Posláno autorem: PLANETAOPIC | únor 9, 2008

Historický bulvár

   V uplynulých dnech mi došlo, že ti, o jejichž lžích se snažím pochybovat, mají skutečně neuvěřitelně navrch. Není to však jejich inteligencí, nýbrž nedostatkem chuti po shánění informací obyčejným člověkem. Ten se zřejmě už ze své podstaty „nezatěžovat se” spokojil s tokem informací a lá „tichá pošta”. Na začátku je asi pravda, ale přes všelijaké vykuky se k vám dostane méně než polopravda. A hle – člověku se tím zavděčí! Lze se divit? Ne. Sází na to bulvár se svými nesmysly, které se těší největší oblibě, a sází na to ti, kteří jakýkoliv bulvár mezi lid šíří.

   Vidíme to i dnes. Komu by se chtělo stále donekonečna vysedávat a vyhledávat informace, navíc zanesené bahnem nesmyslů posledních desetiletí? Komu by se chtělo z konce tiché pošty dostat se až na její počátek? Komu by se chtělo bořit si své mýty, jednou už do hlavy vložené? Raději je nechat tam, kde jsou a občas si je uhádat. Ke každodenní konverzaci je nepotřebujeme, na tu stačí tlachy typu – co moje „stará”.., práce „neba”.., málo peněz.., všechno na.. – prostě bulvár.

   Někdo zde v Čechách jaksi „osekává” historii tak, že český člověk určitá období nevnímá a samozřejmě mu proto ani nechybí. Například doba před rokem 1938 do roku 1918 a od tohoto roku do příchodu Slovanů vyprchala jak pára nad hrncem. Z této doby známe pouze data, co spočítáme prsty jedné ruky a nechápeme, že i tehdy na tomto území žili lidé jako my. A nechápeme, že vše souvisí se vším a tedy i naše historie nezačíná rokem 1938 a jeho „katastrofou”, nýbrž že její souvislosti musíme hledat v minulosti a hlavně v činech určitých skupin lidí, kteří o budoucnosti nás všech rozhodovali, rozhodují a ještě chvíli rozhodovat budou..
   

plakat.jpg

Odpovědi

  1. To je pravda ,skutečně když se vrátíme hodně nazpět tak zjistíme velice zajímavé věci.
    Tak si třeba připomeňme knežnu Libuši.Jedno její proroctví se týkalo zdárného rozvoje naší společnosti.Řekla že příjdou lidé kteří se usídlí na břehu Vltavy a máme si jich vážit neboť přinesou vzdělanost a budou pro náš národ velkým přínosem…..Židé.
    To naštve ,co?

  2. Rosa: A pak Přišel Adolf a ten zvěstoval příchod nadčlověka a vyhnání židů co se usadili na břehu Vltavy, to naštve co?:-)
    Sakra to byl zas blábal…

  3. Goldstein:Jako to stou Libuší????Hele trocha studia historie by ti neuškodilo.
    Vyse snad z toho Hitlera po……
    O čem by jste se bavili kdyby nebyl?Židi by byli stejně.
    Apropo kdybys to proroctví hledal tak ho říkala svému vnukovi…

  4. Rosa: Řekla Židé nebo Němci…???

  5. Rosa: Mám pocit, že co se týče historie mám větší přehled jak Vy:) Můžu vám citovat slova několika významných lidí, kteří měli na židy trochu jinej názor. Takovej Neruda např.:)

  6. Goldstain:To věřim že dost významných lidí,kteří mají různé názory.
    Vy máe doktorát z historie?………a jestliže máte takový přehled,jaktože neznáte toto proroctví?

  7. Naše ctěná židovka si plete historii s pověstmi :-) Libuše a její proroctví… Ovšem ono už je to tak, židé si často a záměrně pletou historii s pohádkou…

  8. Weisthor:a vaše překrucování holokastu není pohádka?
    Základ historie a i filosofie pochází z legend ,poháde a mytů…….že by nám chybělo klasické vzdělání????

  9. Rosa: Nejsem historik a i kdybych byl, nejspíš bych se pohádkama pro děti moc nezabejval:-) Už jsem Vás upozorňoval, že jste z touhle smyšlenou historickou skutečností trochu přestřelila…

  10. oprava: skutečností- údalostí

  11. Rosa:Prof.Robert Faurisson:
    16. ledna 1979. Ptal jsem se na jednoduché otázky (vždy být neokázalý): Jak bylo možné
    vstoupit do plynové komory a sesbírat těla, když by to bylo jako koupel v kyselině kyanovodíkové?
    Jak mohli pracovníci manipulovat s těly, když je pouhé dotknutí mohlo otrávit? Co
    tělesná námaha při odstraňování těl – víme, že nikdo se nesmí snažit ani otevřít okno v místě,
    které bylo desinsikováno kyselinou kyanovodíkovou, protože zrychlení dechu zvýší šanci
    otrávení se? Na co jsem se zeptal bylo pouze toto: „Jak se to dalo udělat? Řekněte mi. Dejte
    mi vysvětlení, které bude dávat technicky smysl.“ Víte, jak mi Pierre Vidal-Naquet, Léon
    Poliakov a dalších 32 historiků odpovědělo? Měli úžasnou odpověď, kterou zveřejnili v Le
    Monde 21. února 1979. Napsali: „Nikdo se nesmí ptát, jak byla taková masová vražda technicky
    možná. Byla technicky možná, protože se stala.“
    Myslíte Rosa,že ptaní se na technické věci proveditelnosti je překrucování faktů?

  12. Milá židovská bojovnice. Klasické vzdělání mi opravdu nechybí. Nechtějte abych tady začal snášet podložená fakta k plynování. Pokud máte vzdělání v chemii, fyzikální chemii, případně jiných přírodních vědách, prosím… začněte mi předkládat důkazy o plynování!
    Mimochodem, nepopírám že mnoho židů zemřelo během II.sv. války, rozhodně však nevěřím na pohádku o plynování. Nešlo o systematické vyvražďování v plynových komorách!

  13. Weisthor:bohužel vzdělání v těchto vědách nemám….já pouze humanitní směry.Dobrá když přistoupím na to že komory a plyn ne.tak jaký byl ten systém…..na zlikvidování tak velkého množstvý lidí?…..upřesňuji-nejenom židů. A i když mi určitě namítnete že jich nebylo šest milionů,tak i tak jich bylo hodně.

  14. Rosa:

    PODLE NEUTRALNÍHO ŠVÝCARSKA BYLO “ŠEST MILIÓNŮ” LEŽ

    Proto je jasné, že Němci nemohli získat kontrolu nad a nebo vyhladit kolem šesti milionů židů. Kvůli znemožnění ze strany Sovětského svazu byl po emigracích počet židů na územích okupovaných nacisty sotva víc jak 3 miliony, ze kterých v žádném případě nemohli být všichni uvěznění. Připuštění vyhlazení, i když jen poloviny ze šesti milionů, by znamenalo likvidaci každého žida žijícího v Evropě. A je známé, že po roce 1945 žil v Evropě dost velký počet židů. Philip Friedman v jeho knize Their Brother´s Keepers (Ochránci jejich bratrů, N.Y., str. 13) uvádí, že “vystavení velmi těžké zkoušce nacistického pekla přežil nejméně milion židů”, přičemž oficiální číslo židovské Komise společné distribuce je 1 559 600. Ale i když někdo přijme ten pozdější odhad, počet židovských úmrtí během války by mohl přesáhnout hranici 1,5 milionu židů. Právě tento závěr udělaly uznávané noviny Beseler Nachrichten, které vycházely v neutrálním Švýcarsku. V článku nazvaném “Wie hoch ist die Zahl der jüdischen Opfer?” (”Jak vysoké je číslo židovských obětí?”, 13. červen 1946) vysvětlují, že jen z čistě populačního a emigračního hlediska popsaného nahoře mohlo existovat maximálně 1,5 milionů židovských válečných obětí. Avšak dále bude nezvratně dokázáno, že skutečný počet je o mnoho nižší, neboť Baseler Nachrichten se odvolává na počet Komise společné distribuce, která uvádí číslo 1 559 600 pozůstalých po válce, ale my ukážeme, že toto číslo bylo kvůli nároku na odškodnění zdvojnásobené. Tato informace ještě nebyla ve Švýcarsku v roce 1946 dostupná

  15. Rosa:První zmínka o holokaustu a 6 milionech židovských obětí: THE AMERICAN HEBREW 31. říjen 1919
    Ukřižovávání Židů musí skončit!
    Martin H. Glynn
    (Bývalý guvernér státu New York)
    Přes moře nás volá šest milionů žen a mužů o pomoc, a osm set tisíc malých dětí volá po
    chlebu.
    Tyto děti, tito muži a ženy jsou naši spolučlenové lidského rodu s tímtéž právem na život,
    jaké máme my, se stejnou citlivostí na zimní chlad, se stejným sklonem zemřít ve spárech
    hladu. Uvnitř nich přebývají neomezené možnosti k rozvoji lidské rasy, které přirozeně přebývají
    v šesti milionech lidských bytostí. Nemůžeme být jejich opatrovníky, ale měli bychom
    být jejich pomocníky.
    Tváří v tvář smrti, ve smrtelném zápasu s hladem, není místo pro bláznivé rozlišování víry a
    fyzické rozlišování rasy. V této katastrofě, kdy vede krutý a neúprosný osud šest milionů lidských
    bytostí do hrobu, by mohly jen nejidealističtější výzvy lidské povahy rozhoupat srdce a
    pohnout rukou.
    Šest milionů mužů a žen umírá z nedostatku životně důležitých prostředků; osm set tisíc
    malých dětí volá po chlebu. A tento osud není důsledkem žádné jejich vlastní chyby, žádného
    porušení lidských ani Božích zákonů; ale strašlivé tyranie války a fanatické touhy po židovské
    krvi.
    V tomto hrozivém holocaustu lidského života jsou zapomenuty delikátnosti filozofických
    rozdílů, zapomenuty jsou odlišné historické interpretace; a rozhodnutí pomoci bezmocným,
    poskytnout útočiště nemajícím domov, obléct nahé a nakrmit hladové se stává náboženstvím,
    před jehož oltářem se může klanět muž každé rasy a žena každé víry může…
    …v nás všech rukou Boží, a muži a ženy, kteří můžou, ale nebudou naslouchat pláči hladovějících,
    kteří můžou, ale nebudou věnovat pozornost nářku umírajících; kteří můžou, ale vyhnou
    se pomoci skupině těch, kteří sami zničili 77. divizi. Bylo jich tam 14 000 a v Argonne
    Forest se zmocnili 54 německých zbraní. To ukazuje, že židovští hoši ze Spojených států bojovali
    u Argonne jako Jošua proti…
    THE AMERICAN HEBREW 31. říjen 1919

  16. rosa goldstein:Mohl bych se zeptat jaký humanitní směr máte na mysli? Možná jich bylo hodně ale 6 000 000 je jako plivnutí do tváře, výsměch, urážka zdravého rozumu. A také bych rád věděl proč se na tom čícle stále tak křečovitě trvá i když se v minulosti počet obětí v jednotlivích lágrech ztále zmenšoval toto celistvé číslo se neměnilo, je jakoby posvátné. Možná pro to máte jeko chazarka pardon židovka vysvětlení.

  17. rob:
    dost pochybuji o tom, ze by se nejaky vysokoskolsky vzdelany prof. ptal takto blbe. Pokud zde neuvede nejaky platny odkaz ze ktereho jste cerpal, povazuji vas prispevek za vymysleny blabol.

  18. Weisthor:
    docela by me zajimala vase podlozena fakta ohledne zplynovani.

  19. Rob,wizard:vaše příspěvky jsou pěkné,ale čtěte trochu líp já se s váma o tom čísle nepřu…mě taky připadá přehnané.
    wizard:co se směru týká tak jeden z nich je teologie……a co vy?

  20. Když třeba nechci věřit na boha, řeknu – z ničeho nemůžu stvořit něco.. Důkaz to není, ale je to fakt. Tak se, Josefe, pochybuje..

  21. Rosa G. Jeden ze směrů, nebo jenom teologie a na jeké ůrovni. Prominte ze se tak ptám zajímá mě to.Také mám rád humanitní obory ale zatím jsem více méně laik -možná pokročilejší ale i přez to se v žádném případě nepovažuji za humanistu v modrním slova smyslu.

  22. J.Zeidler:Nemůžu za to že nevěříte,že neznáte odborníky,jako jsou:Fred A.Leuchter(konstruktér plyn.komor v USA),prof.R.Faurisson,Germar Rudolf(odborník na chemii),Jurgen Graf atd….,jinak čerpám z jejich prací,nevím,jak jinak by se měl Faurisson ptát,než logicky,to někomu může dělat problémy poto odpovědět zase logicky.

  23. J.Zeidler:Rozhovor s prof.R.Faurissonem:
    Jmenuji se Robert Faurisson. Je mi 62 let. Jsem univerzitní profesor ve Francii a jsem revizionistou.
    2. Co si myslíte o plynových komorách?
    Lidé si většinou myslí, že jako plynová komora určená k zabíjení lidí může být použita jakákoliv
    místnost. To je ale absolutní nesmysl. Obzvláště pokud je jako plyn použit kyanovodík
    či cyklon B. Lidé zaměňují sebevraždu plynem či nehodu spojenou s plynem za cílené zabití
    plynem. Pokud se chcete otrávit plynem, může to být zdánlivě jednoduché, ale můžete
    způsobit škaredou nehodu. Ze všech zbraní je plyn nejobtížněji použitelný. Pokud někoho
    chcete usmrtit plynem, jistě byste přitom neradi zabili sami sebe. Jděte a navštivte nějakou
    plynovou komoru v americké věznici a povšimněte si, že tam zabíjejí pouze jednoho člověka.
    Abyste usmrtili pouze jednu osobu, musíte dodržovat mimořádná bezpečnostní opatření.
    Opravdovým problémem je vzduchotěsnost. Největší obtíže nastávají s použitím kyanovodíku
    či cyklonu B, protože silně přilnou k povrchům a k lidskému tělu obzvláště. Pro plynovou
    komoru také potřebujete velmi silné dveře. Taktéž se neobejdete bez speciálního vybavení,
    pomocí něhož zneutralizujete plyn po zplynování. Doktor a dva muži vstupují do plynové
    komory se speciálními plynovými maskami a musí mrtvé tělo pečlivě očistit, protože to samotné
    je otrávené.
    Oproti tomu je usmrcování až DVOU TISÍC lidí naráz cyklonem B, které se mělo konat
    v Osvětimi – přičemž členové útvaru zvláštního nasazení měli údajně při vstupu do plynových
    komor jíst a kouřit, což by znamenalo, že logicky žádnou plynovou masku mít nemohli –
    opravdu směšnou historkou. Cyklon B se navíc vyznačuje svou výbušností. Existuje mnoho
    důkazů o tom, že zabíjení lidí v plynových komorách bylo z fyzikálních, chemických, topografických,
    architektonických i mnoha jiných důvodů nemyslitelné.4. Co si myslíte o šesti milionech obětí?
    U norimberského soudu bylo řečeno, že bylo zabito 6 milionů Židů. Tento počet je ale absurdní.
    V roce 1979 bylo historiky uznáno, že tento počet byl symbolický, což znamená neplatný.
    Ve skutečnosti během války mnoho Židů zemřelo a mnoho jich také přežilo. Podívejte
    se na všechny ty organizace těch, co přežili! Otázkou je, co znamená slovo MNOHO. Tato
    otázka by měla být zodpovězena lidmi, kteří viní Německo. Myslím, že je možné ji zodpovědět
    za předpokladu, že bychom pracovali v Německu v místě zvaném Arolsen v mezinárodní
    pátrací službě. Jenže jít tam a udělat průzkum nemůžeme. Uvedu příklad. Až do dubna roku
    1990 se říkalo, že v Osvětimi byly zabity 4 miliony lidí, z toho 90% Židů. Bylo to napsáno
    v 19 různých jazycích na velkém pomníku v Birkenau. Ale v dubnu 1990 se příslušné orgány
    osvětimského muzea rozhodly tento nápis odstranit, protože tento počet – oficiální počet – od
    norimberského soudu byl silně přehnaný. Nyní se říká „asi jeden milion“. To je to „překontrolování“.
    To je REVIZIONIZMUS. Ale to nestačí. Ve skutečnosti si myslím, že mám dobré
    důvody se domnívat, že v Osvětimi zemřelo zhruba 150 000 lidí, řekl jsem ZEMŘELO – NE
    BYLO ZABITO, i když někteří zabiti samozřejmě byli. Ale většinou umírali na tyfus.Z jiného soudku – nedávno jsme se dozvěděli, že noviny po celém světě zatajily mimořádnou
    zprávu. A nyní se vám chystám o této zprávě něco sdělit. Musíme se vrátit zpět k 24. září
    1990. Toho dne zaslal zahraniční výzkumný institut v Krakově, v Polsku, zabývající se toxikologií,
    dopis do osvětimského muzea s odpovědí na žádost o zahraniční výzkumnou studii
    týkající se plynových komor v Osvětimi. Tím myslím plynové komory určené k desinsekci a
    plynové komory údajně určené k vyvražďování lidí. A víte, jaké byly tyto výjimečné výsledky?
    Výsledek byl ten, že v plynových komorách určených k desinsekci bylo nalezeno mnoho,
    opravdu mnoho stop po kyselině kyanovodíkové, které na místě zůstávají ještě po mnoho staletí.
    Oproti tomu v místech údajného vyvražďování lidí plynem nebyly nalezeny žádné stopy
    kyseliny kyanovodíkové. To znamená, že Američan Fred Leuchter měl ve své slavné zprávě,
    kterou se obhajoval Ernst Zündel u soudu v Torontu, pravdu.
    Teď přejdu k ženě jménem Madeleine Reberioux, která je historičkou a zároveň předsedkyní
    Ligy lidských práv ve Francii. Tato dáma je absolutně proti nám. Ale uznala za vhodné
    učinit přiznání. Nedávno řekla, že plynové komory, které můžete navštívit v Osvětimi, byly
    postaveny jen pro návštěvníky. Což je mimořádné!! Tak prosím, až se vydáte navštívit tato
    místa, zeptejte se pověřených osob: „Co si myslíte o tom, co řekla Madeleine Reberioux? Je
    pravda, že to bylo postaveno výhradně jen pro turisty?“

  24. J.Zeidler:Fred A.Leuchter(konstruktér plynových komor určeným k popravám v USA)
    Konstrukce údajných popravčích plynových komor

    Po prostudování dostupných historických dokumentů a samotných zařízení je zřejmé, že jich většina prošla přestavbou, která změnila jejich původní vzhled. To je jednoznačně prokazatelné nejvíc na takzvaných experimentálních komorách v Majdanku, které byly údajně zvlášť postaveny jako plynující zařízení.

    Bunkry I a II jsou v literatuře Osvětimského státního muzea popsány jako přestavěné zemědělské statky s několika zazděnými okny a přestavěnými zdmi. Neexistují v originálním provedení a nebyly proto zkoumány. Krematoria I, II, III, IV a V byla historicky zdokumentována a prohlídka prokázala stavební změny, jako například spojování místností. Přímá prohlídka těchto budov prokázala, že pokud by měly být používány jako popravčí plynové komory, jejich design byl naprosto nevyhovující a nebezpečný. Nejsou zde žádné vzduchotěsné dveře ani okna nebo ventilace, konstrukce nejsou natřeny dehtem nebo jinou látkou bránící úniku a absorpci plynu. Přilehlá krematoria představují potenciální nebezpečí výbuchu.

    Porézní cihly a malta by bez těchto opatření pohltily a nahromadily HCN, takže tato zařízení by se stala pro lidi nebezpečnými na několik dalších let. Osvětimské krematorium I sousedí s SS nemocnicí a má drenážní část propojenou s centrálním táborovým vodovodem – plyn by se tak dostal do každé budovy v táboře, která je na tento systém napojená. Nebyly zde žádné odsávací systémy pro odstranění plynu po jeho použití a žádné vyhřívací nebo ventilační systémy podporující odpařování a rozptýlení cyklonu B. Udává se, že plyn byl vhazován otvory ve střeše, aniž by se nějak uvažovalo rovnoměrné rozšíření plynu nebo kuliček cyklonu B. Všechny místnosti jsou nevytápěné a vlhké. Jak už jsme si řekli dříve, vlhkost a cyklon B je neslučitelná kombinace.

    Komory jsou příliš malé na to, aby se do nich fyzicky vešly udávané počty vězňů a všechny dveře se otevírají dovnitř, takže by musely bránit v odstraňování těl. Pokud by byly komory plné lidí, uvnitř by neprobíhala cirkulace plynu. V takovém případě by musela být na jedno zplynování dodávána obrovská množství plynu. Žádná z těchto plynových komor nebyla postavena v souladu s designem dezinfekčních komor, které byly roky bezpečně a efektivně používány. Žádná z těchto komor nebyla postavena v souladu se známým a vyzkoušeným designem komor používaných v té době ve Spojených státech. Je zvláštní, že předpokládaní konstruktéři těchto komor nikdy neuvažovali a nevzali v potaz technologii Spojených států, jediné země, která provádí popravy plynem.

    Zařízení v Majdanku jsou rovněž k plynování nezpůsobilá. Je zde přestavěné krematorium s údajnou plynovou komorou, ale jediné části budovy, které existovaly už před její přestavbou, byly kremační pece. Budovy prý byly zrekonstruovány podle plánů, které neexistují. Zařízení je postaveno takovým způsobem, že plyn uvnitř komory nemohl být nijak usměrňován a komora samotná je příliš malá na to, aby mohla pojmout tolik obětí, kolik se jí přičítá. Na druhou stranu je příliš rozlehlá a chladná na to, aby v ní mohl být cyklon B používán efektivně. Plyn by jednoduše mohl dojít až k pecím a pak by způsobil explozi, která by zničila budovu a zabila její pracovníky. Za druhé, tato konstrukce postavená z betonu se zásadně liší od ostatních budov a zařízení. Shrnuto – budova nemohla být používána k jejímu udávanému účelu a její design jako plynové komory je naprosto nedostatečný.

    Druhé majdanské zařízení má na mapě tvar U. Nyní ho představují dvě oddělené budovy. Tento komplex je navržen jako sprchovací a dezinfekční budova 1 a 2. Jedna z budov je výhradně dezinfekční zařízení a je konstruována stejně jako ostatní dezinfekční zařízení v Birkenau. Druhá budova tohoto komplexu je poněkud odlišná. V přední části budovy je sprchovací místnost a údajná plynová komora. Modré skvrny na zdech této místnosti se shodují s modrými skvrnami z dezinfekčního zařízení v Birkenau. Tato místnost měla ve střeše dva otvory k cirkulaci vzduchu, ale žádné větrací šachty. Cyklon B se po podlaze rozmisťoval ručně.

    Tato komora evidentně není popravčí komorou, protože její konstrukce to, stejně jako u ostatních zařízení, neumožňuje. Na druhé straně budovy jsou experimentální plynové komory. Je zde cesta vedoucí k těmto dvěma údajným plynovým komorám. Třetí místnost byla uzavřená a prohlídce nepřístupná. Tyto komory jsou výjimečné tím, že obě mají trubky pro údajné vedení oxidu uhelnatého. U jedné z komor by potenciálně bylo možné větrání stropem, ale větrací otvory v něm nebyly nikdy vytvořeny. Další komora měla vyhřívací cirkulační systém pro ohřev vzduchu v komoře. Tento systém je ale poněkud bezúčelný, protože nasávací a vypouštěcí části jsou příliš blízko u sebe. Nejsou tu žádná zařízení pro ventilaci. Je pozoruhodné, že u dveří obou komor je drážka nebo rýha shodná s umístěním pro těsnění. Zdánlivě byly obě komory používány pro cyklon B nebo oxid uhelnatý. Ale tak to být nemohlo.

    Z těchto dvou komor nebyla jedna vůbec dostavěná a oxid uhelnatý v ní nemohl být používán. Není stavěná ani pro HCN, i když údajně byla používána k tomuto účelu. Stejně tak větší komora, u které by tlak nutný k vyprodukování potřebné koncentrace oxidu uhelnatého 4000 ppm (smrtelná koncentrace) byl 2,5 atmosféry. Ani jedna komora nesplňuje požadavky na větrání, vytápění, cirkulaci plynu a těsnění. Cihly, štukatura a malta nebyly nikdy zvenčí ani zevnitř natřeny ochranným nátěrem.

    Oproti jiným komplexům je zde výjimka, že tyto komory byly ze třech stran obklopeny obslužnou betonovou lávkou. To je z hlediska návrhu naprosto nevyhovující, protože prosakující plyn by se zde shromažďoval a v zákrytu před větrem by se nerozptýlil. To by z celého tábora udělalo smrtící past, především při používání cyklonu B.

    Závěr autora této zprávy tedy je, že v tomto zařízení se nikdy nepoužívala HCN ani v omezené míře.

  25. Rob:
    Konecne se tu objevil njaky clanek co ma hlavu a patu. Jestli mate nejaky odkaz na kompletni clanek rad bych si jej cely precetl.

    Jen tak mimochodem:
    “Tím myslím plynové komory určené k desinsekci a
    plynové komory údajně určené k vyvražďování lidí. A víte, jaké byly tyto výjimečné výsledky?
    Výsledek byl ten, že v plynových komorách určených k desinsekci bylo nalezeno mnoho, opravdu mnoho stop po kyselině kyanovodíkové, které na místě zůstávají ještě po mnoho staletí. Oproti tomu v místech údajného vyvražďování lidí plynem nebyly nalezeny žádné stopy”
    Toto v podstate znamena, ze v Osvetimi skutecne byly komory, ktere byly konstruovany tak, aby se v nich HCN dal pouzit (ty na desinfekci). A zaroven v komorach kde melo dojit k vrazdeni, HCN pouzit nebyl. Pokud zajdu trochu dale, a zacnu tedy spekulovat (coz je zde na blogu velice oblibene) komory u nichz byl prokazan na zdech HCN mohly docela klidne k vyhlazovani slouzit.

  26. BTW jestli me pamet neklame, nacisti vyhazovali plynove komory do vzduchu kdyz opusteli Osvetim pred prichodem Rude Armady. Zajimalo by me tedy, jakepak to plynove komory v Osvetimi v roce 1990 testovaly?

  27. Svědectví přeživších
    Bývalí vězňové potvrdili, že v Osvětimi žádný důkaz vyhlazování neviděli.
    Rakušanka Marie Vanherwaarden svědčila o svých táborových zkušenostech v Torontu
    v březnu 1988. V roce 1942 byla internována v Osvětimi-Birkenau kvůli sexuálním stykům
    s polských dělníkem. Při cestě do tábora jí jedna cikánka řekla, že v Osvětimi budou všechny
    zplynovány.
    Po příchodu bylo ženám nařízeno vysvléci se a vejít do velké betonové místnosti bez oken,
    aby se osprchovaly. Vystrašené ženy si byly jisty, že zemřou. Ale potom, namísto plynu, vytryskla
    z hlavic sprch voda.
    Osvětim nebyla žádným rekreačním centrem, potvrdila Marie. Sama byla svědkem smrti
    mnoha vězňů, kteří podlehli nemocem, především tyfu, a několik vězňů spáchalo sebevraždu.
    Ale neviděla žádné důkazy masového vyvražďování, plynování ani nějakého vyhlazovacího programu.
    13
    Židovská žena Marika Franková přišla do Osvětimi-Birkenau z Maďarska v červenci 1944,
    kdy bylo údajně denně zplynováno a spáleno 25 tisíc Židů. Po válce taktéž dosvědčila, že během
    doby své internace neslyšela ani neviděla nic z „plynových komor“. Tvrzení o plynování zaslechla
    až později.
    Propaganda Spojenců
    Tvrzení o osvětimském plynování je z velké části založeno na vyjádřeních bývalých židovských
    vězňů, kteří osobně žádné důkazy vyhlazování neviděli. Jejich názory jsou pochopitelné,
    protože bludy o plynování v Osvětimi se šířily všude.
    Spojenecká letadla shodila na Osvětim a přilehlé oblasti velké množství letáků v polštině a
    němčině, ve kterých se tvrdilo, že se v táboře plynují lidé. Tvrzení o plynování v Osvětimi, které
    bylo důležitou složkou spojenecké válečné propagandy, bylo taktéž vysíláno spojeneckými radiostanicemi
    v Evropě.

  28. rob:
    moment, ale na jednu stranu povazujete svedectvi lidi z lagru za zidobolsevickou propagandu jen proto, protoze tvrdi ze k vyhlazovani doslo a v zapeti povazujete za naprosto relevantni svedectvi tech, kteri tvrdi ze zadne vyhlazovani nebylo?

    To ale zavani uplne stejnou manipulaci, jakou tady kritizujete. Jen to prevratite na ruby.

    Krome toho vy jste tu uvedl ten clanek, ve kterem se autor zminuje, ze udajne tam tedy komory, ve kterych zcela prokazatelne HCN zbytky nasli, byly. Ja jen vyuzil metodu dle vzoru Dr. Chocholouska, a rozvinul jsem zde “teorii” aniz by byla cimkoli podlozena.

  29. Germar Rudolf:

    Na odhmyzování předmětů se zpočátku užívaly obyčejné, provizorně upravené
    místnosti (o půdorysu 10 až 30 m2), jejichž okna a dveře se co možná „vzduchotěsně“
    zajistily pomocí plsti a papírových pásků. Dále bylo dbáno na vytápění pro-
    storů a na možnosti větrání. Pracovníci, opatření plynovými maskami, rozprostřeli
    Cyklon B co možná rovnoměrně na podlaze místnosti, a ato procedura se příliš
    nelišila od tehdy běžného způsobu zaplynování normálních místností v boji s hmyzem.
    Ještě dnes jsou v základním táboře Osvětim I k vidění takto upravené místnosti.
    Provoz takových provizorně utěsněných prostorů na zaplynování ovšem nebyl
    bez rizika, zvláště proto, že utěsnění se jen málokdy zdařilo dokonale.
    Později se přešlo ke stavbě speciálních vzduchotěsných zařízení bez oken,
    která byla vybavena výkonným systémem vytápění i větrání, a později také klimatizačním
    systémem (tzv. DEGESCH-cirkulační metodou) k lepšímu oběhu
    plynu v místnosti. Při tomto způsobu práce byly dózy s Cyklonem B otevírány
    zvenčí ovládaným mechanismem, takže obsluha už nebyla vystavena žádnému
    nebezpečí. Po automatickém odříznutí dna dózy spadl preparát do drátěného koše,
    nad ním byl umístěn zdroj horkého vzduchu, podobný vysoušeči vlasů. Zmíněné
    zařízení s nuceným oběhem značně omezovalo tzv. hluchý prostor a tím
    vedlo k úspoře velmi drahého odhmyzovacího prostředku.
    Zmíněná profesionální zařízení bývala často součástí celého hygienického
    komplexu. Obvykle měly tyto komplexy budov čtyři části, řazené logicky následovně

    • Odkládací prostor „špinavé strany“. Zde příchozí odkládali své zavšivené
    šatstvo a předávali je k odhmyzení/desinfekci.
    Později se přešlo ke stavbě speciálních vzduchotěsných zařízení bez oken,
    která byla vybavena výkonným systémem vytápění i větrání, a později také klimatizačním
    systémem (tzv. DEGESCH-cirkulační metodou) k lepšímu oběhu
    plynu v místnosti. Při tomto způsobu práce byly dózy s Cyklonem B otevírány
    zvenčí ovládaným mechanismem, takže obsluha už nebyla vystavena žádnému
    nebezpečí. Po automatickém odříznutí dna dózy spadl preparát do drátěného koše,
    nad ním byl umístěn zdroj horkého vzduchu, podobný vysoušeči vlasů. Zmíněné
    zařízení s nuceným oběhem značně omezovalo tzv. hluchý prostor a tím
    vedlo k úspoře velmi drahého odhmyzovacího prostředku.
    Zmíněná profesionální zařízení bývala často součástí celého hygienického
    komplexu. Obvykle měly tyto komplexy budov čtyři části, řazené logicky následovně
    • Odkládací prostor „špinavé strany“. Zde příchozí odkládali své zavšivené
    šatstvo a předávali je k odhmyzení/desinfekci.
    Sprcha. Zde se lidé důkladně umyli, příp. prošli dalšími procedurami jako
    stříháním vlasů, lékařskou prohlídkou a někdy i saunou.
    • Oblékárna „čisté strany“. Zde lidé dostávali buď svoje vyčištěné šatstvo nebo
    náhradní, protože proces odhmyzování mohl trvat i několik hodin.
    • Odhmyzování/desinfekce šatstva, někdy kombinované s prádelnou.
    Svlékací místnost
    „špinavá strana“
    Sprcha/
    Sauna
    Oblékárna
    „čistá strana“
    Odhmyzení / Desinfekce / Prádelna
    Někdy bylo do téhož komplexu zabudováno krematorium, jako je tomu třeba
    v koncentračním táboře Dachau, jehož nové hygienické zařízení mělo sérii aparatur
    DEGESCH k odhmyzování šatstva. Vždy napravo a nalevo od sprchy pro
    vězně byly odkládací prostory, resp. oblékárny, a dále pak krematorium. (V případě
    prostoru, správou muzea podvodně označeného za „plynovou komoru“, se
    skutečně jednalo pouze o vězeňské sprchy pro vězně.)
    Používaná koncentrace Cyklonu B mohla být podle druhu hmyzu a vnějších
    podmínek značně rozdílná a většinou se pohybovala mezi 5 až 30 g kyseliny
    kyanovodíkové na m2 vzduchu. Rovněž doba aplikování plynu kolísala od 2 do
    10 hodin i více. V moderních zařízeních s nuceným oběhem mohla koncentrace
    20 g na m2 zaznamenat dobré výsledky již po 1 až 2 hodinách. Naproti tomu
    odhmyzování v obyčejných místnostech mohlo trvat i 24 hodiny.

  30. Stavitel z Osvětimi Walter Schreiber:
    Otázka: V jakém oboru jste působil?
    Odpověď: Jako hlavní inženýr jsem měl dozor nad stavebními pracemi firmy
    Huta a jednal jsem s hlavní stavební správou SS. Kontroloval jsem také účty
    naší firmy.
    Ot.: Vcházel jste rovněž do tábora? Jak se při tom postupovalo?
    Od.: Ano. Bylo možné bez překážky chodit všemi táborovými cestami a pouze
    při příchodu a odchodu mne kontrolovaly stráže.
    Ot.: Slyšel jste něco o zabíjení nebo týrání vězňů, případně jste něco takového
    viděl?
    Od.: Ne. Ale na táborových cestách byly příležitostně vidět kolony vězňů
    v relativně zchátralém stavu.
    Ot.: Co firma Huta v táboře stavěla?
    Od.: Mimo jiné krematoria II a III s velkými márnicemi.
    Ot.: O těchto velkých márnicích se podle všeobecného mínění tvrdí, že měly
    být plynovými komorami k masovému zabíjení lidí.
    Od.: Z nám poskytnutých plánů nic takového nevyplývalo. Námi vypracované
    detailní plány a výpočty vykazují tyto prostory jako obvyklé sklepní místnosti.
    Ot.: Víte něco o vhazovacích průzorech v železobetonových stropech?
    Od.: Na nic takového si nevzpomínám. Protože tyto sklepní místnosti měly také
    složit jako protiletecké kryty, byly by takové otvory kontraproduktivní.
    Kdyby tam byly nařízeny, jistě bych o tom vyjádřil své pochybnosti.
    Ot.: Jak je možné, že se stavěly tak velké sklepy, když byla hladina podzemních
    vod v Březince mimořádně vysoká?
    Od.: Důvody neznám. Původně se měly stavět nadzemní márnice. Budování
    sklepů působilo velké obtíže s čerpáním vody i s izolacemi.
    Ot.: Je možné, že by vás klamali, a že by SS bez vašeho vědomí přesto stavěly
    plynové komory prostřednictvím vaší firmy?
    Od.: Kdo je obeznámen s prováděním takové stavby, ten dobře ví, že je to nemožné.
    Ot.: Znáte plynové komory?
    Od.: Přirozeně. Každý na východě znal desinsekční komory. My jsme rovněž
    stavěli desinsekční komory, které však vypadaly úplně jinak. Budovali jsme
    taková zařízení a znali jsme jejich vzhled také podle nezbytných zařízení. Jako
    stavební firma jsme často museli dodatečně opravovat budovy po instalaci
    strojního zařízení.
    Ot.: Kdy jste se dozvěděl, že vaše firma měla údajně stavět plynové komory
    k průmyslovému zabíjení lidí?
    Od.: Teprve po skončení války.
    Ot.: Neudivilo vás to?
    Od.: Ovšemže ano! Po válce jsem kontaktoval svého bývalého šéfa v Německu
    a ptal jsem jej na to.
    Ot.: Co jste zjistil?
    Od.: Že se to také dozvěděl teprve po válce, ale ujistil mě, že firma Huta dotyčné
    sklepy stoprocentně nestavěla jako plynové komory.
    Ot.: Byla by myslitelná jejich přestavba po odchodu firmy Huta?
    Od.: Teoreticky myslitelná ano, ale z časových důvodů to vylučuji. Byly by k
    tomu znovu zapotřebí odborné firmy, protože SS by to ani s pomocí vězňů nemohly
    ve vlastní režii udělat. Na základě znalostí technických požadavků, které
    mi byly známy až později, by námi budované sklepy byly pro provoz plynových
    komor naprosto nevhodné.
    Ot.: Proč jste to nezveřejnil?
    Od.: Po válce jsem měl zpočátku docela jiné starosti, a nyní se to už nesmí!
    Ot.: Byl jste na toto téma vyslýchán jako svědek?
    Od.: Žádné ze spojeneckých, německých ani rakouských míst se nezajímalo
    o moje znalosti stavby krematorií II a III, ani o moji tehdejší činnost. Na dané
    téma jsem nikdy nebyl vyslýchán, přestože se o mojí práci ve firmě Huta v Katovicích
    vědělo. Rovněž jsem ji vždy zmiňoval ve všech pozdějších životopisech
    i v žádostech o místo. Znalost těchto skutečností je však
    nebezpečná, a nikdy se jsem necítil potřebu se o nich šířit. Avšak nyní, kdy
    jsou lži stále drzejší a pamětníci jako já pomalu, ale jistě vymírají, jsem potěšen,
    že konečně přišel člověk, který chce naslouchat a poznamenat si, jak to
    tehdy skutečně bylo. Je nejvyšší čas, protože jsem vážně nemocný a dlouho tu
    u ž nebudu.

  31. rob:
    ale to porad nevyvraci moznost tam umistit lidi do takove cimry.

  32. J.Zeidler:Svědci,kteří tvrdí,že na vlasní oči viděli,že ke splynování docházelo jsou již dnes usvědčení lháři,další důkazy zase zítra.

  33. :o D
    Sup sup uz se tesim

  34. Vyvrací to možnost vraždění v takovém množství,jaké uvádějí “očití svědci”,obsluha musela být složená ze samých sebevrahů,E.Wiesel(myslím)tvrdil,že obsluha u toho kouřila a svačila :-) )))),mymochodem to je svědek,který byl usvědčen z několikanásobné lži.

  35. Posouzení svědeckých výpovědí
    Problematika vhazovacích otvorů na Cyklon B ve stropech márnic 1 („plynových
    komor“) krematorií II a III dostala zcela uspokojivou odpověď interpretací
    leteckých snímků a stavebně technickými úvahami. Proto se nadále musí vycházet
    z toho, že dnes viditelné otvory byly vytvořeny teprve po zničení budovy
    v zimě 1944/45. Tím ovšem nelze tyto údajné „plynové komory“ uvést do souladu
    s výpověďmi svědků.
    Svědky popsané rychlosti exekuce („několik okamžiků“, „pár minut“, „dvě
    minuty“) ovšem s Cyklonem B za daných technických podmínek naprosto nelze
    dosáhnout, a to ani při nasazení obrovského množství preparátu.
    Vstup do „plynových komor“ bez ochranných opatření, těžká práce, zčásti
    s obnaženou horní polovinou těla a při současném kouření a jídle, kdy se navíc
    ještě stále vyvíjelo velké množství toxického plynu – to všechno usvědčuje tyto
    výpovědi ze lži!399
    Stejně tak falešné jsou údaje o době činnosti ventilace v márnici 1 („plynové
    komoře“) krematorií II a III, protože větrání je silně ovlivňováno různými faktory
    (omezením cirkulace mrtvolami, vzduchovým zkratem, pokračujícím vyvíjením
    kyseliny kyanovodíkové z Cyklonu B atd.). Bezpečný vstup do plynové komory
    bez ochranných opatření by byl sotva možný dříve než za tři až čtyři hodi-
    399 Jsou i svědci, kteří mluví o používání plynových masek. O ochranných oděvech není ovšem nikde řeč!
    159
    ny. A nakonec těžká fyzická práce by i s plynovou maskou nebyla myslitelná
    před uplynutím nejméně půldruhé hodiny.
    Svědecké výpovědi o údajných způsobech spalování mrtvol jsou už hotová
    fantazie: spalování v hlubokých jámách, tekutými palivy, spalování bez paliva
    nebo s jen směšně malým množstvím, likvidování mrtvol trhavinou, shromažďování
    tuku z mrtvol atd. – ani jedno z toho nemá nic společného s technicky
    možnou realitou, a je jasně vyvráceno leteckými snímky spojenců (žádné
    obrovské jámy, dým, žádný oheň ani skladiště paliva).
    Již i podle Pressacových slov nelogické a směšné, ale především pro zvláštní
    komando „plynových komor“ krematorií IV a V (srv. oddíl 4.4.2.) životu nebezpečné
    scénáře zaplynování prostorů, plánovaných a postavených přece jako nástroje
    masového vraždění,400 nutí technicky a přírodovědecky myslícího člověka
    k podivnému závěru, že se tenkrát za každou cenu hledala ta nejdražší, nejnákladnější,
    nejnebezpečnější a nejproblematičtější cesta k masovému zabíjení lidí!
    Vzbuzuje to odůvodněné podezření, že zařízení jako odhmyzovací komora
    staveb 5a a 5b, jsou z propagandistických důvodů vydávána za místa plynování
    lidí. Jak už však víme, v plánech zakreslené a dodnes zachované dveře odhmyzovací
    místnosti budovy 5b se otvírají dovnitř, což by při masovém plynování
    lidí znemožňovalo odstraňování za nimi ležících mrtvol.
    Tyto prostory tedy s jistotou nikdy nebyly používány jako „plynové komory“
    pro lidi!
    Byla však snaha vydávat i odhmyzovací komoru budovy 5b za (padělanou)
    „plynovou komoru“. Dosud zde viditelný rozvod vody visí volně v prostoru bez
    přípoje, je jen částečně opatřen sprchovými hlavicemi, končí ve ventilačním
    otvoru vnější zdi, a byl tam nejspíše po ústupu Němců dodatečně zabudován (viz
    obr. 19). Je příznačné, že veškerá vodovodní zařízení včetně armatur ze skutečných
    sprch traktu (viz obr. 17) byla odstraněna, ne však v odhmyzovacím traktu!
    Pokud by se nejednalo o pokus zfalšování, připadalo by snad ještě v úvahu, že
    když na konci války nebo po ní sloužila Březinka jako zajatecký tábor pro Němce,
    mohly být tyto prostory břídilsky předělány na sprchy. To se ovšem zdá být
    nepravděpodobné, protože na jiném místě této budovy sprchové zařízení s
    odpovídajícím vybavením bylo.
    Nyní se budeme zabývat široce rozšířenými představami, že toxický plyn do
    údajných „plynových komor“ proudil sprchovými hlavicemi, zvláště když v tom
    smyslu existují některé svědecké výpovědi. U Cyklonu B se účinná látka kyselina
    kyanovodíková adsorbuje na pevném nosiči (sádře) a jen pomalu se uvolňuje.
    Protože se zde nejedná ani o tekutinu, ani pod tlakem se nacházející plyn, nemohla
    by být kyselina kyanovodíková nikdy vedena úzkými vodovodními trubicemi
    a sprchovými hlavicemi. Případné sprchy nebo atrapy sprch by tedy mohly
    snad sloužit pouze k oklamání obětí, ale rozhodně ne k přívodu toxického plynu.Tabulka 16: Posouzení svědeckých výpovědí
    Svědecká výpověď Posouzení
    Smrt všech obětí od 0
    (okamžitě) do 15 minut.
    Při použití vysoké koncentrace kyseliny kyanovodíkové, jako
    je tomu v amerických exekučních komorách, nastává smrt
    během 10 min. nebo dokonce ještě později. Oběť je přitom
    navíc vystavena vysoké koncentraci kyseliny. Technicky to
    s Cyklonem B není možné, protože zde nosič vydává plyn
    jen velice pomalu (50% za 30 až 90 min. podle teploty a rel.
    vlhkosti). Rozptýlení plynu v místnosti při jen málo zdrojích
    kyseliny a absorpci plynu na vlhkých zdích znovu proces
    zpomaluje. Dokonce ani při použití velmi vysokého množství
    Cyklonu B (mnohem víc než 10 g na m3) nelze provést usmrcení
    všech obětí za méně než 5 minut.
    Otevření dveří plynové
    komory po exekuci
    a okamžitý odvoz mrtvol
    bez plynových masek
    a ochranných oděvů.
    Pokud připustíme, že oběti byly vysokou koncentrací rychle
    usmrceny, pak by přece byli členové zvláštního komanda
    plynem rovněž zabiti. Pracování bez plynové masky je zcela
    nemyslitelné, když navíc ani sama maska není bezpečná.
    Při koncentraci přes 0,5% obj. se musí používat těžký dýchací
    přístroj, což by vláčení mrtvol mimořádně znesnadňovalo.
    Při takové práci, která vyvolává silné pocení, a při
    současné vysoké koncentraci kyseliny kyanovodíkové na
    tělech obětí, by se navíc muselo počítat také s kontaminací
    skrze pokožku. Taková koncentrace bohatě stačí ke zneschopnění
    dotyčného pro další práci (závratě, nucení ke
    zvracení atd.). Byly by tedy nezbytné ochranné obleky.
    Modrý opar nad oběťmi. Kyselina kyanovodíková je bezbarvá tekutina, resp. neviditelný
    plyn. Její jméno je odvozeno od reakce kyseliny se
    železem vytvářející modrý vivianitový pigment. Proto žádný
    „modrý opar“ nemohl existovat.
    Modravé zbarvení
    pokožky obětí.
    Kyselina kyanovodíková blokuje zásobování buněk kyslíkem,
    a krev jej už nemůže buňkám předávat. Proto nastává
    přesycení krve kyslíkem a pokožka oběti, zvláště na sliznicích
    a mrtvolných skvrnách, je tedy načervenalá a nikdy ne
    modrá! Modré skvrny by se naproti tomu daly vysvětlit
    pomalým škrcením obětí.
    Pokusy o odstraňování
    mrtvol výbušninou.
    Naprosto nevhodné a nebezpečné.
    Spalování mrtvol v kremačních
    pecích bez paliva.
    Zcela absurdní výpověď. Mrtvoly nemohou hořet pouze díky
    svému obsahu tuku, a vždy je nezbytné dodatečné topení.
    Začátek odnášení mrtvol
    z komor krematorií II a
    III 20 min. po zapnutí
    ventilace bez plynových
    masek.
    Nevytápěná, mrtvolami naplněná márnice 1 krematorií II
    a III by byla zcela vyvětrána za 15 až 20 min. pouze údajně
    zde zabudovaným ventilačním zařízením. Po hodiny dále
    vyvíjená kyanovodíková kyselina z rozsypaného Cyklonu
    B pod mrtvolami, v pokožce obětí a stěnách místnosti absorbovaná
    kyselina spolu s nedostatečnou výměnou vzduchu
    by měla za následek, že bez plynové masky by byl
    vstup nemožný po několik hodin.Spalování mrtvol metylalkoholem
    a/nebo
    použitým olejem.
    Úplné spálení mrtvol vyžaduje vysokou teplotu. Tekutá
    paliva hoří vždy jen vedle mrtvoly a na ní, takže teplo odchází
    vzhůru, a kromě toho se taková paliva na otevřeném
    prostranství vsakují do země. Metylalkohol se vypařuje
    velice rychle a má hodně nízkou teplotu vzplanutí. Zkušenosti
    se spalováním oleje na volném prostranství ukázaly,
    že mrtvoly pouze zuhelnatí, ale nemohou být zcela spálené.
    Přelévání mrtvol
    vytékajícím tukem.
    Rovněž naprosto absurdní výpověď. Pokud něco z masa
    hoří, pak je to tuk. Kdyby mrtvoly ležely v ohni, bylo by
    zcela nemožné shromažďovat tuk nějakými žlaby mimo
    oheň.
    Plameny šlehající
    z komína krematoria.
    Oheň z koksu má krátké plameny. Rovněž zuhelnatělé,
    hořící mrtvoly netvoří téměř žádné plameny. Je technicky
    zcela nemožné, aby plameny pronikaly ven 10 m dlouhým
    sopouchem a 15 m vysokým komínem.
    Odborník na kyanid otevřeně vypovídá
    „Gérard Roubeix Nantes, 2. listopad 1997
    51 Av. de la Coquetterie M. Michel Adam
    44000 Nantes clo ANEC
    PO BOX 21
    44530 St. Gildas-des-Bois
    Pane,
    jelikož jsem se dozvěděl o hnusném pronásledování Vaší osoby jako oběti
    ve jménu ,svobody projevu‘, chtěl bych Vám vyjádřit svoje sympatie a naprostou
    solidaritu.
    20 let života jsem strávil jako inženýr v kyanovodíkovém průmyslu ve službách
    skupin Pechiney-Ugine-Kuhlmann a Charbonnages de France. Především
    jsem byl ředitelem továrny v St. Avold, která byla v roce 1970 s produkcí 40 tun
    kyanidů denně celosvětově nejdůležitější; tato produkce by teoreticky umožňovala
    zabití 500 milionů lidí za jediný den. Proto jsem si problémů týkajících se
    manipulace s HCN vědom. Tvrdím, že všechna ,svědectví‘ o plynových komorách,
    ve kterých byly nacpány 2-3 000 lidí, která jsem četl nebo slyšel, nejsou
    nic než naprostá fantazie.
    Gratuluji Vám k vašemu obdivuhodnému boji proti tomuto podvodu. Pravda
    se ukazuje.
    [podepsán Roubeix]
    P.S. Toto svědectví můžete použít, pokud toho bude třeba.“

  36. J.Zeidler:důkazy jsou myslím pro normálně chápajícího člověka dostačující,tedy doufám i pro vás.(možná)

  37. ROB:
    mam par vyhrad.

    “U Cyklonu B se účinná látka kyselina kyanovodíková adsorbuje na pevném nosiči (sádře) a jen pomalu se uvolňuje.”

    Neni pravda.
    Cyklon B je slozenim rozsivkova zemina, ktera je sycena kyanovodikem. Rozsivkova zemina je kapanek neco jineho nez sadra. Sadra je hemihydrat siranu vapenateho, zatimco rozsivkova zemina jest z velke casti oxid kremicity. Oba tyto materialy jsou dost rozdilnych vlastnosti.

    “Protože se zde nejedná ani o tekutinu, ani pod tlakem se nacházející plyn, nemohla by být kyselina kyanovodíková nikdy vedena úzkými vodovodními trubicemi a sprchovými hlavicemi.”

    Zde je to take pofiderni.

    Pokud vemu v uvahu to, ze HCN – kyanovodik je sorbovan na kremeline, neni problem jeho desorbci provest. V podstate mate nekolik moznosti. Ty nejbeznejsi jsou bud “chemicka desobrce”, ci “tepelna desorbce”. V pripade tepelne desorbce muzete do jiste miry pocitat i s tim, ze uvolneny kyanovodik bude mit tendenci expandovat dle tusim Charlesova zakona, bude mit tedy tendenci zvetsit svuj objem. Tato expanze povede v pripade uzavreneho systemu k narustu tlaku (popripade k explozi), v pripade otevreneho systemu povede k uniku kyanovodiku onim “oteviracim” elementem.

    “Technicky to s Cyklonem B není možné, protože zde nosič vydává plyn
    jen velice pomalu (50% za 30 až 90 min. podle teploty a rel.
    vlhkosti). ”
    Technicky to mozne je, zejmena pokud zvysite teplotu, tim podporite desorbci.

    “Otevření dveří plynové komory po exekuci a okamžitý odvoz mrtvol bez plynových masek a ochranných oděvů.”
    S timto souhlasim. Po exekuci je opravdu nutne mistnost dobre odvetrat. Kyanovodik je lehci nez vzduch a pomerne rychle prcha do atmosfery. Cely odvetravaci proces by podporila opet vyssi teplota v plynovaci mistnosti. Strazni by pak stejne museli vstoupit do plynove komory v maskach a ochranych pomuckach, coz zase tak neprekonatelny problem neni.

    Schvalne si zkuste spocitat kolik lidi naraz je mozne usmrtit v mistnosti o 50metrech krychlovych, pomoci kyanovodiku.

  38. Že by http://www.holocaust-history.org/ ? ;-)

  39. Dr.Chocholousek:
    konecne nejaky zdroj :o )
    V podstate se tam pise, ze nacisti prachsproste zavrazdili v lagrech pres milion lidi. Kdyz se nad tim zamyslim, nedivim se ze ti nacisticti hlavouni co prezili dostali tresty smrti. Bylo to v celku v poradku.

    Ale v jednom vam dam za pravdu, komunisti nebyli o nic lepsi. Nema proto cenu obhajovat jeden zlocinecky system druhym zlocineckym systemem.

  40. http://www.holocaust-history.org…Stránka uvedená Goebblesovým citátem? Super, to zase budou samá oběktivní a fakta a žádná propaganda :)

  41. J.Zeidler:Jedná se o dokument 313 stránek,vše si nepamatuji a dohledávat pořád věci mě nebaví,tak pokud máte zájem,napište sem email a já vám ho celý pošlu,až ho přečtete,pak můžete psát,já sem z toho vypisuji jen části a to není ono.

  42. rob:
    V te pasazi clanku jsem raeagoval na veci ktere me osobne upoutaly nejvice, protoze nebyly uplne pravdive interpretovany.

    Je vsak pravdou ze v ledascem ma autor toho clanku pravdu. Souhlasim ze ohledne vypovedi svedku je dost nejasnosti.

    arische.jungling@volny.cz

  43. J.Zeidler:máte to tam,jestli vaše schránka pojme alespon 12mg

  44. rob:
    dekuji

  45. Ondra: To jsou anti-revizionistické stránky s návody pro vyvracení revizionistických argumentů..

  46. Pokud nevěříš, že existovali plynové komory, doufám, že ti to někdo ukáže na tvé vlastní kůži.


Zanechat odpověď

Vaše odpověď:

Kategorie