vo väčšine sa síce zhodneme, ale čo sa Afriky týka, tak nie. Máte predsa slobodnú voľbu, či im peňáze dáte, alebo si ich miniete na niečo iné. Nikto Vám nekáže – navaľ prachy do Afriky!
Ľudský život si cením, nech je aj tzv. parazita. Keď im niekto tie peniaze nepošle, (ak máte samozrejme istotu, že sa k nim dostanú) tak umrú. To sa fakt potom budete cítiť lepšie? Lebo toto je trochu silná káva aj na mňa.
Afričanov som zatiaľ nevidel robiť bordel v Európe (asi mám šedý zákal). Keby som mal ja prostriedky, tak by som im tiež pomohol.
S Rómami je to samozrejme iné. Tí bordel robia a riadny. Cucajú z Nás ako z debilov (keď sa necháme) a štát im ešte pomáha, aby nedaj bože nevyzeral ako rasistický! To, že my bieli doslova a dopísmena trpíme kôli nim, už však také rasistické nie je.
Ale tu len stačí upraviť systém na rovnomernú hranicu a naučiť ich robiť. Násilie nie je potrebné.
By: Nithus on červen 22, 2008
at 19:11
“Afričanov som zatiaľ nevidel robiť bordel v Európe (asi mám šedý zákal). Keby som mal ja prostriedky, tak by som im tiež pomohol”
Je to tím,že pocházíš nejspíše z malého města,kde je přirozená kultura ještě nedotčena cizým elementem,jako jsou například nigerijští dealeři drog postávající na ulici s kapsami plných hnědého,nebo bílého”štěstí”,vietnamští bilinkáři pěstující konopí,turečtí pasáci s bulharskými kurvami,provozující taktéž obchod s drogami,toto se týká zatím větších měst,začneš si toho všímat až za pár let,kdy se to nenápadně začne linout kolem tebe,pak bude pozdě,vím,že si těchto parazitů vážíš jak píšeš,já ale ne,podívej se,jak vypadá Paříž,nebo Londýn,to je vize budoucnosti?
By: rob on červen 22, 2008
at 20:16
frreka: Hm, když myslíš.. Jen detail. Tady, i u sebe na blogu si bereš na mušku “nácky”, ale neviděl jsem tvé jediné konkrétní vyjádření konečného řešení problému s nimi. Kromě urážení.. Jen bych se tě zeptal: jak ty si představuješ ten konkrétní boj, o kterém tak živě píšeš a který ti u nás tak chybí? Jistě máš zkušenosti a kromě ovládání pera zvládáš i jiné formy boje. Rád se nechám poučit..
reder: Pokud vím, tak situace v Africe není palčivou otázkou posledních pár let. Je to už několik desetiletí trvající problém, už SSSR podporovala Afriku, ale jediný kladný výsledek, kdy se černí nepřemnožovali a africký stát fungoval, bylo za bílé nadvlády. Jinak to neklape a pokud to jen trochu klape, je to zase jenom díky obrovským dotacím od vlád USA a EU.
A protože to nefunguje už po mnoho desítek let, nebude to fungovat ani do budoucna. To je prostě fakt.
A k tomu průmyslu. Říká ti něco pan Mugabe? Ten si taky myslel, že když vyžene Belgičany a převezme stávající průmysl, bude jeho země dál prosperovat. HA HA. Ve výsledku budeme muset Afriku sponzorovat, jako USA sponzoruje Izrael. Tedy velmi tučně. K čemu??
Nithus: Afričany uvidíš dělat bordel kdekoliv na západ od nás. I jedno mé video se tomu věnuje..
By: PLANETAOPIC on červen 23, 2008
at 00:41
lenže všetci nie sú takí. Pár čiernych oviec sa nájde všade, aj Česi a Slováci majú riadnych grázlov medzi sebou a nie sú to žiadni miešanci. Proste súdiť 1 národ na základe nelegálnosti predaja týchto vecí je moc tobôž celý kontinent.
By: Nithus on červen 23, 2008
at 14:16
“Je to tím,že pocházíš nejspíše z malého města,kde je přirozená kultura ještě nedotčena cizým elementem,jako jsou například nigerijští dealeři drog postávající na ulici s kapsami plných hnědého,nebo bílého”štěstí”,vietnamští bilinkáři pěstující konopí,turečtí pasáci s bulharskými kurvami,provozující taktéž obchod s drogami”
Z malého mesta síce som, máme tu cigánov, ale v Bratislave študujem, takže to asi tým nebude. Druhá pasáž výroku o multikultúrnych bastardoch čo len škodia ma fascinovala. To akože keď chlap z nigérie predá tzv “biele šťastie” je sviňa, ale keď Čech tak sa nič nedeje? Lebo tak mi to vyznelo. Ako keby za všetko to zlo boli zodpovedné iba vonkajšie vplyvy.
Začína sa mi nepáčiť do akej spoločnosti sa to dostávam.
By: Nithus on červen 23, 2008
at 14:24
Pro ty, co nevědí: redakční systém je nastaven tak, že pozdržuje komentáře s hrubšími výrazy..
Nithus: Nikdo přeci neříká, že pouze černý je ten špatný. Jenže mezi Nigerijci v Čechách je více jak 90% drogových dealerů, zatímco Čechů je jen pár desetin procent. Navíc, když o Čechovi-dealerovi řeknu, že je to …!!!…, nikdo mě neobviní z rasismu. A další otázkou je, proč tu tedy musí být? Pokud je to doktor, nebude víc platný v Africe?? A pokud je to dealer drog, nebude taky víc platný v Africe??
A ještě k tvému staršímu komentáři: Pokud bys měl prostředky, taky bys jim je poslal, aby neumřeli.. Co myslíš – pomůže jim to v dlouhodobém hledisku? U nás se romským spoluobčanům taky chodilo na ruku, dostali byt, zničili ho, dostali další, zničili i ten, kupodivu dostali zase nový.. a česká rodina, pokud byt potřebovala, měla smůlu. Je to normální??? To samé v Africe. Mají hlad a umírají. Pošle se jim tedy humanitární pomoc, oni pookřejí a udělají si hned děcka. Takže místo dvou hladových máš za pět let sedm hladových. Zase jim posíláš pomoc a za dalších sedm, osm let máš více jak dvacet hladových. Stále dokola. Dříve to regulovaly války a hladomory, potom bílí kolonisté. Dnes se to řeší politicky korektně, samozřejmě s katastrofální vyhlídkou do budoucna..
Vůbec by nebylo na škodu sehnat staré tabulky s postupným vývojem africké populace a jejího hladovění od 60. let minulého století, kdy se zbavili bílé nadvlády.
By: PLANETAOPIC on červen 23, 2008
at 16:51
odkiaľ si prišiel na číslo 90%? Zdá sa mi trocha prehnané. Potvrď nejakým linkom.
O rasizme som nechcel hovoriť, ja viem ako to vyzerá s cigánmi a ako sa na Nás spoločnosť díva, keď si na nich zanadávame. (o Židoch stačí hovoriť inak ako pozitívne a ste antisemitista a fašista ^^)
Tu súhlasím. Ale reč je o černochoch. A z pôvodnej témy Afrika sa to zvrhlo na to kto je v ČR najväčším dealerom. To sa dá predsa riešiť aj úplne inak ako neposielaním pomoci do Afriky. To sú hrušky a toto zas jablká. (naviac túto pomoc od Vás nikto neťahá. Černochov som nevidel chodiť s transparentami navaľte prachy lebo kapeme. Sú ticho. A hovoriť niekomu inému kto im pomoc poskytuje, aby to nerobil je trochu na hlavu, keďže máte plné slová o slobode, o tom, že Nám nikto nebude hovoriť, čomu máme veriť príp. robiť atď.. obojsečné postavenie v tomto prípade)
Ďalej – Áno pomohlo by to, keby som im pomoc dal. V prvom rade mne, preto, lebo by som sa cítil ako človek, ktorý pohodlne nesedí na riti a nečumí na to ako si 1 polovica sveta žije v blahobyte, ako tučné prasce, ktoré majú problém s obezitou, pričom 2. polka sveta je zmietaná vojnami kôli porazenému zisku týchto prasiat, HLADOM a chorobami ktoré spôsobujú smrť. Smrť nevinným. Aj deťom, ktoré bohužiaľ za to, že vy v ČR máte o 6 dealerov viac nijako nemôže.
Keď si už vyťahoval to, že majú detská, hladujú a furt robia ďalšie, tak na to ti poviem jedno. Oni inak svet nepoznajú. Nevideli ho. Nemajú televízor. Nemajú internet ako my. Vedia prt o svete vonku. Videli svojich prarodičov hladovať, videli svojich rodičov hladovať, vidia seba a svoje deti hladovať. Inak im to nikto neukázal a myslia si že je to proste tak dané a žijú si tak. Život zahŕňa aj sex a ten by mal mať podľa mňa každý. Bohužiaľ, kondómy tiež nemajú. Z toho sa narodia deti. A je to tu.
“Tolerantný” svet prasiat ich za to ešte začne obviňovať a pohŕdať nimi.
By som pár z Vás fakt chcel vidieť na ich mieste. Ako by ste to riešili vy. Však ani len posratú pitnú vodu tam nemajú!
PS: Tieto vety nemali za úlohu na niekoho útočiť. Proste som len nasraný, ako to všetci vidia (ako inak, než) sebecky.
By: Nithus on červen 23, 2008
at 18:31
No, těch 90% Nigerijců můžeš ignorovat, protože statistiky neexistují. Takže stejně jako každý ví, že kosovští Albánci v Čechách mají pod palcem drogy z východu, tak ani to ti nepodložím statistikou.
Ale jeden link je tady..
A že se to netýká jen nás..
K té pomoci. Já jsem psal o pomoci od vlád USA a EU, jestli jim chceš pomáhat ty, je to tvoje věc, na to máme každý svůj názor.
Stejný hladomor by mohl vypuknout v Číně, ale tamní inteligenční kvocient je přeci jen na jiné úrovni, takže opatření tamní vlády ho vylučuje. Afrika je v tomhle ohledu opravdu jinde. Z toho plynou i absurdity, kdy se humanisté snaží dělat z černochů slaboduchá zvířátka a odsuzují z rasismu ty, kteří upozorňují na jistou lidskou vlastnost – zodpovědnost.
Takže místo zodpovězení otázky, proč průměrný černoch nepochopí, že pokud hladoví on, tak jeho zplozené děti budou hladovět taky, navíc pokud jim není ani schopen zajistit budoucnost, se v zájmu politické korektnosti předhánějí s nic neřešící pomocí. Stejné je to s Cikány, kteří se identicky naučili využívat sociální přídavky a politici jim je dávat budou, aby je někdo nenařkl z rasismu a sobectví. Pokud jim je ale vezmeš, budou i Cikáni hladovět a jako stovky let předtím budou opět krást.
Ale asi nejlepší je zajít si do knihovny, půjčit si knížky od Hanzelky a Zikmunda a jejich putování po Africe ve 40. a 50.letech min.stol. a ptát se, jak je možný takový zvrat..
By: PLANETAOPIC on červen 23, 2008
at 22:30
ty ma nepočúvaš.
citujem samého seba: “Oni inak svet nepoznajú. Nevideli ho. Nemajú televízor. Nemajú internet ako my. Vedia prt o svete vonku. Videli svojich prarodičov hladovať, videli svojich rodičov hladovať, vidia seba a svoje deti hladovať. Inak im to nikto neukázal a myslia si že je to proste tak dané a žijú si tak.”
Z toho dôvodu oni považujú sýty stav za dočasný. Lebo to tak furt bolo. Hlad je bežná vec. To nie je o zodpovednosti. Oni svoj svetík poznajú ako večné zháňanie potravy. Tej nebudú mať nikdy dosť. To nemá budúcnosť už v tomto zárodku. To že si splodí deti je prirodzené. To by si splodil aj ty, na ich mieste
Sú proste hladní furt, to po nich chceš aby nemali deti, do doby pokiaľ im nebudú vedieť dávať jesť ako my? To by Afrika vykapala do 20 rokov kompletne.
A to nespomínam choroby.
Porovnávať podnebie Afriky s Čínou je čudné. Takisto ako porovnávanie IQ týchto obyvateľov. Akože wtf? To myslíš teraz vážne? Jablká a hrušky, nezabúdaj.
By: Nithus on červen 23, 2008
at 23:51
“Černochov som nevidel chodiť s transparentami navaľte prachy lebo kapeme.”
já ano,viděl jsem jsem tyto africké demonstranty pochodovat kolem eifel.věže na youtube,zaštitovala tuto demo nějaká”nevládní” organizace proti rasismu,která samozřejmě nežije ze vzduchu,takže ročně dostane nějaký nemalý grant od vlády,která to vezme dan.poplatníkům.
“2. polka sveta je zmietaná vojnami kôli porazenému zisku týchto prasiat, HLADOM a chorobami ktoré spôsobujú smrť. Smrť nevinným. Aj deťom, ktoré bohužiaľ za to, že vy v ČR máte o 6 dealerov viac nijako nemôže”.
To vypadá skoro jako sebemrskačství,takže jestli jsem to pochopil dobře,tak je naše vina to,že oni se mají špatně,to zn.dělám denně 12h,abych uplatil hypotéku a zabezpečil rodinu a ještě k tomu se mám cítit nějak provinile kvůli afričanům,že nemají co do “úst”?
Máš pravdu asi ses dostal do špatné společnosti,protože mě je úplně jedno,jestli jich denně zemře 10,nebo 1000,fotky tipu mouchy snězte si mě,mě také nedojímají,jelikož na UNICEF mám svůj názor(od kud jdou prosímtě peníze na UNICEF?)
“To akože keď chlap z nigérie predá tzv “biele šťastie” je sviňa, ale keď Čech tak sa nič nedeje? Lebo tak mi to vyznelo. Ako keby za všetko to zlo boli zodpovedné iba vonkajšie vplyvy.”
dealera s nigerie bych pověsil na stejném stromě jako dealera z čech.
By: rob on červen 24, 2008
at 16:32
vetu: “2. polka sveta je zmietaná vojnami kôli porazenému zisku týchto prasiat, HLADOM a chorobami ktoré spôsobujú smrť. Smrť nevinným. Aj deťom, ktoré bohužiaľ za to, že vy v ČR máte o 6 dealerov viac nijako nemôže”.
Si pochopil totálne zle. Neobviňujem Vás za to ako sa tam žije. Ani nechcem od obyčajných ľudí, aby tam dávali peniaze. Nie som sprostý. Viem ako je sa ťažké predrať v Našom systéme pre slušných občanov. Keď máte finančné problémy, tak si ich vyriešte. Keď už z Vás budú úspešní pracháči, s dobrým zázemím, tak až odvtedy – aj to len odporučením, nie na silu. Nech sa každý rozhodne sám, podľa vlastného svedomia a pohľadu na svet.
Od tých zmrdov, čo majú plnú papuľu humanizmu a denne zakúpia aspoň zo 20 zbraní hromadného ničenia by som to bral najskôr.
“mě je úplně jedno,jestli jich denně zemře 10,nebo 1000″
ignoráciu chápem. Ale toto je už čistý privitivizmus. Akú má vôbec pre teba ľudský život hodnotu? Je tam vôbec nejaká?
By: Nithus on červen 24, 2008
at 16:58
Jde oto,koho za člověka považuješ,lidský život má pro mě cenu,ale to by jsme se mohli bavit donekonečna o rovnosti ras,že jsme si všichni rovni,že jsme všichni stejní,že nás rozděluje jen barva kůže atd.
By: rob on červen 24, 2008
at 17:06
Ještě píšeš,že pomoc od nás nikdo nečeká,když ti přijde dítě ze školy,že jejich škola adoptovala nějakého černouška kdesi v africe a že by mělo každé dítě přinést do školy penízky,aby dali dohromady alespon 30000kč,tomu se říká jak?
Podle mě vydírání,bohužel pro černouška,né všechny děti přinesli penízky,které měly jít na jeho studium a letenku do evropy,ale nic to neřeší,jelikož to doplatí někdo jiný.
By: rob on červen 24, 2008
at 17:34
Nithus: Trochu se mýlíš. Internet a tv v Africe existuje a izolace lidí jako v pralesích Amazonie je už dávno minulostí. Proto jsem psal, že kdo byl v Africe, ví o čem mluvím. Je to víceméně neskutečné smetiště, na kterém rejžují místní vlády společně s “nevládními” organizacemi.
Mimochodem – ty kmeny, které ještě žijí “po svém”, tak ty zrovna hladem netrpí..
By: PLANETAOPIC on červen 24, 2008
at 18:31
Ty si bol v Afrike?
Inak ja viem, že časť obyvateľstva má internet atp.
Ale je to stále len flusanec v mori.
By: Nithus on červen 24, 2008
at 22:23
ozaj, dá sa tu zmeniť avatar
tento sa mi nepáči
By: Nithus on červen 24, 2008
at 22:23
Věř mi, že vím přesně, o čem mluvím
Jinak v Africe máš běžně internetové kavárny a i v odlehlých pustinách mají ve vesnicích tv, takže kontakt s civilizací funguje dobře. Navíc většina zemí byla něčí kolonií a ten vliv tam vidíš všude dodnes. Smetištěm se stala Afrika právě až po “osvobození” od bílých. Umíš si představit život Romů po osvobození se od gadžů a jejich budoucnost ve vlastním státě ?! !!! Budou k nám utíkat stejně, jako utíkali černí do Evropy.
A sorry, avatar měnit nejde, ten ti přidělí wpress. A že se nepáči? Co má říkat třeba Rob?
By: PLANETAOPIC on červen 24, 2008
at 23:58
no, lebo priznám sa, že ja som v Afrike nebol, aj keď z toho, čo mi hovorili známi, ktorí tam už boli, si to trochu protirečí. Ale nejdem sa hrať na múdreho, keďže som tam sám nebol.
We will see.
By: Nithus on červen 25, 2008
at 10:40
By: rob on červen 25, 2008
at 19:39
no, ale že tam hlavne to KFC bolo. ^^
By: Nithus on červen 25, 2008
at 21:45
Jen tak pro zajímavost: http://hlavuhore.wordpress.com/2008/06/25/zivot-v-africe-verte-mi-jde-o-luxusni-chudobu
By: VvA on červen 26, 2008
at 15:29
Hm, klasika..
By: PLANETAOPIC on červen 26, 2008
at 16:41
jo je to síla,to jsou jejich hodnoty,vybavuju si dítě,jak po něm lezou mouchy(spot UNICEF),tak by mu k uchu mohli přimáznout na tu momentku mobil
By: rob on červen 26, 2008
at 20:32
tak akože keď je toto pravda, tak to su fakt kur*y.
By: Nithus on červen 26, 2008
at 22:09
citát:
“frreka: Hm, když myslíš.. Jen detail. Tady, i u sebe na blogu si bereš na mušku “nácky”, ale neviděl jsem tvé jediné konkrétní vyjádření konečného řešení problému s nimi. Kromě urážení.. Jen bych se tě zeptal: jak ty si představuješ ten konkrétní boj, o kterém tak živě píšeš a který ti u nás tak chybí? Jistě máš zkušenosti a kromě ovládání pera zvládáš i jiné formy boje. Rád se nechám poučit..”
I ty jeden závistivý člověče, děláš snad hloupého, když se ptáš, jak si představuju konkrétní boj? Mně boj rozhodně nechybí, já jsem totiž se současným stavem věcí vcelku spokojen. Pokud mi něco vadí, tak jsou to jenom dílčí věci. Všechno v globále totiž klape podle plánu. Židi nastupujou k moci, budou tu i Amíci (napřed radar, potom i něco dalšího, třeba letecká základna) a začnou sem přicházet pořádná kvanta imigrantů. To je všechno dle mého názoru dobré. Český národ ve své stávající podobě vymizí a bude od něj pokoj. A to je dobré, výborné a skvělé. A výborné na tom je, že nás nikdo a nijak vážně neohrozí, protože to, co byste vy odpůrci proti tomu měli dělat, prostě neděláte a jak se zdá, tak ani neuděláte.
Já třeba tento systém podporuju už jenom tím, že třeba platím daně, za které je živena Afrika, podporován multikulturalismus a destruovány “tradiční hodnoty”, a kromě toho taky pro tento systém pracuju. Takže se nad nějakým systémem účinného boje proti nám zamysli sám. Tento zjevně moc neúčinkuje. Já bych byl přece blázen, kdybych ti v tom nějak pomáhal. Navíc jsi tady napsal, že tento tvůj blog je produktem tvé zábavy a jistě uznáš, že jedna věc je zábava a zcela jiná věc je “boj o budoucnost bílé Evropy”. A potom docela chápu, žě ti třeba vadí, že někoho obžalujou a strčí do basy jenom proto, že se něčím baví. Tak se tedy rozhodni: bavíš se, nebo bojuješ? a nebo bojuješ a přitom se bavíš?
V tomto ohledu třeba docela “chápu” i ty dva nácky co pobodali toho kluka, kterému vadilo že hajlujou. Vždyť ten blbec nepochopil, že oni jemu a ostatním hlupákům přinášejí světlo skutečné civilizace, že to je vlastně práce, kterou oni bez nároku na zisk jemu dopřávají a místo toho, aby jim byl národ vděčen, tak jsou ještě souzeni, jako by snad byli nějací zločinci.
A když se tedy ptáš na můj názor, co udělat s těmi, kteří kladou odpor demokracii, multikulturalismu, sionismu a americké expanzi, odpověď je jasná: nechat je, aby se před veřejností zdiskreditovali sami, případně jim trochu “pomoct”, infiltrovat, působit vnitřní spory, diagnostikovat je jako magory apod, ale nikdy ne zcela eliminovat, pouze nastavovat mantinely, ve kterých se tihle lidi budou moct pohybovat. To se více-méně děje a jsme toho svědky i tady a teď. Kdyby tento systém byl skutečně tak strašlivě totalitní a zločinný, jak někteří lidi tvrdí, tak by s vlastenci, fašisty, nácky a jinými odpůrci bylo nakládáno ve stylu Čína nebo Rusko – brutální věznice, popravy bez soudu, perzekuce, vraždy na objednávku. To se příliš neděje. Systém tedy funguje v tomto ohledu docela dobře. Výbornou věcí taky byl vznik antify, která si boj proti fašismu usurpuje mezi mladými lidmi pro sebe a tak z celého toho problému vyrobili jakousi hru na policajty a zloděje, takže to většina veřejnosti chápe jako “jejich” problém, který se ostatních netýká. A je to taky do velké míry pravda. Takže asi takhle.
a jinak na téma Afrika: podle mého názoru to je tak dobře. říkám nasypat tam víc peněz, dát jim v pravý čas antikoncepci a práci. Oni se postaví na vlastní nohy a nebudou muset chodit sem. Jenomže teď je prostě zájem o to, aby do Evropy šli. Všechno, co pomůže zlomit národní ega a prohloubit proces integrace, se počítá. Ve výsledku to bude výhodné jednak pro Evropu, která se stane jednotnou světovou mocností, kde budou pouze Evropané, nikoliv Francouzi, Němci, Britové atp. a při troše štěstí budou mít většinu míšenci, takže zároveň budou zlomena ega rasová a druhak pro Afriku, která začne ekonomicky prosperovat a stane se pro Evropu výhodným ekonomickým partnerem.
Ty řeči o IQ apod jsou nesmysl. O tomhle melou lidi, ve snaze ukázat černochy jako debilní opice. To jsou omezenci, co neví oč jde. Přitom běžně existujou černí vědci, spisovatelé, lékaři, politikové a kdo ví co ještě. Rád bych podotknul, že i mezi bělochy existujou lidé s nízkým IQ, nejsme rasou géniů nebo nadlidí. Já rovnou řeknu, že mi na černé rase vadí 3 vlastnosti: ukecanost, hypersexualita a lezení do ksichtu (shodou okolností obsažené v současném hip hopu), když se s někým baví. A stejně to není případ všech černochů.
Nějaký člověk, tuším že Petr Pavel psal o tom, že ženy mají méně šedé hmoty mozkové, než muži, ženský mozek má průměrně menší hmotnost než mužský a lživě uvedl, že ženy chybí mezi nositeli nobelovy ceny ve vědeckých oborech. Taky to psal v podstatě proto, že se mu nelíbí, že ženy můžou volit, angažovat se v politice, sportu, armádě a jinde. Protože si je představuje jako slepičí prdelky, co mají být doma s dětma, vařit, uklízet a obskakovat živitele rodiny. Je to jejich úloha a nemají se montovat do mužského světa. A stejně existujou dobré vědkyně, lékařky, političky, soudkyně atd. Takže tyhle argumenty nemají žádnou váhu.
Jestliže hovoříme o rovnosti ras, nemáme na mysli rovnost biologickou nebo fyziologickou. Máme na mysli rovnost před zákonem, tzn. i když má žena průměrně lehčí mozek s menším množstvím šedé hmoty, měla by mít stejná práva a příležitosti jako muž, a stejně tak černoch, i když má průměrně nižší IQ a průměrně větší genitálie:-) To se ovšem moc nelíbí nostalgikům z americkému jihu, kteří by chtěli být pány nad otroky, pořádně je řezat a lynčovat. A říkat že to tak má být, že to je úděl, řád bla bla bla. A vůbec, je to chyba těch bílých – neměli tam ty otroky z Afriky navážet, nemuseli by teďka vést ty kecy, co vedou.
By: frreka on červen 26, 2008
at 22:23
a vůbec, nepokládej mi radši už žádné otázky, nenbo začnu psát tak dlouhé, nesourodé a nečitelné odpovědi, že to nikdo neučte do konce.
By: frreka on červen 26, 2008
at 22:26
frreka, mne sa skôr zdá, že máš z niečoho komplexy a vybíjaš si ich tu.
Mi len 1 vec povedz. Mne je akože veľa vlasteneckých vecí u riti a kľudne budem kydať aj na Európanov, proste všade kde sa mi zdá, že je “nečisto” ^^.
Ale čím tento web niekomu ubližuje? Autor videí akurát tak ukazuje ľuďom, čo o to stoja, aký má on pohľad na vec. To už je každého individuálna vec, či sa s tým stotožní, alebo nebude súhlasiť. Sa tu rozčuľuješ nad blbosťami, prečo tu riešime miliónkrát omieľané otázky.
No a čo teba do toho?
Keď sa ti to nepáči tak choď het, čo tu furt chodíš? Nepochopím takých ľudí. Keď už nič, tak aspoň sa o tom diskutuje, čo je dôkaz toho, že vidíme čo sa okolo Nás deje a stalo, alebo sa môže stať.
By: Nithus on červen 27, 2008
at 08:47
Doporučuji všem přečíst si předposlední příspěvek od frekky
By: PLANETAOPIC on červen 27, 2008
at 18:48
Ja som to čítal a musím podotknúť, že v niečom má aj pravdu, ale väčšinou sa triafal mimo. Mimo – podľa mňa. Ani jeden z Nás nemá pravdu.Tá neexistuje. Existuje len iný pohľad na vec. Ten má Frekka rozdielny od Nás, ja ho aj z časti chápem.
By: Nithus on červen 27, 2008
at 20:05
Off topic: Národní odpor je Národní strana a inteligentní policejní mluvčí
By: KF on červen 28, 2008
at 21:53
A co to aplikovat na zapadni civilizaci a jeji dle vasich slov “nesmyslne” udrzovani lidi pri zivote, proc nenechat nemocne misto osetreni umrit? Vyresil by se tim treba problem s duchody a spousta dalsich. To je stejny princip, pokud to bude takto pokracovat, tak nase populace bude postupne starnout a za chvili nebude mit kdo vydelavat na duchody a chod nemocnic, co s tim Vy xenofobni pakazi, mate lek i na toto?
By: Jakub on červenec 2, 2008
at 12:39
ono život pre niektorých tu má cenu špiny. Keď nie si prínosom, nezaslúžiš si žiť. Asi takto nejako zmýšľajú ^^
Tento postoj ohľadom Afriky sa mne osobne vôbec nepáči. Ale musíme chápať aj ich “nepriestrelné” argumenty.
By: Nithus on červenec 2, 2008
at 18:44
Doporučil bych všem”nexenofobům”,aby se přestěhovali na jejich světadíl zvaný Afrika a žili tam s nimi,pak by možná přehodnotili pojmy jakou jsou například xenofobie,separatismus atd…
By: rob on červenec 4, 2008
at 13:48
“To je stejny princip, pokud to bude takto pokracovat, tak nase populace bude postupne starnout a za chvili nebude mit kdo vydelavat na duchody a chod nemocnic, co s tim Vy xenofobni pakazi, mate lek i na toto”.
Kolik máš dětí?Jeden z aspektů je to,že se nerodí děti(bílé),co jsi ty konkrétně udělal proto,aby se zvýšila porodnost?
Nebo mi ted začni vyprávět,jak je to těžký uživit rodinu atd. bla bla bla,je to o zodpovědnosti.
By: rob on červenec 4, 2008
at 13:57
frreka:Když tu tak loudím a čtu tvoje komentáře vůbec nevím co si o tobě mám myslet.Nevím jak ostatní ,ale podle mě jsi asi teprve nedávno dokončil základní školu(i když takového výkonu z tvé strany si nejsem zcela jist)a snažíš se jenom nák zabavit a vybral si něco čemu absolutně nemůžeš rozumět.Jestli si myslíš že tvé komentáře mají nějak zapůsobit např. svou délkou nebo tím že sem tam použiješ slovo které jsi zrovna pochytil z nějakeho časopisu,věř že na inteligentní lidi dojem neuděláš.Nebo je taky další možnost,že jsi zakomplexovaný 40ti letý chlápek sedící až dokonce života v hospodách,nebo spíše putykách a posloucháš jak se tvý intelektuálně zakrnělí přátelé baví o věcech o kterých ví jen to, co uslyší z naší milované tv Nova.
Toť můj názor na tebe.O tvých moudrech se vůbec nedá psát,každý inteligentní člověk pochopí že patříš mezi ty lidi kterých je radši se vyhýbat protože jejich názory nemají pražádný smysl.
By: DaVinc on červenec 15, 2008
at 22:28
PLANETAOPIC:Video se vám fakt povedlo stručné,jednoduché a vyjadřující myšlenku..a
By: DaVinc on červenec 15, 2008
at 22:34
taka otazočka v akom programe si to robil?
dakujem za odpoved.
By: aryanrebel on prosinec 27, 2008
at 03:20
jste ubozí, když si myslíte, že řešení je nechat miliony lidí umírat hlady a na AIDS, zatímco my se tu máme dobře…. evropa nevymírá, populace se sice zmenšuje ale máme se dobře… a imigrantů je dostatek a nevím, co je na tom špatného, podívejte se jak to funguje třeba v nizozemsku…
By: petanxep624 on červen 12, 2009
at 19:35
petanxep624:
Nejsme ubozí. Máme rozum.
Máme se zatím dobře, to ano. A víš proč? To jen proto, že nemáme mentalitu jako černoušci v Africe.
Imigrantů je dostatek a nevíš, co je na tom špatného? Třeba to, že imigrant je tu jen proto, že nedokázal u sebe doma nic kloudného vytvořit a je pouze ekonomickým uprchlíkem. To, že Evropan neleží a nespí, ale pracuje a vytváří hodnoty nebo se snaží vzdělávat, neznamená, že musí automaticky živit ostatní svět.
Barevní se rozmnožují geometrickou řadou, my vymíráme. Ať chceš nebo ne, i tvoje pseudohumanistická utopie povede k tomu, že vymřou nejen ti hodní černoušci v Africe, ale i náš civilizovaný svět. Právě tou imigrací a rasovým mísením.
Můžu tě ubezpečit, že Číňan černocha přijímat u sebe doma, ani živit na dálku, nebude. Natož se s ním mísit.
By: PLANETAOPIC on červen 13, 2009
at 11:39
Moc jsem tedy nepochpil co tedy navrhuješ.Máme tedy přestat dávat jídlo do afriky?Možná to zabrání přílišnému šíření populace onoho černého kontinentu,ale má to jeden háček:MILIONY MRTVÍCH LIDÍ!Ti lidé co by zemřeli se mohli stát portovci,doktoři,vojáci,policisti,učitelé,dodavači jídla,ale místo toho by zemřeli.Takovéhle pseudořešení za to nestojí.
By: MARTIN on červen 27, 2009
at 21:48
Mimochodem pro planetu opic:v historii (a tedka nemyslim 100 let ale i 60 nebo dvacet nebo 10 i 5 let)je prokázáno mnoho případů kdy emigranti projevili více vlastenectví než to co se v te zemi narodily.
By: MARTIN on červen 27, 2009
at 21:51
MARTIN:
“…Máme tedy přestat dávat jídlo do afriky?Možná to zabrání přílišnému šíření populace onoho černého kontinentu,ale má to jeden háček:MILIONY MRTVÍCH LIDÍ!…”
Tak se nabídneš a začneš si je brát domů? Budeš pracovat a vydělávat, aby si je všechny uživil?A tvé vlastní děti zatím pomalu pomřou hlady? A co se stane, až budeš starý a nezvládneš to?
Zkus se zamyslet a říct si fakta. Africká populace narůstá geometrickou řadou. Naše populace geometrickou řadou neroste. To znamená, že jednoho dne vymřeme a stamiliony černochů nebude mít stejně kdo živit. Tobě to přijde humánnější, protože se tě to už nebude týkat.
Asiaté netrpí chorobou pseudohumanity, proto se o Afriku vůbec zajímat nebudou. A černoušci v Africe svému osudu neujdou. Nebo si myslíš, že za sto let se miliardy černých, pokud je neskosí nějaká nemoc, sami uživí? Omyl.
Itálie nedávno už oficiálně začala vracet imigranty z Afriky zpět. Už je plná. Znovu si vzpomeň na vlastní domov a na to, zda by si dokázal uživit narůstající počet hladových krků. Nakonec bys dopadl tak, že by tebe a tvou rodinu z hladu zlikvidovali, vyrabovali by tvůj dům a byli by tam, kde předtím. Osobně ale nevěřím tomu, že by si dokázal uživit sám stovky lidí. Pokud ano, tak jedině na úkor tvé rodiny a tvého okolí. Problém by se ale opakoval po tvé smrti.
Stejně tak, jako se objevil po “smrti” kolonialismu, který Afriku držel civilizovanou a v alespoň nějaké rovnováze.
Humánní řešení neexistuje. Pokud si na nějaké přišel, pochlub se. U mě vítězí názor, že si s tím poradí samotná Příroda, jejíž jsme stejně všichni součástí a jejíž zákony jsou ty nejspravedlivější.
By: PLANETAOPIC on červen 28, 2009
at 18:54
Četl sem, jak myslí Afričané. Mám se špatně. Honem nějaké děti, ať se o mě postarají. Porodí co nejvíc dětí, o které se samozřejmě nemohou postarat. Pak čekají, že se o ně postará někdo jiný (charita) nebo se alespoň jeden člen rodiny dostane třeba do Evropy a postará se o ty, co přežili.
Mám hlad? Proč musím porodit 10 a více potomků? Kdo je nakrmí? Evropa? Zvýšíme daně, ubytujeme je u nás v domácnostech? Léčba HIV je extrémně drahá, nejsou finance léčit desítky miliónů nezodpovědných pacientů podle standardů EU. Nejlevnější je AIDS nemít. V Evropě není problém být zodpovědný a morální.
Lidé v Nizozemsku ve volbách odmítli drogy a emigranty. Mají toho už dost. Osobně finančně podporuji léčbu nemocí, to pomůže všem. Dávat peníze samotným “Křovákům” je nesmysl. Problém je, že jim židovští bankéři dávají půjčky. A jak to dopadne? Afričan nemá na splátky, vláda tam vše rozkrade a Žid si nahrabe do kapsy násobek na úrocích. “Pomáhat” jim žít stále stejně špatně je pro Židy dobrý kšeft…
Humání řešení? Nechat je být ať si žijí v Africe podle svého. Není to v přírodě tak, že všechny druhy bojují o život? Ti co přežijí, jsou silnější a lepší než byla přechozí generace. Vyspělá společnost se dokáže postarat o sebe i v době problémů a o svoje slabé sama.
By: Petr on červen 28, 2009
at 23:50
Já taky přispěji, je to tu zajímavé
Můj bývalý profesor na zeměpis byl velice korektní, nic méně tvrdil, že humanitární pomoc je akorát rozmazluje a to nebyl žádný RASISTA
, chtělo by to pomoc, která by Afričany vedla k činnosti!!!
frreka: ty seš řízek, nevím, co máš v hlavě, proč sem píšeš takové zhovadělosti, ale mám na tebe dotaz…tys řekl, že jsi příznivec ANTIFY, tobě přijde správné, že udává lidi, kteří se (často opilí) nechali fotit u říšské vlajky a AFA zveřejní jejich fotky a oni je šoupnou do kriminálu, přijde ti to osobně správné? Asi ano, jsou to jen náckové…Tak jinak, přijde ti správné, že nějaký zmetek za dob Protektorátu udal někoho jen proto, že byl komunista? Princip je stejný. Můžeš namítnout, že tresty v době Protektorátu byly horší než-li dnes, ale život to tomu člověku tak jako-tak zkazilo…navíc já bych bral raději zastřelení nacistou, než mít do konce života problémy s tím, že jsem se vyfotil u říšské vlajky…
(nebýt toho, že v raných fázích Protektorátu komunisty za jejich minulost nikdo netrestal, pokud nebyli později zapojeny do odboje a neprokázalo se to – zdroj: židovský spisovatel Pavel Tigrid)
P.S.: nejsem nacista, pouze bílý stoupenec bílé Evropy
By: Lukáš on červen 29, 2009
at 14:37
no nelibi se mi obsah tohodle članku, zda se mi byt ponekud přehnany. Stve te jen ze platis vysoke dane tak to svalujes na afriku. Ty penize se akorat sipou do kapsy nasich politiku. A to ze se rozmozuji rychle je sice pravda ikdz to podporujeme ale ze by sem pak imigrovali do evropy a vyhladili “bilou” civilizaci v Evrope,je akorat tak k smichu. Mej priste vic otevreny oči a udělěj treba nejaky video proti nasim politikum a ne proti africe, diky za poslechnuti
By: Justice!girl!! on červenec 18, 2009
at 20:44
Proč myslíš, že je to k smíchu? Ono to moc k smíchu není. Dějiny lidstva jsou prakticky postavené na výbojích jedné komunity proti druhé, na zabírání a osidlování cizích teritorií, na podmaňování si slabšího silnějším. Zkus nad tím popřemýšlet.
By: PLANETAOPIC on červenec 19, 2009
at 14:43
víš lidstvo se vyviji a jeslti ztracis cas nad minulosti, tak to delas zbytecne pout lidi neni ve valceni a zabirani osad atd jak bylo ve stredoveku,ted jsme v novoveku a rozhodne se nase cesta zmenila a ted se dejiny tvori podle cinu jakych kdo dosahne uspechem nemyslim vydrancovanim mest xD jak bylo kdysi ted je to jinne,jestli my pomuzeme jim,oni nam to oplati taky,ale v dobrem a to je hlavni oni jsou nam za to vdecni tak proc by nas jeste vyhazovali no povez?
By: Justice!girl!! on červenec 19, 2009
at 18:34
No, bylo by to moc hezké, pokud by se svět řídil podle toho, co píšeš. Jenže to tak není. Dnes odjíždějí afričtí imigranti houfně do Evropy, narůstá přistěhovalectví. Pokud se pojedeš podívat do nějakého většího západoevropského města, uvidíš, jakým “přínosem” imigranti jsou. Dějiny se dnes určitě netvoří na základě úspěchu. Dnes se dějiny tvoří na základě politické korektnosti. To znamená, že barevný imigrant úspěšně parazituje na bílé společnosti, která kvůli tomu postupně zanikne. Co myslíš, že bude pak? Budování úspěchů určitě ne.
Říká ti něco Dárfúr nebo Rwanda? To není středověk, to je dnešní realita. Realita Afriky.
Pokud by tě to zajímalo, podívej se na toto video:
http://slobodne.medialne.info/2009/07/15/kolonizacia-sveta/
By: PLANETAOPIC on červenec 20, 2009
at 08:43
P.O.: to je hrozný a bohužel pravdivý video, bohužel mnoho lidí si to neuvědomuje a ti co ví o mizerné porodnosti často argumentují tím, že lidé si chtějí užívat…ne, to není argument, pravda je taková, že mnoho ekonomů a lobbystů si přeje aby si lidé užívali a demokracie je systém, který dává volnost,ale po občanovi nic nevyžaduje, chtělo by to trochu odpovědnosti,…demokracie je a bude vládou většiny! horší je, že ta většina v budoucnu nebudou již etničtí Evropané
By: Lukáš on červenec 20, 2009
at 13:19
tebe proste jen stve ze do evropy prichazeji africene kterych se ty tak stitis. Ano,nekteri ziji jako kdyby byli ve stredoveku,ale pokud ji pomuzem muzeme to zmenit. A pristehovalectvi nenarusta diky africanu,ale taky diky priztehovalcu z vychodu. S tebou se nema cenu bavit protoze nevis jaka je skutecna pravda neznamena ze si neco videl tak to rovnou musis zhorsovat,ono se to treba tak nezda na prvni pohled.
By: Justice!girl!! on červenec 20, 2009
at 16:04
Justice: To je sice pravda, že narůstá i přistěhovalectví z Východu, ale tenhle článek i diskuze je o problému zvaném Afrika. Africe se bezvýsledně pomáhá už téměř padesát let. Evropa posílá zcela zbytečně obrovské peníze do Afriky, aniž by myslela na přežití vlastní populace. Zatímco tedy Afrika, kde počet obyvatel roste geometrickou řadou, je štědře dotována, pro-evropský sociální systém na záchranu vlastního obyvatelstva takřka neexistuje. Evropa tedy vymírá. Viz video, které jsem vložil do minulého komentáře.
Až vymřou bílí v Evropě (a bílí v USA), vymře tak civilizace, která se o Afriku(a nejen ji) starala. Asiaté nemají takové pochopení pro sebedestruktivní pseudohumanismus našich politických představitelů, a z vlastních zkušeností vím, že jsou rasističtější více, než my bílí.
Afrika se tedy dostane do bodu, kdy si bude stejně muset pomoct sama. Pomůže si tak, jako v Dárfúru nebo ve Rwandě. Bílé lidi to ovšem trápit nebude, protože bílí lidé už nebudou existovat. Pokud budeš mít čas, přečti si něco o vlivu bastardizace společnosti na zánik velkých civilizací. A pokud se utěšuješ představou, že není středověk a proto jsou všichni lidé na světě hodní, slušní a uvědomělí, tak tě realita bude asi dost mrzet.
By: PLANETAOPIC on červenec 21, 2009
at 08:25
omg s tebou se nema cenu bavit tak jdi zakopat nejaky ostatky jako “vzpominku” na bilou civilizaci az vymreme ju? A kdyby nemeli penize na vlastni obzivu tak by to asi neposilali,stavi se tam skoly atd a vidim ze jsi dalsi pubertak co vsecko zkroucuje,je to pakarnu a s tebou se nema cenu bavit tak bez zachranovat lidi pred africanama ja jdu bye
By: Justice!girl!! on červenec 21, 2009
at 08:46
a ja jsem nerekla ze jsou vsichni lide na svete hodni,ja jen mluvila o africanech a ne o svete
By: Justice!girl!! on červenec 21, 2009
at 08:46
Napadlo tě někdy, že tady nejde o těch pár obyčejných lidí, co posílají dary do Afriky? Že celá moje kritika jde na vrub vysoké politice? Mrkni se na to, jaký dluhy mají konkrétní státy. ČR má k tomuto měsíci dluh téměř 1 BILION korun. Ostatní státy EU na tom nejsou lépe. USA má dluh 1 BILION navíc v dolarech, ne v korunách.
Zajímá tě, jak funguje sociální a důchodový systém? Z čeho je financován? A jak vypadá sociální politika států EU a USA vůči bílým? Přečti si o tom něco, než zase budeš argumentovat pubertou..
V Africe se nedokáže postarat miliarda lidí sama o sebe. Ty si myslíš, že v Evropě, kam imigrují, se o sebe dokážou postarat, a ještě navíc o nás? Zkus se někdy vypravit do západní Evropy či USA, do přistěhovaleckých a barevných čtvrtí, ať vidíš realitu života. Bez zásahu bílých to tam vypadá jako v Africe – neochota pracovat, vysoká kriminalita, kmenové války (války gangů).. Ne, Afričané nás nespasí. A my je taky ne, protože oni se rozmnožují, zatímco my vymíráme.
By: PLANETAOPIC on červenec 21, 2009
at 08:57
jj sni si ten skaredej sen dal a vsechno prekrucuj az skoncis s infarktem tak mi napis ju?
By: Justice!girl!! on červenec 21, 2009
at 15:28
a plodnost se snizuje kvuli nebezpecnych latek ktere jsou treba v nekterych plastech a je hold krize coz tomu taky prizpiva a nekteri lide taky enchteji deti je to v tom taky tebe sere ze jsi chudy a vse svadis na dane atd africane maji svoji kulturu a my taky tim se lysime ale doba jde dal a klutury se meni vidim ze jsi dalsi “takovy” co predpovida jenom konce sveta jednou nas zrujnuji zide jednou zase africane hmm asi mas kruty a zavistivy zivot a co nas znici je jedno ne africane ani zide ale bud technologie,nadmerna hygiena,nebo priroda
tak to bohuzel bude
By: Justice!girl!! on červenec 21, 2009
at 15:33
a kdyby nastalo ze by sme se uz moc nerozmnozovali tak by mohli udelat to co kdysi vlada pred 30 lety
By: Justice!girl!! on červenec 21, 2009
at 15:35
Justic!Holčička!!: nemůžu si pomoci, ale vlna migrantů z Afriky je pro Evropu přítěží. Tuším, že o ně nestáli ani Číňané, dokonce i Izraelci se rozhořčovali nad vlnou Etiopských ,,Židů,, do svého Izraele (ale nakonec je přijali). V USA působí jako problém, jen se o tom nesmí vlivem pozitivní diskriminace veřejně psát a mluvit. Jihoafrická republika se po zrušení apartheidu též propadla do bordelu černé anarchie a samotní černí si stěžují na jiné černé, že jim berou práci. V Evropě též netvoří elitu, ale tvoří spodinu. I naši profesoři na střední říkali, že pomoc Africe má své nedostatky a to je to, že je rozmazluje a oni se pak jen spoléhají na pomoc. Ale přirozeně pomoc musí být, jinak by jich do Evropy odcházelo daleko více…jde spíš o míru té pomoci. Bílí kdysi nad nimi drželi ruku a udržovali je v poslušnosti, nyní to tak již není, chtěli se osamostatnit a podle toho i poklesla jejich úroveň…neumí si vládnout!!!
By: Lukáš on červenec 21, 2009
at 16:58
“Afričan nemá na splátky, vláda tam vše rozkrade a Žid si nahrabe do kapsy násobek na úrocích. “Pomáhat” jim žít stále stejně špatně je pro Židy dobrý kšeft…”
To je mi logika hodná mistra (lol). Tak ještě jednou chlapče, pořádně čti, ale hlavně pořádně mysli. Nejde to, nebo to jde?
Pokud nemá černoch na splácení, tak ten Žid vydělá ty obrovité zisky na úrocích, prosím, z čeho? Asi myslíš, že ze zastavené chatrče, kterou prodal, ne? A prodal ji dalšímu černochovi, který si od něj půjčil…a tak dokola…stydím se za něktěré Čechy, ale bohužel mezi nimi musím žít. Imbecilové, jak je vidět jsou černí i bílí…
PLANETA OPIC: 90% nigerijců je v ČR drogovými dealery. Nesporně!!!! Velmi přesně jsi to doložil linkem na jeden reportovaný případ v Týdnu, z kterého tvé číslo vyplývá více než jasně . Tradiční demagogie nejhrubšího zrna, která je ti podobná…
“Dnes se dějiny tvoří na základě politické korektnosti. To znamená, že barevný imigrant úspěšně parazituje na bílé společnosti, která kvůli tomu postupně zanikne. Co myslíš, že bude pak? Budování úspěchů určitě ne.
Opomeneme- li fakt, že běloch si negra dotáhl do své země sám, tak je tady několik statisíců příkladů, kdy černoch dosáhl lepšího společnekého postavení než-li běloch…pokud budou nutné příklady, dám si tu práci, jelikož mě narozdíl od tebe nedělá problém informace vyhledat, porovnat a vyhodnotit a následně prezentovat. Ty seš schopnej plácat akorát tak nesmysly o tom, jak 90% nigerijců v ČR dealuje fet, bez jakýchkoli dat…
Njn…zase ty černá města a vysoká kriminalita…tu statistiku si chlapče, ještě pamatuješ ni?
A mimochodem…ty vole, to tady fakt ještě ztrácíš svůj drahocenný čas těmito plky, namísto toho abys konečně začal jednat?
DS získal 1% ve volbach do euparlamentu, ty budeš nepochybně jejich stoupenec, ne- li člen. S tvou rétorikou a demagogii se do politiky docela hodíš, tak bys jim možná měl pomoci. Co myslíš?
By: Flyover aka Lotus on červenec 22, 2009
at 11:24
Justice!girl!!:
Srry, pokud netušíš, co je sociální politika státu a argumentuješ mi nebezpečností látek v plastech (které mimochodem používají i naši romští spoluobčané a na jejich plodnost to vliv nezanechává), pak diskuze ztrácí smysl.
Flyover aka Lotus:
K těm 90% jsem se vyjadřoval už před rokem, v komentu s tím linkem, trochu jsi zaspal.
Běloch si tahá přátele z Afriky do Evropy sám? Tak to bych s tím asi měl hodně rychle přestat, stejně tak i zbytek národa. A já měl vždycky pocit, že za to mohly evropské loutkovlády, a jejich snaha o záchranu fungování důchodového systému a udržení růstu kapitalismu za studené války s komunismem, včetně pokusu o rozmělnění evropské rasové a kulturní hegemonie..
A k tomu, jak černoch dosáhl lepšího postavení, než běloch: ano, říká se tomu pozitivní diskriminace. To se pak lehce ukazují “statisíce” příkladů. Ovšem pozitivní diskriminace sama o sobě říká – černí jsou hloupější a neschopnější, bílí se musí diskriminovat, aby se jim černí vyrovnali.
V USA teď soud řeší případ, kdy bylo zrušeno povýšení skupiny bílých hasičů na důstojníky, protože důstojnickými zkouškami/testy neprošel žádný černoch. Výsledek by měl být precedent pro další zachování/uplatňování pozitivní diskriminace.
By: PLANETAOPIC on červenec 22, 2009
at 15:27
Černoši mají svou kulturu?!Ale už 200 tis. let stejnou…bez vývoje.
By: Kostroun on červenec 22, 2009
at 17:13
Na videu jste si dali záležet, ale na hledání faktů ne, za mnohými problémy si sice opravdu mohou sami, ale je nutno podotknout že původcem oněch problémů byly koloniální velmoci, které doslova namalovaly čáry do písku nehledě na národnostní, náboženské a jiné problémy. Z toho pak vznikla řada občanských válek, které způsobují onu chudobu a jiné dopady včetně zdravotní péče.
By: skodpa on červenec 28, 2009
at 10:50
Omyl. Národnostní (či spíše kmenové) a náboženské konflikty byly v Africe už dávno před její kolonizací Evropany. Právě Evropané tam zajistily alespoň nějaký pořádek. Hranice kolonií byly taktéž v jiném rozsahu, než jsou dnešní státy. Za většinu problémů si tedy skutečně mohou sami, na tom se shodneme.
By: PLANETAOPIC on červenec 30, 2009
at 15:03
Bol som v Tunisku na dovolenke, je to tam naozaj strašné. Domáci robia bordel, sú agresívni, ak si od nich niečo nekúpite. Nemôžte nosiť na krku ani kríž, nemôžte si fotiť mešity ani moslimov. Najlepšie je chodiť do mesta iba po skupinkách. A to Tunisko sa berie ako jeden z najvyspelejších štátov Afriky.
Tak to si neviem ani predstaviť južnejšie africké štáty…
By: Patrik_SK on září 20, 2009
at 13:01
Ano Afrika je odpadkový koš na vyhazování peněz, ale o tom, že by se přelidnili v Evropě a v jiných civilizovaných zemích pochybuji. Myslím, že daleko dříve to zvládnou muslimové a ti už si pak s Afrikou poradí. Ať tak či onak – máme se na co těšit!!
By: SPotuckova on říjen 5, 2009
at 09:13